Tja, kon zelf niet halen. Wacht al 5 maanden op m'n SupCC.quote:
Was bij mij ook, heb toen maar gewacht tot nieuw seizoen en gewoon opnieuw besteld. Toen binnen 2 weken thuisquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, kon zelf niet halen. Wacht al 5 maanden op m'n SupCC.
Misschien toch maar eens bellen.!
Het leuke is, dat ik wel gewoon het magazine van de Supportersclub krijg, maar het geld is nog steeds niet afgeschreven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Was bij mij ook, heb toen maar gewacht tot nieuw seizoen en gewoon opnieuw besteld. Toen binnen 2 weken thuis
Hij lust geen Ajax koffie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:32 schreef S-Two het volgende:
Davids komt toch niet.
Ik begin er echt in te geloven nu.quote:Terugkeer Davids plotseling in de maak
Vrijdag 26 januari, door SV, Amsterdam, 13.55u GMT+01.00, Het Parool
De Amsterdamse krant Het Parool meldt vrijdagmiddag dat Ajax en Edgar Davids met elkaar in gesprek zijn en mogelijk ook al een akkoord hebben bereikt.
Volgens ingewijden zou het gaan om een contract van anderhalf jaar. Belangenvertegenwoordiger Robert Geerlings wilde niet ontkennen dat Ajax in gesprek was met de 33-jarige middenvelder. Door de transfer van Rosenberg is geld beschikbaar gekomen voor een ervaren middenvelder.
Gisterenavond kon hij Edgar niet te pakken krijgen zei die.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:03 schreef jna het volgende:
Denthemen, al meer info?
quote:Davids naar Ajax?
AMSTERDAM - De kans is groot dat Edgar Davids terugkeert bij Ajax. De voetballer heeft volgens ingewijden al overeenstemming bereikt over een contract van anderhalf jaar.
Als Ajax en Tottenham Hotspur, Davids' huidige club, een akkoord bereiken, zal de 33-jarige middenvelder per direct overkomen.
Davids komt al enige tijd niet meer aan spelen toe in Engeland. Hij had lucratieve aanbiedingen op zak, onder meer uit de VS, maar de Amsterdammer keert het liefst terug naar zijn oude club.
Ajax is al enige tijd op zoek naar een verdedigende middenvelder. Davids, die bij Barcelona met Ajax-trainer Henk ten Cate werkte, is geschikt voor die positie.
Gevraagd naar een reactie op de mogelijke transfer, reageerde de advocaat van Davids, Robert Geerlings, niet ontkennend.
Š Het Parool, 26-01-2007, 13:28 uur
hij kan altijd nog verlengen. en wellicht wil hij uiteindelijk ook nog cashen in Qatar of de VS... wanneer hij echt niet meer meekan op hoog niveau.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisterenavond kon hij Edgar niet te pakken krijgen zei die.
Ik geloof het pas als hij op het veld met een Ajax-shirt rondloopt. Anderhalf jaar vind ik trouwens wel kort.
Het zou toch wel mooi zijn..quote:
Dat is wel zo, maar ik vrees een beetje voor de leegloop aan het eind van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij kan altijd nog verlengen. en wellicht wil hij uiteindelijk ook nog cashen in Qatar of de VS... wanneer hij echt niet meer meekan op hoog niveau.
Waarom zou Spurs niet meewerken? Nu kunnen ze nog geld voor hem vangenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Jasza het volgende:
Als Spurs nu is meewerkt, straks is Davids akkoord en gaat Spurs moeilijk doen![]()
Lijkt me ook sterk ja, maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom zou Spurs niet meewerken? Nu kunnen ze nog geld voor hem vangen
Misschien gaat psv nog een poging wagenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef BigFire het volgende:
hij heeft vast een flink salaris en is aardig op leeftijd.. daar doen ze niet te moeilijk over denk ik. wellicht als er nog een andere club meedingt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |