google sketcup flash tutorials is your friendquote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb het laatst ook geinstalleerd, en het is een best geinig programma vind ik! ik kom alleen niet veel verder dan blokjes bouwen
M'n ideeën zijn op. Ik moet weer één of ander groot project hebben (zoals de Lego Truck) om te makenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef SCwookie het volgende:
nogal stil hier weer,
effe link ; de nederlandse sketchup forum
http://www.sketchupforum.nl/index.php
Lego Vliegtuig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
M'n ideeën zijn op. Ik moet weer één of ander groot project hebben (zoals de Lego Truck) om te maken
binnenhuis zwembadje met bijhorende stoomsauna?quote:
Heb net ook ff gekeken. Je kan ook heel Den Haag in '3d' zien op die manier. Lijkt me erg handig om gebouwen mee te maken in SketchUp. Jammer dat ik morgen weer naar school (quote:Op zondag 20 mei 2007 13:47 schreef Creature het volgende:
Misschien is dat http://local.live.com ook wel een inspiratiebron voor anderen?
dat dus! ziet er al erg vet uit jah!quote:
Kijk top postquote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Apekoek het volgende:
Jongens, jullie kunnen er allemaal niets van
Laat jou werk eens zien danquote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Apekoek het volgende:
Ja... idd niemand die aan jouw kunsten kan tippenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Apekoek het volgende:
quote:
je leert het al alleen zou ik met push/pull tool ramen en deur naar binnen duwen, en water naar beneden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Creature het volgende:
[..]
Ja... idd niemand die aan jouw kunsten kan tippen
[..]
![]()
he man dat is best goed hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Creature het volgende:
[..]
Ja... idd niemand die aan jouw kunsten kan tippen
[..]
![]()
het was een probeersel, daarna helaas geen tijd meer voor gehad om het programmatje te ontdekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef SCwookie het volgende:
[..]
je leert het al alleen zou ik met push/pull tool ramen en deur naar binnen duwen, en water naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |