abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45750361
p.s. ik had een kaartje naar Brazilie moeten sturen, maar ik ben blij dat ik dat (nog) niet gedaan heb.
Ze is nog steeds niet ingelogd geweest.
Ik had al zo'n voorgevoel. http://www.postcrossing.com/user/isabelcg
Ik lees 't trouwens nu vaker dat mensen adressen krijgen van inactieve brazilianen.
pi_45752145
Mijn nieuwe kaartje moet naar Noorwegen, daar heb ik nog maar 1x eerder iets naartoe gestuurd.. tis er wel 1 waarvan de kaart in een envelop moet.... naja voor deze keer dan maar.

Ik ga in de zomer met mijn vriend 8 dagen naar Zakynthos! Iemand daar al eens geweest? O ja en begin maart gaan we 3 dagen naar Berlijn
pi_45753125
Zo, ik ga even multi-quoten
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Kom allemaal gezellig hier of hier eens buurten.
In de tweede heb ik al gepost, de eerste zal ik binnenkort eens bezoeken
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:57 schreef Vava het volgende:

[..]

Eigenlijk drie keer dus Ik wil een dag of 5 gaan maar vraag me af of dat genoeg is, er is zo ontzettend veel te zien

Mooi weer in Nederland en rotweer op vakantie, dat is echt niet leuk he Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Toen ik 12 was ging ik in de meivakantie naar Kreta, in Nederland was het schitterend weer en daar hebben we een paar dagen regen gehad en echt warm was het ook niet. We zijn alleen de laatste dag naar het strand geweest
Ja, eigenlijk drie keer inderdaad. En in vijf dagen kun je best veel doen hoor. In die week dat we met school waren hebben we vooral alternatieve dingen gedaan, waaronder het bezoeken van verschillende scholen. Super interessant, wat een verschil zeg

En dat weer, tja, dit was de enige keer dat ik hier last van heb gehad. Het was dan ook oktober. Maar mijn moeder moest wel hard lachen toen ik vertelde dat het 15 graden was en heel hard regende, terwijl het in Nederland zonnig en 25 graden was
quote:
[quote]Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Voor mij eigenlijk geen vakantie dit jaar wegens geen geld (sparen voor ander huis) maar mijn ouders vroegen me mee op vakantie naar het exotische............. TEXEL!!!!!
Even een weekje relaxen!
Oh ja, daar ga ik ook nog een weekje heen, in de carnavalsvakantie (over drie weken dus, ga m'n verjaardag daar vieren Met m'n ouders, zus, tante, nicht en kinderen van mn zus)
quote:
[quote]Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot dan
Ja, dat heb ik ook. Bulgarije is in feite ook een strandvakantie, maar ik ga gewoon andere dingen doen. Ben ooit een weekje in Alanya geweest en heb toen elke dag een excursie gemaakt
  zondag 28 januari 2007 @ 14:04:57 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45755453
vriendje gaat binnenkort met school naar praag, in mei met zijn familie naar egypte, en van de zomer ook nog eens naar kreta
en ik, tja, heel misschien naar schotland maar das nog niet zeker
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_45755650
Ik heb nog geen plannen, behalve in de zomer misschien 6 weken.

Verder geen post vandaag.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45766864
Behalve naar Rhodos in september ga ik komende week 2 dagen naar Londen, en in maart naar Barcelona

En verder, PC-gerelateerd: Jag-moment. Wel een kaart de deur uit gedaan vandaag, naar Finland!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_45766906
Wat op zich wel grappig zou zijn, voor je vakantie naar <land> een profiel aanmaken vanuit dat land. Dan je eigen adres in Nederland opgeven als waar kaarten heen mogen, 5 adressen aanvragen waar je zelf heen stuurt en misschien, heeeel misschien, mag je wel een kaart naar jezelf sturen
pi_45768954
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Kom allemaal gezellig hier of hier eens buurten.
Die 1e link had ik eerder moeten weten
Bij de 2e heb ik gepost
pi_45769476
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
Wat op zich wel grappig zou zijn, voor je vakantie naar <land> een profiel aanmaken vanuit dat land. Dan je eigen adres in Nederland opgeven als waar kaarten heen mogen, 5 adressen aanvragen waar je zelf heen stuurt en misschien, heeeel misschien, mag je wel een kaart naar jezelf sturen
Hahahaha
Het zou maar net kunnen!
pi_45771432
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Smittend het volgende:
p.s. ik had een kaartje naar Brazilie moeten sturen, maar ik ben blij dat ik dat (nog) niet gedaan heb.
Ze is nog steeds niet ingelogd geweest.
Ik had al zo'n voorgevoel. http://www.postcrossing.com/user/isabelcg
Ik lees 't trouwens nu vaker dat mensen adressen krijgen van inactieve brazilianen.
Ik heb in mijn outlook een mapje gemaakt. Alle adressen van mensen die al langer als 2 weken niet actief zijn die stop ik daar in. Ik check regelmatig of ze nog steeds niet zijn ingelogd geweest enzo. Ik heb me iets te vaak kaartjes verzonden naar mensen die achteraf dus gewoon niet meer inloggen.
pi_45775538
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef Fannetje het volgende:
Ja, eigenlijk drie keer inderdaad. En in vijf dagen kun je best veel doen hoor. In die week dat we met school waren hebben we vooral alternatieve dingen gedaan, waaronder het bezoeken van verschillende scholen. Super interessant, wat een verschil zeg

En dat weer, tja, dit was de enige keer dat ik hier last van heb gehad. Het was dan ook oktober. Maar mijn moeder moest wel hard lachen toen ik vertelde dat het 15 graden was en heel hard regende, terwijl het in Nederland zonnig en 25 graden was
Ik zie ook veel reisjes voor vier dagen, dat lijkt me wel heel kort, dan ben je daar maar twee hele dagen Mocht vijf dagen ook nog te kort zijn, dan ga ik nog wel eens
quote:
Ja, dat heb ik ook. Bulgarije is in feite ook een strandvakantie, maar ik ga gewoon andere dingen doen. Ben ooit een weekje in Alanya geweest en heb toen elke dag een excursie gemaakt
Auto huren, excursies maken, leuke schattige dorpjes bekijken en een enkel middagje strand. Zo vermaak ik me wel op vakantie Maar het leukst vind ik grote steden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45775700
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
Best grappig om te proberen maar de kans dat je een kaart naar jezelf mag sturen is wel enorm klein
Let's plant a tree
pi_45776073
Oja, mijn laptop die eindelijk "gerepareerd" zou zijn heeft nog steeds hetzelfde defect
Let's plant a tree
  maandag 29 januari 2007 @ 05:29:00 #89
112545 Muck
pi_45780918
lekker dan
pi_45783271
Het schriftje van Klonk gaat vandaag op de post naar... Klonk!
pi_45785345
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Allan24 het volgende:
Het schriftje van Klonk gaat vandaag op de post naar... Klonk!
Jouw schriftje is hier maar het gaat me niet lukken om hem vandaag op te sturen, ik wil nog een paar foto's maken en laten afdrukken namelijk
Let's plant a tree
pi_45786263
Kaartje naar Finland is aangekomen. Nieuwe mag naar Finland.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:09:32 #93
112545 Muck
pi_45789042
ja, we zijn bijna rond
pi_45789214
Kaartje uit de VS en Singapore!
  maandag 29 januari 2007 @ 14:18:46 #95
112545 Muck
pi_45789308
nog geen post hier
zal ook wel weer niet op maandag
pi_45789332
Kaartje uit Slowakije SK-1028

En een envelop met thee en drop uit Finland en op het moment dat ik naar American Idol zat te kijken (aflevering 1, vanuit Minneapolis, Minnesota) krijg ik een mapcard van Minnesota.
Let's plant a tree
pi_45792066
Ik had vandaag 1 tag-envelop, 1 kaart van mijn penpal en 1 brief van een andere penpal.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:46:03 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_45794301
mijn schriftje gaat morgen op weg naar de eigenaar, ik had even geen grote enveloppen meer, en ik krijg er straks eentje maar dan is de bus al geleegd

sorry Muck
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 29 januari 2007 @ 17:59:17 #99
112545 Muck
pi_45796815
totaal geen probleem klonk
pi_45798364
3 kaartjes vandaag!
2 uit finland en 1 uit Bosnie Hercegovina! (ID nr 231) met van die oude lada's erop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')