In de tweede heb ik al gepost, de eerste zal ik binnenkort eens bezoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Kom allemaal gezellig hier of hier eens buurten.
Ja, eigenlijk drie keer inderdaad. En in vijf dagen kun je best veel doen hoor. In die week dat we met school waren hebben we vooral alternatieve dingen gedaan, waaronder het bezoeken van verschillende scholen. Super interessant, wat een verschil zegquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Eigenlijk drie keer dusIk wil een dag of 5 gaan maar vraag me af of dat genoeg is, er is zo ontzettend veel te zien
![]()
Mooi weer in Nederland en rotweer op vakantie, dat is echt niet leuk he![]()
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Toen ik 12 was ging ik in de meivakantie naar Kreta, in Nederland was het schitterend weer en daar hebben we een paar dagen regen gehad en echt warm was het ook niet. We zijn alleen de laatste dag naar het strand geweest
![]()
Oh ja, daar ga ik ook nog een weekje heen, in de carnavalsvakantie (over drie weken dus, ga m'n verjaardag daar vierenquote:[quote]Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Voor mij eigenlijk geen vakantie dit jaar wegens geen geld (sparen voor ander huis) maar mijn ouders vroegen me mee op vakantie naar het exotische............. TEXEL!!!!!
Even een weekje relaxen!
Ja, dat heb ik ook. Bulgarije is in feite ook een strandvakantie, maar ik ga gewoon andere dingen doen. Ben ooit een weekje in Alanya geweest en heb toen elke dag een excursie gemaaktquote:[quote]Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot dan
Die 1e link had ik eerder moeten wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Kom allemaal gezellig hier of hier eens buurten.
Hahahahaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
Wat op zich wel grappig zou zijn, voor je vakantie naar <land> een profiel aanmaken vanuit dat land. Dan je eigen adres in Nederland opgeven als waar kaarten heen mogen, 5 adressen aanvragen waar je zelf heen stuurt en misschien, heeeel misschien, mag je wel een kaart naar jezelf sturen
Ik heb in mijn outlook een mapje gemaakt. Alle adressen van mensen die al langer als 2 weken niet actief zijn die stop ik daar in. Ik check regelmatig of ze nog steeds niet zijn ingelogd geweest enzo. Ik heb me iets te vaak kaartjes verzonden naar mensen die achteraf dus gewoon niet meer inloggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Smittend het volgende:
p.s. ik had een kaartje naar Brazilie moeten sturen, maar ik ben blij dat ik dat (nog) niet gedaan heb.
Ze is nog steeds niet ingelogd geweest.
Ik had al zo'n voorgevoel. http://www.postcrossing.com/user/isabelcg
Ik lees 't trouwens nu vaker dat mensen adressen krijgen van inactieve brazilianen.![]()
Ik zie ook veel reisjes voor vier dagen, dat lijkt me wel heel kort, dan ben je daar maar twee hele dagenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef Fannetje het volgende:
Ja, eigenlijk drie keer inderdaad. En in vijf dagen kun je best veel doen hoor. In die week dat we met school waren hebben we vooral alternatieve dingen gedaan, waaronder het bezoeken van verschillende scholen. Super interessant, wat een verschil zeg
En dat weer, tja, dit was de enige keer dat ik hier last van heb gehad. Het was dan ook oktober. Maar mijn moeder moest wel hard lachen toen ik vertelde dat het 15 graden was en heel hard regende, terwijl het in Nederland zonnig en 25 graden was![]()
Auto huren, excursies maken, leuke schattige dorpjes bekijken en een enkel middagje strand. Zo vermaak ik me wel op vakantiequote:Ja, dat heb ik ook. Bulgarije is in feite ook een strandvakantie, maar ik ga gewoon andere dingen doen. Ben ooit een weekje in Alanya geweest en heb toen elke dag een excursie gemaakt
Best grappig om te proberen maar de kans dat je een kaart naar jezelf mag sturen is wel enorm kleinquote:Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
Wat op zich wel grappig zou zijn, voor je vakantie naar <land> een profiel aanmaken vanuit dat land. Dan je eigen adres in Nederland opgeven als waar kaarten heen mogen, 5 adressen aanvragen waar je zelf heen stuurt en misschien, heeeel misschien, mag je wel een kaart naar jezelf sturen
Jouw schriftje is hier maar het gaat me niet lukken om hem vandaag op te sturen, ik wil nog een paar foto's maken en laten afdrukken namelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Allan24 het volgende:Het schriftje van Klonk gaat vandaag op de post naar... Klonk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |