We have a dealquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het goed gemaakt, als jij de foto's naar mijn mailed of pm'ed, dan post ik ze en neem ik de ban voor mijn rekening, deal?
Wat voor samenvatting moet ik maken man?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Niet dus. Anders zou TS het niet zo negeren![]()
Nee nooit gestuurd.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
2 jaar? Je hebt nooit een kaartje gestuurd o.i.d? Ik kan me echt niet voorstellen dat haar ouders hier aan mee deden![]()
Ik blijf erbij, ik vind je enorm naief.
Je ne sais pas dog.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef remco7182 het volgende:
Maar wie heb je dan geneukt?
Haar, of haar moeder, haar oma of haar nichtje, so confusing......![]()
Ach, je bent weer een ervaring rijker. Ik denk dat veel mensen zoiets wel meemaken.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee nooit gestuurd.
Altijd sms'/bellen omdat haar ouders post open maakten vond ze dat geen goed idee.
Tjeh ik ben naief, weet ik nu.
quote:Op zondag 28 januari 2007 09:03 schreef yvonne het volgende:
Ik snap er nog steeds geen drol van, heb je 'r nou gezien in die 2 jaar ja of nee?!
Iets met netstat a- als je een open verbinding hebt bijv msn gesprek.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:14 schreef GeileSmurf het volgende:
een vraagje beste camplo![]()
hoe kan je zo ip adressen zien ??
puur uit intresse en misschien persoonlijk gebruik![]()
![]()
ik dank u![]()
Camplo je doet vaagquote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Van alle vragen is dit nog de lachwekkendste.
Jah gezien dus hè. Alleen wie ik zag was geen Murielle Mondo. Slechts een slap aftreksel dat zich voordeed onder die naam, en familie, en ouders speelden het leuk mee. Misschien ergens een verloren dochter ofzo uit 1990 oid waar ze niet overheen konden komen.
Uuuh?...... je hebt foto's gezien van een 19 jarig meisje, die zei dat ze MM heette, en met dát meisje heb je ook irl afgesproken dus, want anders kan het niet wat je zegt.quote:7) Ik kreeg opeens te horen dat M. Mondo helemaal niet bestond. Foto's waren van een meisje die ik dacht dat ze M.M. heette. Die heette anders maar dat wist ik niet. Waarom niet? 103,5 km uit elkaar wonen, etc etc, ouders speelden het mee dat ze zo heette. Beste vriendin speelde het mee dat ze zo heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |