quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
Hoe vaak heb je haar dan in het echt gezien? En heb je seks met haar gehad?
Dat heeft wel lang geduurd dan. Hoe kun je zo naief zijnquote:
Maar je bent nooit bij haar thuis geweest in 2 jaar lang?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bel maar eens aan of er een Murielle Mondo op de Nassaulaan in Doorn woont.
Je mag alle huizen afgaan.
Dat klopte al niet.
Sterker nog, zoek maar eens een Murielle Mondo.
Stom dat ik er nooit naar gekeken heb. En als zelfs die ouders 'spelen' dat zij het is, hoe the fuck moet IK er dan achter komen.
Als ze tegen mij zegt: mn neefje moet ff op PC. Ben er zo weer, en ze komt trug met andere lettertype (wisselde ze vaak af) en dat IP is 89 km verder weg (globaal genomen) dan klopt er iets niet of wel? Nee dat dacht ik ook niet.
En als ik dat op de man afvraag en het antwoord is: 'kut je weet het dus'...
Dan weet ik genoeg![]()
![]()
Daar hebben toch nooit foto's van haar ingestaan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Haar FoBo is trouwens wel heel snel verwijderd, of vergis ik me nu?
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat er een was, maar geen idee wat erin gestaan heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Daar hebben toch nooit foto's van haar ingestaan?
zeg zelfs op google vind ik niks over murielle mondoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat er een was, maar geen idee wat erin gestaan heeft.
Fijne vriend is die google dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg zelfs op google vind ik niks over murielle mondo![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef Slurf het volgende:
Ohja, heb je haar nou geneukt of niet?
Niet dus. Anders zou TS het niet zo negerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef Serendips het volgende:
Op zich zou ik TS wel willen geloven, maar het feit dat hij geen overzichtelijke samenvatting kan geven, vind ik dan wel weer verdacht...en we weten nog steeds niet of ze het bed hebben gedeeld!
Hier is het bewijs! De hele familie van Salsa speelt met iedereen spelletjes...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:09 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn fijne jeugd herinneringen..waren toch wel ,als we weer voor een paar wkn naar spanje gingen en daar naar familie gingen
Dat was altijd super gezellig..
Maar ook thuis,
Mijn ouders zijn gastvrij en kon dus altijd vriendinnetjes laten slapen ,dus had vaak de bekende pyama party's
waar bij me ma van alles in huis haalde,
En de tijd op de boot..waar we aan een steiger gingen liggen en ieder jaar weer oude bekende tegen kwamen. en hadden we veel lol.
Maar er was/is altijd wel aanloop en doen/deden we spelletjes..
Jawel maar die ouders zeiden dus zelfs dat ze zo heette. Maar dat was niet zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Je bent dus niet eens bij dr thuis geweest?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |