Ik heb nog geen mail of pm?!?!?!quote:
Camplo is genaaid door een lovergirlquote:Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Jajong het volgende:
Ik snap trouwens geen fuck van het verhaal.
Je chat met een wijf die een foto van een andere laat zien... Je spreekt af, gaat heen en waarempel daar staat het meisjes van de foto? Die neuk je en je gaat weer weg om vervolgens met het eerste wijf weer gaat chatten? Dus een moeder heeft cybersex met je en regelt haar dochter om met je te neuken ofzo?
De beste post in dit topic tot nu toe!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef postmortum het volgende:
Camplo is genaaid door een lovergirl![]()
Zeg ikquote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het ook steeds minder.
Da's niet zijn tattoo ! Dat is de arm van Salsa...of...snap ik 't nu niet meer..quote:Op zondag 28 januari 2007 05:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Hey lul.
Je bent een prutser, nog steeds. En eigenlijk ook een wannabee, met je tatoo. Maar goed, ieder zijn meuk he. Maar goed, je bent er flink ingetrapt..
Bron: www.stalkinglotgenoten.nlquote:Terroriststalking/gangstalking/causestalking.
In Nederland is in de jaren negentig dit fenomeen vanuit de Verenigde
Staten overgewaaid. Gangstalken is het in groepsverband systematisch stalken
van een persoon. Slachtoffers worden jarenlang lastig gevallen door steeds
wisselende individuen (er zijn gevallen bekend van personen die al twintig
jaar lang worden lastig gevallen). De technieken die gebruikt worden zijn
ondermeer ontwikkeld door de Ku kux clan en de Nazi’s. Psychologische taktieken
worden gebruikt om het slachtoffer mentaal en fysiek te laten instorten.
Slachtoffers worden doelgericht in een sociaal isolement gebracht en er zijn
gevallen van zelfmoord bekent. Praktisch elk denkbaar middel (vaak gelogen)
om een persoon in diskrediet te brengen van zijn omgeving wordt gebruikt.
best wel als je 2 jaar lang nooit gemerkt hebt, dat haar vrienden haar anders noemen, haar ouders zich nooit verspraken, haar rijbewijs of abo of whatever nooit gezien hebt, waar dan dus een andere naam opstaat, ergo blijkbaar ofwel vrijwel niets ondernomen hebt samen, ms zelfs elkaar nooit gezien.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Salsagirl liet wel gewoon een foto van haar zien maar ze heette in het echt anders, lastig he![]()
Ik denk het laatste, of hij heeft haar maar 1 of 2 keer gezien. Ik snap werkelijk niet hoe dit kan. Zelfs al zouden anderen zich voordoen als haar moet je dat toch doorhebben na 2 jaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
als je serieus iets hebt met elkaar en je woont zover weg, dan is er toch op zijn minst webcamkontakt regelmatig, in deze tijd?
ofwel Camplo houdt óns voor de gek ofwel hij durft niet toe te geven dat het een internetrelatie was, in de meest letterlijk zin vh woord
Wordt dit Lotte II?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
[..]
best wel als je 2 jaar lang nooit gemerkt hebt, dat haar vrienden haar anders noemen, haar ouders zich nooit verspraken, haar rijbewijs of abo of whatever nooit gezien hebt, waar dan dus een andere naam opstaat, ergo blijkbaar ofwel vrijwel niets ondernomen hebt samen, ms zelfs elkaar nooit gezien.
als je serieus iets hebt met elkaar en je woont zover weg, dan is er toch op zijn minst webcamkontakt regelmatig, in deze tijd?
ofwel Camplo houdt óns voor de gek ofwel hij durft niet toe te geven dat het een internetrelatie was, in de meest letterlijk zin vh woord
dat iemand je een maand of twee voor de gek houdt via internet en afhaakt zodra de ander daadwerkelijk af wil spreken, soit, maar 2 jaar lang? en dan elkaar écht zien, bij elkaar over de vloer komen, dingen ondernemen samen etc,. spreken van een serieiuze relatie en dan zo weinig weten vd ander is best apart wel.
ik bedoel, je belt elkaar toch ook op? je belt iemand toch ook wel eens op de vaste lijn in die 2 jaar tijd? hoewerd er dan opgenomen, met hallo enkel? je kwam nooit eens bekenden tegen als je samen op pad was, en zo ja, hoe noemden die bekenden haar dan?
Hij heeft deel 2 zelf geopend.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:50 schreef Stommie het volgende:
camplo is gewoon de man met zn hendig sjieke maar o zo gare topic dat gewoon een deeltje 2 heeft gekregen![]()
of is dat omdat niemand er ook maar iets van snapt?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |