Dat weet ik maar vorige keer bij de Idols meet waren we met Lynx, sbien, fir3 en WithMe ook gaan maccen maar dat was niet zo geslaagdquote:
We zijn ook nog wezen eten in de BK op Utrecht Central, rememebrquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het kostte ons vorig jaar ook een flinke tijd voor we die mac gevonden haddenWel héél Hilversum gezien
.
Dat was 2 dagen laterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We zijn ook nog wezen eten in de BK op Utrecht Central, rememebr![]()
Tijdens de 1e liveshow van X-Factor hadden we pas onze plek gevonden! Wij leken wel crimineel tuig!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat was 2 dagen later
Stuk beter te vinden
Ik moet ook overstappenb op Utrecht. EN CDP volgens mij ook.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Leuk idee ja!
Ik hoorde dat de bowlingbaan dichtbij de studio ligt. Als dat zo is maakt het zelfs helemaal niet veel uit. Maccen is trouwens een goed idee maar dan moet iemand wel die in Hilversum weten te vinden. (Uit voorzorgsmaatregelen mac ik meestal op Utrecht Centraal)
ik loop altijd van centrum naar mediaparkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef Andiyan het volgende:
Daarna een klein stukje met de trein naar Hilversum Noord.![]()
Maar daar word je toch moe van?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
ik loop altijd van centrum naar mediaparkHeel vaak gedaan
Whahahaha ik ga net zo makkelijk met de trein, ik koop toch een retourtje Rotterdam-hilversum noordquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar daar word je toch moe van?
Alsof je daar een kaartje voor gaat kopen.![]()
maar hoe lang is het lopen dan?
Ohja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahaha ik ga net zo makkelijk met de trein, ik koop toch een retourtje Rotterdam-hilversum noord
Hoelang lopen... tjah.... 15 minutenIk hou de tijd nooit echt bij :-D
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ohja.Je kan met datzelfde kaartje natuurlijk dat stukje reizen.
![]()
Anyway, bekijken we daar wel dan.![]()
Ik weet het ook niet.... ik ga in hilversum nooit naar de macquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef chansadres het volgende:
Ik weet echt niet meer waar die MacDonalds is hoor. Is alweer een tijd geleden en toen gingen we ook met de auto! Het ligt inderdaad ergens middenin het centrum. Misschien weet C_A waar het ligt?
er wordt over mij geroddeld gepraatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef Andiyan het volgende:
Oké, i see a deal here. Zaterdag dus ook bowlen. Voorlopig met Vaduz, superhero, chans, ik en misschien Globe en SG. Is 19,75 per baan per uur dus gedeeld door 6 is dat bijna niets meer.![]()
Bowlingcentrum is trouwens dichter bij Hilversum Centraal, dus das mooi te combineren met de Mac goed dat jij weet waar t is chans of misschien iets anders in het centrum. Daarna een klein stukje met de trein naar Hilversum Noord.![]()
En C_d kan er ook voor de gezelligheid al bij zijn natuurlijk.
Zou wel extreem tof zijn als je voor de gezelligheid zou mee gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
er wordt over mij geroddeld gepraat![]()
ik durf nu gewoon niks te beloven, de ene dag voelt het beter dan de andere, maar gezien de groep wil ik zoiezo mee, al is het idd maar alleen voor de gezelligheid. zoals ik me nu voel zou ik inderdaad niet in staat zijn te bowlen, maar je weet nooit hoe het genezingsproces verloopt natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:50 schreef moemoe het volgende:
Ik wil ook graag mee eten zaterdag en bowlen lijkt me ook wel leuk.
Denk dat de meesten al iets van zich hebben laten horen. Dus let's say volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef chansadres het volgende:
Misschien even een deadline afspreken zodat we kunnen reserveren. Het is een zaterdagavond dus dan wil het daar druk worden!
Ik weet wel waar de Mac is, no problem! En lopen vanaf het centrum duurt wel zo'n 20 minuten hoor, als het maar niet regentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef chansadres het volgende:
Ik weet echt niet meer waar die MacDonalds is hoor. Is alweer een tijd geleden en toen gingen we ook met de auto! Het ligt inderdaad ergens middenin het centrum. Misschien weet C_A waar het ligt?
Gaan jullie NA de liveshow bowlen dan? Omdat je zegt: het is een zaterdagavondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef chansadres het volgende:
Misschien even een deadline afspreken zodat we kunnen reserveren. Het is een zaterdagavond dus dan wil het daar druk worden!
Nee hoor, voor zover ik weet eten we zondag met borden en bestekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:04 schreef babette21 het volgende:
zeg, de zondagploeg gaat toch niet maccen he?!
Vorig jaar was het geen probleem de auto kwijt te kunnen, ik denk dat het nu weinig anders zal zijn.quote:en kun je je auto 'n beetje kwijt bij dat mediapark?!?
mooiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
Nee hoor, voor zover ik weet eten we zondag met borden en bestek![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan jullie NA de liveshow bowlen dan? Omdat je zegt: het is een zaterdagavond
Jammer, misluktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moet hier nog wat zinnigs plaatsen!
Ik heb het toch nog niet eens geprobeerdquote:
Jah dat kan op een hele grote parkeerplaats. Waar je wel voor moet betalenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:04 schreef babette21 het volgende:
en kun je je auto 'n beetje kwijt bij dat mediapark?!?
Jij gaat toch op zaterdagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef moemoe het volgende:
Hoe gaan de zondag mensjes? Met de auto of trein?
En waar komen jullie vandaan?
Heb jij al mensen geronseld voor de zondag? Zodat jij op zaterdag kanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Scherp gezien Sven!
Nope, nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij al mensen geronseld voor de zondag? Zodat jij op zaterdag kan?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:43 schreef Svensational het volgende:
Okee, wispelturig als ik ben heb ik, omdat het me toch wel heel erg leuk lijkt, besloten om WEL te gaanIk neem dus SG's kaartje van zondag als ik het goed heb! Of ga jij toch zondag, SG?
Ik had net besloten om helemaal niet meer te gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:43 schreef Svensational het volgende:
Okee, wispelturig als ik ben heb ik, omdat het me toch wel heel erg leuk lijkt, besloten om WEL te gaanIk neem dus SG's kaartje van zondag als ik het goed heb! Of ga jij toch zondag, SG?
Hoezo nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik had net besloten om helemaal niet meer te gaan.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ging wel niet op jouw dag, maar:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef Svensational het volgende:
Of haalt SG nu een grap met me uit, aangezien ik precies hetzelfde had gedaan als de rollen omgedraaid waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |