Maakt niet uit welke je neemt, allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef Katewalker het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
nooit problemen mee..
nee die hebben we (hopelijk) straks nodig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Lieve het volgende:
OORDOPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ow, okee..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke je neemt, allemaal hetzelfde![]()
(ik heb er ook nooit problemen mee)
Ja, haar uitlachen zou eigenlijk wel een gepaste reaktie zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Borga het volgende:
ZE KAN HAAR LACHEN BIJNA NIET MEER IN HOUDEN
En zo komt Bart ook nog, met een moralistisch verhaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind ze (Natanael, Brian en Natasia) erg mild nu..wat een geblabla...}:|
ja leuk ja hij kan er blijkbaar niet tegen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef Likkende_Lassie het volgende:
elke keer breekt huub de stilte weer he
Ja, moet unaniem zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef Jenny_ het volgende:
Mmmm vraagje: iedereen moet op Nena stemmen, anders mag ze gewoon blijven? Hoe zit 't precies?
Oh, nee!! De verhalen zijn veel slapper dan Nena verwacht had.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
nog ff en Nena wordt depri.....straks gaat ze vrijwillig... Hier wordt je toch niet vrolijk van
Niet! moet anoniem zijnquote:
Ilona lijkt veel nerveuzer te zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef Katewalker het volgende:
Hoe zal het gaan met de hartslag van Huub?![]()
Mijn Nena, wat doe je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Darklight het volgende:
Zou wel lachen zijn als iedereen haar toch wegstemt, doei Nena
Als ze er niet bij is, ja. Soft geslijm is dit, wees dan eerlijk. Bah.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
hele hatelijke opmerkingen.
Hij kan nu een verhaal opbouwen, en daarna zijn conclusie geven.quote:
Idd....... toch jammer dat Sylvia niet als laatste gaat, die lijkt me net een beetje standvastiger als ze beloofd heeft tegen te stemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Ilona lijkt veel nerveuzer te zijn.
Volgens mij kan ze wel janken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Ze moet wel glimlachen als ze Huub hoort praten.
Ze blijft!!! hahahahaha
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Moet ik het nog verder opnemen ?
jaja eventjes nogquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
je bent trouwens een held dat je dit doet !quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Wat doet ze toch aardig tegen Syl?
Syl speelt nog een soort van spelletje.
YWquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
je bent trouwens een held dat je dit doet !![]()
Idd, die denk nog steeds dat ze er lang in blijft...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Meneermax het volgende:
nataaaaaaas begrijpt er helemaal niets meer van
gRAAG en daarna snel plaatsen, dan ben je een held.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
TIS STIL AAN DE OVERKANT
TIS STIL AAN DE OVERKANT
Idd, hij vondt het volgens mij een behoorlijk mooie actiequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:35 schreef Meneermax het volgende:
Ik denk dat Bart het speltechnisch nog wel kan waarderen. Huub heeft het mooi gespeeld. Bart is daar te dom voor, maar snapt dat ie gedold is.
Nee, dat is niet de bedoeling geweestquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef Wireless het volgende:
Ik begrijp die kutkop van sylvia niet??
Waarom kijkt ze alsof ze ieder moment kan gaan janken? Ze verwachtte volgens mij echt dat Nena eruitging![]()
Allemaalquote:
Nee ik zie helemaal NIKS!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef koekjesmonstertje het volgende:
![]()
![]()
ZIEN JULLIE HUUB VAN BINNEN LACHEN ???
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Sonique het volgende:
Nena, is nu mijn favoriet!!!!
En alles midden in de roos.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
Nena heeft nog nooit zoveel achter elkaar gezegd.... en dan allemaal zo zinnig.
HET IS ZOOOOO LEUK !!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef partyyboyy het volgende:
OOh ik wil het dalijk zoooooo graag terugzien!!!!!![]()
![]()
ALs ik diet hier zie!!! HAHA ik heb een biertje erbij gepakt!!
1 geluk , ik ook niet, het enige wat ik zie is een mini beeldje met een scheldende Nasty erop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Fc_k het volgende:
Ik kan goffer niets kijken door...
alle adresssen werken niet op een of andere manier..
iemand neemt het op he ???
HOU OP MET MIJ LEKKER TE MAKEN!quote:
Helaas kan ik niks zien maar waarom verbaasd dit me niet hahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
OMG...... Natasia kan het niet hebben dat Nena haar eens even op haar plek heeft gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |