Wat een promotie voor Durk hahaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef 1603 het volgende:
Ik ben al bijna een half jaar niet meer op stap geweest in Drachtenwordt weer eens tijd. Ben er in het weekend wel, maar voornamelijk uitrusten
Ja dat gebeurt hier veel vaker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb net de Drachtster Courant gelezen, er word wat afgemept op de kaden!![]()
de Lawei en Idunaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
kermis en Dunlop
Is licht nog nodig als je er 's avonds overheen rijdt?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:52 schreef El_Rolando het volgende:
Al die blauwe verf op het Moleneind.
Ha vet!!quote:Op donderdag 5 april 2007 01:07 schreef ReWinD het volgende:
Fietste er vanmiddag ff overheen, ziet er best apart uit. Er komt ook een tekst in te staan: "water is leven" oid, zodat we straks op google earth kunnen bewonderen dat de Dr8er vaart hier komt te liggen.
Ze konden er better alvast een groen of een bruin kleurtje aan geven.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:07 schreef ReWinD het volgende:
Fietste er vanmiddag ff overheen, ziet er best apart uit. Er komt ook een tekst in te staan: "water is leven" oid, zodat we straks op google earth kunnen bewonderen dat de Dr8er vaart hier komt te liggen.
Nou nou nou, allemaaleen hamburger bij de mac misschien maar ook niet meer dan datquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind die verfbende vind ik echt zonde van het geld he, dit strookje kost welliefst 75.000 euro!, Man, daar kunnen ze heel drachten van mee uit eten nemen.
Het is wel leuk en aardig allemaal. Maar ik vind het zonde van het geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |