Welles - Lynch viel me ook vrij zwaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef JelleS het volgende:
Aantal zeer vervelende keuzes. Niet moeilijk, maar gewoon zonde. Zo zal De Sica er meteen al uitvliegen. 2 van de grootste hedendaagse filmers staan ook nog eens tegenover elkaar (Aronofsky-Ki-Duk). 2 Westernhelden tegen elkaar, Wong Kar Wai zal er uitvliegen. Maar uiteindelijk wint Kubrick toch![]()
Daar was je net op tijd, ik ging zeggen dat je dan enorm veel geluk had dat die niet tegen elkaar stonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef cwk het volgende:
[..]
Welles - Lynch viel me ook vrij zwaar.![]()
Het zweet staat ook nog tussen me bilnaat. Zo'n fout maken in JOUW tournament, ik zou beter moeten weten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar was je net op tijd, ik ging zeggen dat je dan enorm veel geluk had dat die niet tegen elkaar stonden.
Er bestaat zoiets als een edit-functie.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Flitspaal het volgende:
Ik had vooral moeite door die wirwar van codes. Ik zie nu pas dat ik daardoor enkele duels onterecht niet gestemd heb. Jammer dan maar voor onder andere Nolan.
Er zit er nog een in, maar dan niet in hoofdletters.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef cwk het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door cwk op 19-02-2007 20:51 ]
Way ahead of ya.
Dat klopt. Maar het blijft een wirwar. Daar staat mijn hoofd nu niet zo naarquote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een edit-functie.
Dat kan je eigenlijk natuurlijk gewoon niet vergelijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoe kan het dat echt bijna iedereen tegen Charles Chaplin stemt? Het is wat langer geleden dat hij films maakte, maar hij is toch echt vele malen groter dan David Fincher imo.
Dan kan je net zo goed eigenlijk natuurlijk gewoon niet dit tournooi houden. Maar als je het dan toch wil vergelijken dan is David Fincher iemand die 2, 3 goede films heeft gemaakt en Charlie Chaplin dé grootste regisseur van stomme films allertijden (en bovendien een echte naam is én iemand die tientallen klassiekers heeft gemaakt), die vaak ook nog eens een erg goede boodschap hadden. Films als Modern Times en The Great Dictator zijn welhaast objectief geniaal te noemen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar over smaak dient getwist te wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat kan je eigenlijk natuurlijk gewoon niet vergelijken.
Da's nou ook weer wat overdreven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef Friedel_Crafts het volgende:
( én iemand die tientallen klassiekers heeft gemaakt)
Daarom zei ik ook dat je ze 'eigenlijk' niet kan vergelijken. Ik bedoel dat het lastig of niet te doen is om ze op kwaliteit te gaan vergelijken, als in 'Chaplin is beter dan Fincher'. Wat er dan overblijft is niet veel meer dan wat je persoonlijk aanspreekt, wat je het leukst vindt om te kijken. En de films als Seven houden me vele malen sterker geboeid dan bijvoorbeeld The Dictator, wat dan wel weer een leuke film is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed eigenlijk natuurlijk gewoon niet dit tournooi houden. Maar als je het dan toch wil vergelijken dan is David Fincher iemand die 2, 3 goede films heeft gemaakt en Charlie Chaplin dé grootste regisseur van stomme films allertijden (en bovendien een echte naam is én iemand die tientallen klassiekers heeft gemaakt), die vaak ook nog eens een erg goede boodschap hadden. Films als Modern Times en The Great Dictator zijn welhaast objectief geniaal te noemen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar over smaak dient getwist te worden![]()
Milos Formanquote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dicht.
Er zijn 3 gelijke spelen, namelijk:
Sergei M. Eisenstein - Sam Raimi
Andrej Tarkovsky - Ethan & Joel Coen
Jean-Pierre Melville - Milos Forman
Kies er eentje, slechts 1 beslissing per gebruiker.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* 3e ronde
Martin Scorsese - Yimou Zhang![]()
![]()
![]()
![]()
Michel Gondry - Federico FelliniNiet dat ik een Fellini-hater ben, maar Gondry's gemiddelde ligt hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |