okee, ik moest lachenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ontving vandaag een kaartje van een wel heeeeeeeeel warm en exotisch oord:
HELL!!!!!
Okay het is een plaatsje in Noorwegen!![]()
Dat is tofquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ontving vandaag een kaartje van een wel heeeeeeeeel warm en exotisch oord:
HELL!!!!!
Okay het is een plaatsje in Noorwegen!![]()
w00t!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Vava het volgende:
Schriftje naar Allan gaat zo in de brievenbus!! Dus als het goed is is hij er morgen![]()
En hij was op tijd! De brievenbus was nog niet gelicht.quote:
Project Entropia (universe) is een online multiplayer spel (MMORPG, Massive Multiplayer Online Role Playing Game) dat zich afspeelt op een verre planeet (Calypso) dat gekoloniseerd wordt door immigranten (Settlers). Project Entropia is ontwikkeld door het Zweeds bedrijf "Mindark". Het spel is vrij te downloaden en te installeren, ook is het spel (in principe, maar dan wel zeer moeizaam) kosteloos te spelen.quote:
klopt bijnaquote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Project Entropia (universe) is een online multiplayer spel (MMORPG, Massive Multiplayer Online Role Playing Game) dat zich afspeelt op een verre planeet (Calypso) dat gekoloniseerd wordt door immigranten (Settlers). Project Entropia is ontwikkeld door het Zweeds bedrijf "Mindark". Het spel is vrij te downloaden en te installeren, ook is het spel (in principe, maar dan wel zeer moeizaam) kosteloos te spelen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien is er voor de Sims een Postcrossing plugin te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |