Bulgarije, gaaf! Wij gaan in september 8 dagen naar Rhodos, Griekenlandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:40 schreef Fannetje het volgende:
Geen kaarten, wel een heel gaaf pakketje uit Amerika vandaag![]()
En ik heb gisteren ook op mijn zomervakantie geboekt, wij gaan 12 dagen hier heen.
Overigens met een andere organisatie, maar daar staan geen plaatjes van het hotel
Da's ook leuk! Mijn ouders gaan naar Rhodos, daarom ga ik er niet heenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Bulgarije, gaaf! Wij gaan in september 8 dagen naar Rhodos, Griekenland
Eigenlijk drie keer dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:45 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik ben al twee keer in Istanbul geweest, alletwee in het jaar 2000
De eerste keer 3 dagen aan het begin van een rondreis en vervolgens twee dagen aan het eind van dezelfde rondreis en aan het eind van dat jaar nog een week met school.
Dat laatste zal ik niet gauw vergeten, wij hadden de hele week (op de laatste dag na) regen, hoewel het in Nederland op dat moment prachtig weer was
Daar buurt ik alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Kom allemaal gezellig hier of hier eens buurten.
Jij ja, rest niet.quote:
Fannetje ookquote:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga in de zomervakantie weer naar Gran Canaria, lekker een huisje daar, dus lekker hele dagen op het balkon liggen, met mp3 speler op het strand lopen![]()
Maar eerst vrijdag naar Oostenrijk en dan nog in maart naar Parijs
Texel, daar ben ik dus nog nooit geweestquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Voor mij eigenlijk geen vakantie dit jaar wegens geen geld (sparen voor ander huis) maar mijn ouders vroegen me mee op vakantie naar het exotische............. TEXEL!!!!!
Even een weekje relaxen!
Vliegen isquote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Klonk het volgende:
- ik haat vliegen
- ik haat italianen en fransen
ik ga op vakantie naar de veluwe
Ik kan me prima amuseren hoor, op het strand liggen vind ik ook niks, maar we hebben ook een groot balkon daar. Ver een beetje rond rijden met zo'n huurauto is al een avontuur opzichquote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot dan
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |