Dat zou fucked up zijn!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef postmortum het volgende:
en toch komen die 2 dozen mij veel te bekend voor![]()
Dadelijk komt ze gewoon uit Heerlen , Sittard of Maastricht![]()
cool the plot thickensquote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
waarom zijn die geluidsfragmenten van camplo en salasagirl door dezelfde gebruiker geupload?
Huh? Je hebt haar toch in het echt gezien?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zou fucked up zijn!!!
Ze zei ook dat ze op 1 foto dikker was en boller gezicht had.
Dalijk is ze het niet eens![]()
Omdat ik webspace heb op chello?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
waarom zijn die geluidsfragmenten van camplo en salasagirl door dezelfde gebruiker geupload?
Jah maar toen ze die foto's stuurde 2 jaar geleden waren die al wat ouder. Voor de rest heb ik dr nooit foto's van gevraagd enzo, ben geen wijf die elke 5 sec foto's staat te knippen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Huh? Je hebt haar toch in het echt gezien?
Je herkent toch wel of dat meisje wat je gezien hebt, dezelfde is als op die foto's?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar toen ze die foto's stuurde 2 jaar geleden waren die al wat ouder. Voor de rest heb ik dr nooit foto's van gevraagd enzo, ben geen wijf die elke 5 sec foto's staat te knippen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Camplo, hóe vaak heb je haar nou gezien?? 1 keer, 2 keer, 1 keer per maand, 2 keer per maand??
Ik snap er geen reet van
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoop Utrecht kunnen jullie met zijn alle tijdens de onz-meet gaan zoeken![]()
Jah tuurlijk herken ik die, maar ik ben met dr stem ook gefaked.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je herkent toch wel of dat meisje wat je gezien hebt, dezelfde is als op die foto's?
En deze stond nog open:
[..]
Jah met mij gaat het wel goedquote:
haar orgasmes zijn zeker gefakedquote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah met mij gaat het wel goed
Maar alleen de leugens zijn kut.
Zit elke seconde weer te twijfelen wat er zoals wel niet gefaked kan zijn![]()
Don't wanna think about it.
100% surequote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
haar orgasmes zijn zeker gefaked![]()
Waarover?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef postmortum het volgende:
Camplo open dan een topic in GC
Zal daar toch dicht gaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarover?
Ik ga de aandacht niet op mezelf vestigen boh gek.
Daar was ik veel te uitgesproken voor hier op Fok!
boh gek gewoon foto posten en vragen of iemand die doos kentquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarover?
Ik ga de aandacht niet op mezelf vestigen boh gek.
Daar was ik veel te uitgesproken voor hier op Fok!
Dan moeten wij toch maar de zoektocht verder doenquote:
Hoiquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
kunnen we niet geen zoekactie beginnen via Fok!radio![]()
haha dit gaat leuk wordenquote:
ik zoek een date dat jullie het ff wetenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond luisteren als ik jou was
samenvatting: Camplo kent iemand van het internet en die heeft hem blijkbaar 2 jaar lang bezeken door een fake indentiteit aan te nemenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou heb ik het topic al 3x doorgelezen maar snap er serieus vrij weinig van: Alleen het feit dat Camplo erg pissig is en het uit is om een of andere reden.
Ik heb het idee dat ik 1 van die meiden ergens van ken op de foto, maar snap niet wat er achter die foto zit etc.....
Is er iemand die me van beide topics een goede samenvatting kan geven waardoor ik in 1x bijgepraat ben![]()
En die iemand was Salsagirl met wie hij dus 2 jaar een relatie had. En dat is die meid op die ene foto links...quote:Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
samenvatting: Camplo kent iemand van het internet en die heeft hem blijkbaar 2 jaar lang bezeken door een fake indentiteit aan te nemen
kut morgenavond werkenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond luisteren als ik jou was
de uitzending komt later ook in het archief kun je hem terugluisterenquote:
Nee want ze was kapster naar eigen zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En die iemand was Salsagirl met wie hij dus 2 jaar een relatie had. En dat is die meid op die ene foto links...
Ze zei tegen Camplo dat ze Murielle heette en Camplo is er de afgelopen tijd achtergekomen dat ze helemaal niet was wie ze zei dat ze was. En nu blijkt dus dat ze andere kerels neukt of wat ?
Nu vraag ik me af: Je ziet in 2 jaar toch wel eens een OVjaarkaart een ID bewijs of iets dergelijks ??? WTF.
Lieve Camplo....quote:Op zondag 28 januari 2007 19:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee want ze was kapster naar eigen zeggen.
Weet alleen dat ze ergens op school zat, en afgelopen jaar nog bezig was en modellen had. Maar nu had ze geen werk etc etc. Enige wat ik hoorde van haar was dat haar ouders voorzichtig wilden doen met mij omdat ze ooit aangerand was. In hoeverre dat waar is weet ik niet.
Mail je mij nog?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Camplo het volgende:
Tjeez boy, hoor je morgen allemaal wel.
Oh lekker geinteresseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Camplo het volgende:
Tjeez boy, hoor je morgen allemaal wel.
Jah ik kan hier alles wel blijven uitleggen maar tjeez.quote:
Verkrachten =/= Dood toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
FOK'S SALSA-HUNT
Voor diegene die binnen 5 werkdagen de ware identiteit van Salsagirl achterhaalt ligt een lekkere geurbon van Ici Paris voor jullie klaar. Af te halen bij Danny.
Beantwoordquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ok, heb je ook alweer een mail terug gestuurd![]()
Jah maar aangezien ik de gebeten hond ben vind ik het nu een C-filmquote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb eens na zitten denken over het geheel en ben tot de conclusie gekomen dat ik het maar vaag vind.
Welke maf weet na 2 jaar nog helemaal niks van zijn vriendinJe weet toch wel waar/wanneer ze sport, welke hobby's ze heeft, waar ze uitgaat, welke vrienden ze heeft.
Vind het maar allemaal vaag hoor
Klinkt als een B-Film.
Eén van de meest kloppende posts in dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
Je ontmoet haar via internet
Jullie spreken elkaar vaker
krijgen een relatie
Er wordt geneukt
Door jullie woontoestand zie je haar maar 1 a 2 keer per maand, soms meer en soms minder
Je komt er achter dat de naam die ze heeft gegeven niet bestaat, haar naw gegevens kloppen simpel gezegd niet meer...
Je komt er achter dat er veel meer is dan behalve een niet kloppende naam, ze loog blijkbaar de hele tijd alles bij elkaar... Zelfs haar familie speelt het spel mee.
Ondertussen heb jij uitgaven gedaan waarbij je er ook achter kwam dat de gemaakte kosten niet zijn gebruikt zoals ze zouden gebruikt worden.
En nu wil je er achter komen wie ze echt is?
Het kan allemaal wel, maar voor een persoon die je 2 jaar kent, ken je toch wel ietsjes meer dan dat je het hier hebt vertelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |