zoiets liet hij wel doorschemeren hier jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Stiekem vind Michiel het wel leuk volgens mij, al die vriendjes op FOK.
3FM-lurkersquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef antiroos het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen :-)
Kijk, dát is nou service!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef antiroos het volgende:
[..]
Volgens mij denkt bijna iedereen hier er zo over.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Ik schakel alleen over zodra die irritante cultureel-verplichte hiphopprogramma's 's avondslaat beginnen...
geweldig!!! o ik kan nu al niet meer wachten als ik begin met werken met een flinke katerquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef antiroos het volgende:
[..]
Owquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Volgens mij mag je gewoon je kleren aanhouden in de studio
.
Ah, toepasselijk nummer erbij.
Dat is eigenlijk ook mijn grootste lol van deze topicreeks, dat je interactie hebt met de jocks....quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets liet hij wel doorschemeren hier ja
en ik vind het ontzettend leuk om zo met de radiovriendjes/vriendinnetjes contact te hebben!
Hoi Roosmarijn !quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef antiroos het volgende:
[..]
Dance programma'squote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij denkt bijna iedereen hier er zo over.
Mee eensquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook mijn grootste lol van deze topicreeks, dat je interactie hebt met de jocks....
Ik zal kijken of ik die als ik toch bezig ben straks ook even uit de podcast kan trekken (met het achtervoegsel 'VeenstraVeenstra remix' natuurlijkquote:
Heeft iemand dan ook de geïmproviseerde "Pet Shop Boys" carnavalskraker die hij even snel in elkaar knalde gisteren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik die als ik toch bezig ben straks ook even uit de podcast kan trekken (met het achtervoegsel 'VeenstraVeenstra remix' natuurlijk).
Jij ook al?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Als ik The Automatic hoor dan verwacht ik altijd het badeend stukje, en ik ben bang dat ik dat nu ook heb met The Creeps.
ik verwacht altijd een stoomboot bij The Automaticquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Als ik The Automatic hoor dan verwacht ik altijd het badeend stukje, en ik ben bang dat ik dat nu ook heb met The Creeps (maar dan met het baby geluidje erdoor).
Om Michiel/Gerard te quoten: 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand dan ook de geïmproviseerde "Pet Shop Boys" carnavalskraker die hij even snel in elkaar knalde gisteren?
Die heb ik vanmorgen nog ff teruggeluisterd, en ook nog gezongen voor mijn vrouw toen ik de cd van de PSB weer in de kast legdequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand dan ook de geïmproviseerde "Pet Shop Boys" carnavalskraker die hij even snel in elkaar knalde gisteren?
Ik voorzie enig tijdgebrekquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vertrouw erop dat we binnen nu en 20 minuten nog kunnen genieten van U2's Bad of Round Here van Counting Crows.
.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om Michiel/Gerard te quoten: 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
[flauw mode] ach, donder op manquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef donderopman het volgende:
kom morgen weer ff in dit topic kijken, vind het gezellig hier
Misschien heet ie wel gewoon Don de Rop, man.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[flauw mode] ach, donder op man[/flauw mode]
sorry, kon het niet laten
of Don der Opmanquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien heet ie wel gewoon Don de Rop, man.![]()
Tot maandag, prettig weekendquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:fijn weekend alvast! (De mijne begint nu
)
Tot maandag
Prettig weekend, Marisj!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:fijn weekend alvast! (De mijne begint nu
)
Tot maandag
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:fijn weekend alvast! (De mijne begint nu
)
Tot maandag
Goed weekend, Maricha!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:fijn weekend alvast! (De mijne begint nu
)
Tot maandag
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:fijn weekend alvast! (De mijne begint nu
)
Tot maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |