Uiteraardquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jij alweer...Zit jij ook wel eens niet hier??lol
Zen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef Rhanna het volgende:
Heb mijn Zen maar even aangezet, wilde graag Aphex en Prodigy horen.
Dat had ik wel verwacht jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:09 schreef Rhanna het volgende:
Zen als in mediaspeler van 30 gig.Ik hou van mijn Zen.
Dood aan IPod.
lief?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:30 schreef Rhanna het volgende:
Mijn Zen staat bijna vol
Echt erg. Maar hij is wel lief + mooi
Doe Maar wás die lekkere voor het weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:23 schreef Againzender het volgende:
Zo, eerst Doe Maar, en nu even een lekkere voor het weekeinde
ja ja, is ook lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe Maar wás die lekkere voor het weekend
joahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef B.A.Trix het volgende:
Goeie morguuuuhZijn we allemaal al klaar voor vanavond??
![]()
dat dacht ik van doe maarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef D.Rose het volgende:
jammer dat er nu weer zo'n ruknummer moet komen
B.A.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef B.A.Trix het volgende:
Goeie morguuuuhZijn we allemaal al klaar voor vanavond??
![]()
oei, moet ik het maar geloven, is al 2e x deze week dat het me gezegt wordtquote:
Dan doe Prodigy maarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Rhanna het volgende:
Ik wil Moloko voor het weekend! Of Prodigy
Dan kun je het moeilijk nog ontkennen hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef Heidi- het volgende:
[..]
oei, moet ik het maar geloven, is al 2e x deze week dat het me gezegt wordt
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan kun je het moeilijk nog ontkennen he
helaas, het werd Mel&Kimquote:
Dat is lang geleden dat ik die gehoord heb zeg!! Vond ik vroeger echt goede muziek..quote:
Ik heb als 11- of 12 jarige 50km gefietst om hier de 12" van te gaan kopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik die gehoord heb zeg!! Vond ik vroeger echt goede muziek..![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb als 11- of 12 jarige 50km gefietst om hier de 12" van te gaan kopen
ik vond het zwaar ruk toen ik 12 was, net als het meeste van die SAW-producties die van die grote hits werden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik die gehoord heb zeg!! Vond ik vroeger echt goede muziek..![]()
Dit is de enige SAW act die mijn goedkeuring kon vinden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond het zwaar ruk toen ik 12 was, net als het meeste van die SAW-producties die van die grote hits werden.
Nu kan ik er wel om glimlachen
RHCP hangt mij ook wel de keel uit jaquote:
Ik vond Dead or Alive zo'n beetje hun enige goede productie....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is de enige SAW act die mijn goedkeuring kon vinden.
Ik zat al vroeg in de electronische muziek en M&K wordt min of meer als voorloper van house gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |