quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Was er al een oversightsmiley overigens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga je niet wijzen op 1 van zijn andere topics.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef Drugshond het volgende:
De praktische beschouwing blijft een gevoelig thema. Het lijkt er meer op dat hier sprake is van gewoonterecht (in alle redelijkheid). Maar in hoeverre mag je iemands artistieke/geloofswaarde in de weegschaal leggen. En is zoiets uberhaupt meetbaar ?. Stel OS gaat naar de KvK en schrijft zijn geloof in als een stichting (1x per jaar geschmikt). Hoe liggen dan de grenzen ? Of roep ik zomaar wat ?
Het zijn er zoveel, en ik moet nog zoveel lezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga je niet wijzen op 1 van zijn andere topics.
Doe maar niet dan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga je niet wijzen op 1 van zijn andere topics.
Zou je denken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel, en ik moet nog zoveel lezen.
Carnaval wordt een hit, met zoveel OS-look-a-likes.![]()
Die moeten we voorlopig erin laten . . .quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
quote:'Joker' levert id-kaart alleen om goede reden in
Bron : AD
HELLEVOETSLUIS - De 35-jarige man uit Hellevoetsluis die een geldige identiteitskaart heeft met een foto van zichzelf geschminkt als De Joker uit Batmanfilms, wil die alleen inleveren als daarvoor een goede reden is. Dat zei zijn vrouw vrijdag.
,,En tot nu toe hebben we nog geen goede reden gehoord waarom de kaart van mijn man illegaal zou zijn.'' Donderdag werd bekend dat de man geschminkt op zijn id-kaart staat, ondanks vorig jaar aangescherpte regels voor foto's op identiteitsbewijzen. De gemeente Hellevoetsluis gaf aan dat de man de kaart moet teruggeven, omdat zijn ,,huidige verschijningsvorm anders is dan op zijn id-kaart''.
'De Joker' heeft nog geen brief van de gemeente ontvangen waarin ze uitlegt waarom hij zijn id-kaart moet inleveren. Tot de man de kaart heeft teruggegeven of alle bezwaar- en beroepsprocedures zijn doorlopen, is het document geldig, zei een woordvoerder van de gemeente Hellevoetsluis vrijdag. Pas daarna kan de kaart uit het bestand gehaald worden. Hoe lang dat allemaal kan duren, zei de zegsman niet.
Verantwoordelijk minister Atzo Nicolaï (Bestuurlijke Vernieuwing) sprak een dag na het incident over een ,,komisch en vreemd'' voorval. Hij noemde het vervelend dat de pasfoto was goedgekeurd, maar zei ook blij te zijn dat de gemeente heeft bepaald dat de man de id-kaart moet teruggeven. Nicolaï had de gemeente donderdag al om opheldering over de gang van zaken gevraagd.
(ANP)
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:27 schreef du_ke het volgende:
Was deze ook al langsgekomen? (uit DvhN en de Stentor enzo)
[afbeelding]
http://www.toosenhenk.nl/images/zoom/HZPMFE/viewsize/W64.JPG
Ja, haha. In Dagblad de Limburger stond hij vandaag ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:27 schreef du_ke het volgende:
Was deze ook al langsgekomen? (uit DvhN en de Stentor enzo)
[afbeelding]
http://www.toosenhenk.nl/images/zoom/HZPMFE/viewsize/W64.JPG
Daar dacht ik ook al aan jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:25 schreef RayMania het volgende:
Is dit idee trouwens naar aanleiding van dit filmpje gekomen, of is het puur toeval?
Hij had per ongeluk het verkeerde fotootje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Haha, het DWDD stukje was geweldig
Ambtenaar:"oh.. jij wasdat van dieschminck he?
Kerel:"Ja...."
Ambtenaar:"beetje triest wel he..."
Kerel:"Ja..."
LOL
Filmpje aubquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Haha, het DWDD stukje was geweldig
Ambtenaar:"oh.. jij wasdat van dieschminck he?
Kerel:"Ja...."
Ambtenaar:"beetje triest wel he..."
Kerel:"Ja..."
LOL
Omdat geenstijl zichzelf in het nieuws forceerd dmv kutacties en normenloos gekloot dat is populair onder de jongeren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:49 schreef Eb het volgende:
Waarom wordt nergens in de persin de berichtgeving hierover FOK! genoemd? Als Geenstijl het was geweest, had het overal gestaan, maar nu niks. Hoe komt dat?
En omdat OS zelf naar de NOS gestapt is denk ik?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Omdat geenstijl zichzelf in het nieuws forceerd dmv kutacties en normenloos gekloot dat is populair onder de jongeren.
Zijn sjoel- en disco-bingo verenigingen moeten ook vernoemd worden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:49 schreef Eb het volgende:
Waarom wordt nergens in de persin de berichtgeving hierover FOK! genoemd? Als Geenstijl het was geweest, had het overal gestaan, maar nu niks. Hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |