abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45751170
oh ja dump gewoon d'r foto ff hier
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_45751393
mooi foto
  zondag 28 januari 2007 @ 11:37:42 #153
107445 Jajong
Hadouken!
pi_45751470
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:53 schreef Camplo het volgende:

[..]

We have a deal
Ik heb nog geen mail of pm?!?!?!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 28 januari 2007 @ 11:40:23 #154
107445 Jajong
Hadouken!
pi_45751539
Ik snap trouwens geen fuck van het verhaal.

Je chat met een wijf die een foto van een andere laat zien... Je spreekt af, gaat heen en waarempel daar staat het meisjes van de foto? Die neuk je en je gaat weer weg om vervolgens met het eerste wijf weer gaat chatten? Dus een moeder heeft cybersex met je en regelt haar dochter om met je te neuken ofzo?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45751564
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Jajong het volgende:
Ik snap trouwens geen fuck van het verhaal.

Je chat met een wijf die een foto van een andere laat zien... Je spreekt af, gaat heen en waarempel daar staat het meisjes van de foto? Die neuk je en je gaat weer weg om vervolgens met het eerste wijf weer gaat chatten? Dus een moeder heeft cybersex met je en regelt haar dochter om met je te neuken ofzo?
Camplo is genaaid door een lovergirl
pi_45751708
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef postmortum het volgende:
Camplo is genaaid door een lovergirl
De beste post in dit topic tot nu toe!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zondag 28 januari 2007 @ 11:49:24 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45751720
Ik snap het ook steeds minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45751727
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:43 schreef milagro het volgende:

Er klopt iets niet
pi_45751752
Hey Camplo, vertel es hoe je haar hebt leren 'kennen' en waar je haar van 'kent'?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  Admin zondag 28 januari 2007 @ 11:57:51 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45751894
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het ook steeds minder.
Zeg ik

Wel een van de betere topics van 2007 nu al!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_45752048
quote:
Op zondag 28 januari 2007 05:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Hey lul.

Je bent een prutser, nog steeds. En eigenlijk ook een wannabee, met je tatoo. Maar goed, ieder zijn meuk he. Maar goed, je bent er flink ingetrapt. .
Da's niet zijn tattoo ! Dat is de arm van Salsa...of...snap ik 't nu niet meer..
pi_45752503
Het is een complot !
quote:
Terroriststalking/gangstalking/causestalking.

In Nederland is in de jaren negentig dit fenomeen vanuit de Verenigde
Staten overgewaaid. Gangstalken is het in groepsverband systematisch stalken
van een persoon.
Slachtoffers worden jarenlang lastig gevallen door steeds
wisselende individuen (er zijn gevallen bekend van personen die al twintig
jaar lang worden lastig gevallen). De technieken die gebruikt worden zijn
ondermeer ontwikkeld door de Ku kux clan en de Nazi’s. Psychologische taktieken
worden gebruikt om het slachtoffer mentaal en fysiek te laten instorten.
Slachtoffers worden doelgericht in een sociaal isolement gebracht en er zijn
gevallen van zelfmoord bekent. Praktisch elk denkbaar middel (vaak gelogen)
om een persoon in diskrediet te brengen van zijn omgeving wordt gebruikt.
Bron: www.stalkinglotgenoten.nl
pi_45752724
waar blijft Camplo nu?
pi_45753054
Salsagirl liet wel gewoon een foto van haar zien maar ze heette in het echt anders, lastig he
pi_45753091
Ik heb hier op de eerste pagina gepost dat ik respect had voor TS dat z'n topic het zo lang uithoudt. Nou ja, vandaag niet zoveel te doen, dus ik denk, ik neem de moeite eens om te lezen waar het over gaat (part een en zwei).

MAAR HALLO, IK SNAP ER NÓG NIKS VAN!
-Je bent gefucked
-Door een meisje dat je ooit een keer gezien hebt maar ook heel veel familie had die allemaal meespeelden
-Je had het niet door
-Komt er ook nog iets bij met een PC en geld dat je kwijt bent (Hoe is dat dan ooit gebeurd?)
-De hele familie zit onder salsagirl op fok en die user heeft een zeer dubieuze taalkennis (net even nagetrokken)
-Je wil iets bereiken met dit topic, maar wat?
-Je hebt het in die 2 jaar niet doorgehad (nog een keer)
Hoe vaak had je dan eigenlijk contact

Ik ga aan mezelf twijfelen als dit zo doorgaat.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_45753097
Topic 1 heb ik gevolgd en toen was ik afgehaakt vanwege totaly geen interesse meer. Maar nu (tja het is zondagmiddag he, verveel verveel) heb ik topic 2 toch maar even doorgelezen en tjeezus shit man, wat een vaag verhaal!

Ik snap de essentie echt niet hoor, en ik ben toch echt wel van een dusdanig niveau dat ik begrijpend kan lezen! En why lord why staat dit in ONZ? ?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_45753240
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Salsagirl liet wel gewoon een foto van haar zien maar ze heette in het echt anders, lastig he
best wel als je 2 jaar lang nooit gemerkt hebt, dat haar vrienden haar anders noemen, haar ouders zich nooit verspraken, haar rijbewijs of abo of whatever nooit gezien hebt, waar dan dus een andere naam opstaat, ergo blijkbaar ofwel vrijwel niets ondernomen hebt samen, ms zelfs elkaar nooit gezien.

als je serieus iets hebt met elkaar en je woont zover weg, dan is er toch op zijn minst webcamkontakt regelmatig, in deze tijd?

ofwel Camplo houdt óns voor de gek ofwel hij durft niet toe te geven dat het een internetrelatie was, in de meest letterlijk zin vh woord

dat iemand je een maand of twee voor de gek houdt via internet en afhaakt zodra de ander daadwerkelijk af wil spreken, soit, maar 2 jaar lang? en dan elkaar écht zien, bij elkaar over de vloer komen, dingen ondernemen samen etc,. spreken van een serieiuze relatie en dan zo weinig weten vd ander is best apart wel.

ik bedoel, je belt elkaar toch ook op? je belt iemand toch ook wel eens op de vaste lijn in die 2 jaar tijd? hoewerd er dan opgenomen, met hallo enkel? je kwam nooit eens bekenden tegen als je samen op pad was, en zo ja, hoe noemden die bekenden haar dan?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45756406
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef milagro het volgende:

als je serieus iets hebt met elkaar en je woont zover weg, dan is er toch op zijn minst webcamkontakt regelmatig, in deze tijd?

ofwel Camplo houdt óns voor de gek ofwel hij durft niet toe te geven dat het een internetrelatie was, in de meest letterlijk zin vh woord
Ik denk het laatste, of hij heeft haar maar 1 of 2 keer gezien. Ik snap werkelijk niet hoe dit kan. Zelfs al zouden anderen zich voordoen als haar moet je dat toch doorhebben na 2 jaar?

Ik heb 2 goede vrienden die ik nog nooit ontmoet heb (ze wonen in resp UK en Australië), ik ken ze nu beiden een jaar of 2. MSN, webcam, telefoon, kaartjes, kadootjes, noem maar op. Soms haalt een van beiden weleens een geintje uit door zich voor te doen als iemand anders in de chat waar we elkaar hebben leren 'kennen'. Ik heb dat gelijk door. Het is moeilijk uit te leggen.. de manier van schrijven denk ik.

Ik kan me met de beste wil niet indenken hoe deze relatie nu eigenlijk was. Je moet toch een vermoeden gehad hebben op z'n minst. Vind je het overigens (want daar heb ik eigenlijk niets over gelezen) niet vreselijk zonde dat je 2 jaar in een fake relatie heb gestoken? Ik snap het gewoon niet. Nooit een kerst- of verjaardagskaart willen sturen? Hoe kun je nou een relatie hebben met iemand waarvan je niet weet waar ze woont, 2 jaar lang?
  Admin zondag 28 januari 2007 @ 14:36:23 #169
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45756604
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef milagro het volgende:

[..]

best wel als je 2 jaar lang nooit gemerkt hebt, dat haar vrienden haar anders noemen, haar ouders zich nooit verspraken, haar rijbewijs of abo of whatever nooit gezien hebt, waar dan dus een andere naam opstaat, ergo blijkbaar ofwel vrijwel niets ondernomen hebt samen, ms zelfs elkaar nooit gezien.

dat iemand je een maand of twee voor de gek houdt via internet en afhaakt zodra de ander daadwerkelijk af wil spreken, soit, maar 2 jaar lang? en dan elkaar écht zien, bij elkaar over de vloer komen, dingen ondernemen samen etc,. spreken van een serieiuze relatie en dan zo weinig weten vd ander is best apart wel.

ik bedoel, je belt elkaar toch ook op? je belt iemand toch ook wel eens op de vaste lijn in die 2 jaar tijd? hoewerd er dan opgenomen, met hallo enkel? je kwam nooit eens bekenden tegen als je samen op pad was, en zo ja, hoe noemden die bekenden haar dan?
Wordt dit Lotte II?
Over een maand of wat is ze dood, wedden?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 januari 2007 @ 14:50:27 #170
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_45757101
camplo is gewoon de man met zn hendig sjieke maar o zo gare topic dat gewoon een deeltje 2 heeft gekregen

of is dat omdat niemand er ook maar iets van snapt?
.
pi_45757322
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:50 schreef Stommie het volgende:
camplo is gewoon de man met zn hendig sjieke maar o zo gare topic dat gewoon een deeltje 2 heeft gekregen

of is dat omdat niemand er ook maar iets van snapt?
Hij heeft deel 2 zelf geopend. .
pi_45759148
Camplo is vet geplayd dus.

Mehehehe
  zondag 28 januari 2007 @ 16:05:20 #173
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45759604
Camplo, hóe vaak heb je haar nou gezien?? 1 keer, 2 keer, 1 keer per maand, 2 keer per maand??
Ik snap er geen reet van
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45760072
Is Salsagirl nog gespot?
pi_45760688
Salsagirl nee die kloon heeft niet meer ingelogd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')