http://www.nieuwnieuws.nl(...)outzen_k_1.html#morequote:Europees Kampioen schaatsen Sven Kramer (20) is tot over zijn oren verliefd op het 22-jarige topmodel Doutzen Kroes. De kampioen heeft onlangs nog zijn relatie met collega-schaatser Anette Gerritsen beëindigd. Dit meldt de Telegraaf donderdag
Doutzen en Sven waren al een tijdje vrienden maar onlangs is in de Thialf de vonk overgesprongen. Na een tijd van intensief chat en sms-contact, was de liefde definitief. Dit linkje kan overigens geen kwaad.
SoupNazi, is dit die Doutzen nou ook? Hier is het in mijn opinie iets waar ik aan voorbij loop. Wat vreemd dat mensen zo veranderenquote:
's ochtends ziet ze er toch minder fris uitquote:
Ja duh, anders zou ik het niet posten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
SoupNazi, is dit die Doutzen nou ook? Hier is het in mijn opinie iets waar ik aan voorbij loop. Wat vreemd dat mensen zo veranderen![]()
Dat heet make-upquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
SoupNazi, is dit die Doutzen nou ook? Hier is het in mijn opinie iets waar ik aan voorbij loop. Wat vreemd dat mensen zo veranderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |