Dat zou fucked up zijn!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef postmortum het volgende:
en toch komen die 2 dozen mij veel te bekend voor![]()
Dadelijk komt ze gewoon uit Heerlen , Sittard of Maastricht![]()
cool the plot thickensquote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
waarom zijn die geluidsfragmenten van camplo en salasagirl door dezelfde gebruiker geupload?
Huh? Je hebt haar toch in het echt gezien?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zou fucked up zijn!!!
Ze zei ook dat ze op 1 foto dikker was en boller gezicht had.
Dalijk is ze het niet eens![]()
Omdat ik webspace heb op chello?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
waarom zijn die geluidsfragmenten van camplo en salasagirl door dezelfde gebruiker geupload?
Jah maar toen ze die foto's stuurde 2 jaar geleden waren die al wat ouder. Voor de rest heb ik dr nooit foto's van gevraagd enzo, ben geen wijf die elke 5 sec foto's staat te knippen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Huh? Je hebt haar toch in het echt gezien?
Je herkent toch wel of dat meisje wat je gezien hebt, dezelfde is als op die foto's?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar toen ze die foto's stuurde 2 jaar geleden waren die al wat ouder. Voor de rest heb ik dr nooit foto's van gevraagd enzo, ben geen wijf die elke 5 sec foto's staat te knippen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Camplo, hóe vaak heb je haar nou gezien?? 1 keer, 2 keer, 1 keer per maand, 2 keer per maand??
Ik snap er geen reet van
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoop Utrecht kunnen jullie met zijn alle tijdens de onz-meet gaan zoeken![]()
Jah tuurlijk herken ik die, maar ik ben met dr stem ook gefaked.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je herkent toch wel of dat meisje wat je gezien hebt, dezelfde is als op die foto's?
En deze stond nog open:
[..]
Jah met mij gaat het wel goedquote:
haar orgasmes zijn zeker gefakedquote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah met mij gaat het wel goed
Maar alleen de leugens zijn kut.
Zit elke seconde weer te twijfelen wat er zoals wel niet gefaked kan zijn![]()
Don't wanna think about it.
100% surequote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
haar orgasmes zijn zeker gefaked![]()
Waarover?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef postmortum het volgende:
Camplo open dan een topic in GC
Zal daar toch dicht gaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarover?
Ik ga de aandacht niet op mezelf vestigen boh gek.
Daar was ik veel te uitgesproken voor hier op Fok!
boh gek gewoon foto posten en vragen of iemand die doos kentquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarover?
Ik ga de aandacht niet op mezelf vestigen boh gek.
Daar was ik veel te uitgesproken voor hier op Fok!
Dan moeten wij toch maar de zoektocht verder doenquote:
Hoiquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
kunnen we niet geen zoekactie beginnen via Fok!radio![]()
haha dit gaat leuk wordenquote:
ik zoek een date dat jullie het ff wetenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond luisteren als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |