Hebben we jou ook weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb liever een verdedigende midden die mee kan doen in de uefa cup. In de competitie hebben we hem niet zo hard nodig maar wel tegen Werder Bremen. Dus beter nemen ze een speler die mee kan doen in de uefa cup.
En ik ben niet helemaal overtuigd dat Davids nog mee kan op het hoogste niveau.
Tegen Groningen uit was datquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Hij mag van mij alleen komen als hij deze bril weer gaat dragen.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb liever een verdedigende midden die mee kan doen in de uefa cup. In de competitie hebben we hem niet zo hard nodig maar wel tegen Werder Bremen. Dus beter nemen ze een speler die mee kan doen in de uefa cup.
Heb jij er vertrouwen in tegen Werder dan met dit middenveld?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hebben we jou ook weer![]()
Davids voor dit elftal is gewoon waardevol genoeg hoor, bij Spurs als hij speelde vond ik hem best aardig spelen en dat is in de PL.
Edje die een huilende leo over het hek traptquote:
Heitinga tegen Diego, waarom niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb jij er vertrouwen in tegen Werder dan met dit middenveld?
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb jij er vertrouwen in tegen Werder dan met dit middenveld?
Eerste worden we toch niet meer dus beter geld sparen voor een echt goede verdedigende middenvelder die nog jaren meekan en met winst verkocht kan worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het gaat ook echt zo lekker in de competitie ja
Dan zit ie bij ons op de juiste plek.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
En ik ben niet helemaal overtuigd dat Davids nog mee kan op het hoogste niveau.
En heb je ook nog een suggestie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Eerste worden we toch niet meer dus beter geld sparen voor een echt goede verdedigende middenvelder die nog jaren meekan en met winst verkocht kan worden.
Als dat volgende week is, dan ga ik erheen ook (dan heb ik namelijk tijd).quote:
Play-offs en dergelijkequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Eerste worden we toch niet meer dus beter geld sparen voor een echt goede verdedigende middenvelder die nog jaren meekan en met winst verkocht kan worden.
Ja, maar het zou nog mooier zijn als je iemand hebt die er in balbezit ook overheen kan gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga tegen Diego, waarom niet?
Heitinga kan zich erin vastbijten, heeft hij tegen Adriano vorig jaar ook laten zien.
ik zie toch liever Babel ipv De Mulquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zit ie bij ons op de juiste plek.
Steek
Stam - Gryga - Vermaelen
Gabri - Heitinga - Davids - Sneijder
De Mul - Huntelaar - Leo
Ik niet. Babel heeft geen rendement op het moment. Die mag lekker invallen en zorgen dat ie weer op topniveau komt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
ik zie toch liever Babel ipv De Mul![]()
Mendes Da Silva was een goede geweest. Dat vind ik toch heel slecht dat Ajax Mendes da Silva en Jenner niet zijn gehaald. Twee spelers die perfect in het Ajax systeem passen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En heb je ook nog een suggestie?
Mendes da Silva zou een versterking zijn voor ons idd, Jenner zou moeten concurreren met De Mul.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mendes Da Silva was een goede geweest. Dat vind ik toch heel slecht dat Ajax Mendes da Silva en Jenner niet zijn gehaald. Twee spelers die perfect in het Ajax systeem passen.
Die zijn allebei onhaalbaar. Of denk jij dat Ome Dirk ze voor een vriendenprijsje naar Ajax laat gaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mendes Da Silva was een goede geweest. Dat vind ik toch heel slecht dat Ajax Mendes da Silva en Jenner niet zijn gehaald. Twee spelers die perfect in het Ajax systeem passen.
Ik ook, ben toch vrijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat volgende week is, dan ga ik erheen ook (dan heb ik namelijk tijd).![]()
Davids is, al sinds dat ik 7 jaar was (omdat zijn naam veel op die van mij leek) mijn jeugdheld.
![]()
Nee, ik zei dat dat een fout van de scouting is geweest dat die twee niet gehaald zijn. Jenner hoefde maar 1 miljoen te kosten en Mendes was ook niet al te duur volgens mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die zijn allebei onhaalbaar. Of denk jij dat Ome Dirk ze voor een vriendenprijsje naar Ajax laat gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |