er zijn wel fokkers die dat doen, maar of die er nu ook zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:49 schreef kijhart het volgende:
Wordt er tegen huub gepraat ofzo met poker of wat?
pokerstars, zoiets jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef kijhart het volgende:
Welke poker game is het! Dan heb ik hem denk ik ook wel? Dacht pokerstars gister te zien maar beeld was te slecht
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:54 schreef Fc_k het volgende:
nu 815.nog wat!
dat was slim om te doen,
dankje avonne!
streams doen het idd nu
vast een beetje mosterd na de maaltijd, maar toch: In het eerste jaar wisten ze natuurlijk nauwelijks wat ze met onze populariteit aanmoesten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart van BB1 heeft weleens verteld hoe de psychologische begeleding bij hem ging.
Hij werd enkele weken na afloop van het programma gebeld. "En, hoe is het nu met je? "
- "Ja... goed hoor, prima.""
- "Mooi, fijn om te horen. Nou, als er nog wat is dan bel je maar hè. Dag Bart."
Natasia, en ik denk ook NL, zullen echt wat intensievere begeleiding nodig hebben, tenzij ze beiden immigreren (maar niet naar "Su", want daar kennen ze hen ook)
Hij mag niets terugzeggen of typen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:49 schreef kijhart het volgende:
Wordt er tegen huub gepraat ofzo met poker of wat?
Ontbijt afruimen in DGK Manuel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben bezig met een spoedklus
Nee, iets zeer belangrijks. Is voor een groot internationaal kantoor .... Jack van Vliet Productions.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ontbijt afruimen in DGK Manuel?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:55 schreef Shadowke het volgende:
Maar het blijkt dus wel dat Leslie Bart helemaal niks heeft verteld..
Zou Bart zich nu verraden voelen?
Nee wie zegt dat zij dat wist?quote:
Nee hoor. dat blijkt helemaal niet. Wat eruit blijkt is dat dat zowel Leslie als Bart erg dom zijn. Want ze konden zich niet voorstellen dat Huub hier mee weg kon komen. De wijze waarop is volkomen ondersc hat! Dat geeft het denkraam weer.quote:
weet het al: het is de masseuse. Zadel op d'r rug en gaan!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:14 schreef dieenebart het volgende:
er wordt weer iemand aan haar lot overgelaten. Wie is zij?
Ook zo genoten gisteravond Bart ???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
weet het al: het is de masseuse. Zadel op d'r rug en gaan!![]()
Ga's es gauw aan het werk dan..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, iets zeer belangrijks. Is voor een groot internationaal kantoor .... Jack van Vliet Productions.
Nog geen minuut.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
Hoelang duurt het voor dat Brainless weer met zijn analyse over Nena komt tegenover de masseuse ???
ehmm...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ook zo genoten gisteravond Bart ???![]()
Idd Sylvia kwam er echt supergoed uit gisteravond. Voor het eerst dat ik dacht wowwwwwww die heeft het in zich. Ik verheug me nu meer op de rest van het programma.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ehmm...
schijt de beer in het bos?
Is de Paus hypocriet?
Ik heb me gek gelachen! Stelletje nutteloze uitvreters... Goeie actie van Hubert en mn Sylvia. Nu begint het ergens op te lijken, dit programma.
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nee hoor. dat blijkt helemaal niet. Wat eruit blijkt is dat dat zowel Leslie als Bart erg dom zijn. Want ze konden zich niet voorstellen dat Huub hier mee weg kon komen. De wijze waarop is volkomen ondersc hat! Dat geeft het denkraam weer.
en nu is het ook niet meer zo'n aderlating als Natasia naar huis gaat. Officieel is haar rol sinds gisteravond uitgespeeldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Idd Sylvia kwam er echt supergoed uit gisteravond. Voor het eerst dat ik dacht wowwwwwww die heeft het in zich. Ik verheug me nu meer op de rest van het programma.![]()
Wat brieft ze door?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:51 schreef anno-i-mus het volgende:
waar is die huishoudster nu weer mee bezig ..... kompleet alles doorzeggen aan Bart en NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |