Ja, alle externe 3,5 inch harddisks hebben een aparte voeding nodig, USB kan niet voldoende vermogen leveren. Op het plaatje is ook te zien dat er een aansluiting op zit voor de externe voeding. Meestal is dat een voeding die 5 volt en 12 volt levert, met een rond vierpolig stekkertje.quote:
Je bedoelt een plaatje van de voeding? Nee dat heb ik niet, maar daar is ook niets bijzonders aan te zien. Gewoon een rechthoekig zwart blok. Een plaatje van de ALDI schijf staat hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef Badabingea het volgende:
Heb je een plaatje ervan? En hoe moet ik die dan aansluiten?
Maar je wilt me dus vertellen dat die schijf niet gewoon aangesloten kan worden op mijn USB 2.0? Zoals op het plaatje bijv.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je bedoelt een plaatje van de voeding? Nee dat heb ik niet, maar daar is ook niets bijzonders aan te zien. Gewoon een rechthoekig zwart blok. Een plaatje van de ALDI schijf staat hier.
dat wel, maar de voeding moet er bijaan om de schijf te laten draaienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Maar je wilt me dus vertellen dat die schijf niet gewoon aangesloten kan worden op mijn USB 2.0? Zoals op het plaatje bijv.
Slechte zaak dat ze die niet meeleveren dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:10 schreef gateway het volgende:
[..]
dat wel, maar de voeding moet er bijaan om de schijf te laten draaien
wie zegt dat dan? als ie niet op de foto staat wil niet zeggend at ie niet geleverd wordt? staat er bij daarover?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Slechte zaak dat ze die niet meeleveren dan.
Zie het morgen wel. Ik sluit 'm aan en doet die het niet ken ik genoeg mensen in pc winkels, maar het lijkt me echt dat die het moet doen met een USB, maarja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:18 schreef gateway het volgende:
[..]
wie zegt dat dan? als ie niet op de foto staat wil niet zeggend at ie niet geleverd wordt? staat er bij daarover?
-edit- nee dus -edit-
Ja hij doet het ook via USB, maar de - meegeleverde - voeding moet ook aangesloten worden. Twee kabels dus. Wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zie het morgen wel. Ik sluit 'm aan en doet die het niet ken ik genoeg mensen in pc winkels, maar het lijkt me echt dat die het moet doen met een USB, maarja.
Ow zo, gewoon een fokking stroomkabel, zeg dat danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja hij doet het ook via USB, maar de - meegeleverde - voeding moet ook aangesloten worden. Twee kabels dus. Wat is daar zo moeilijk aan?
[afbeelding]
wat had jij in gedachten bij een voeding?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:43 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ow zo, gewoon een fokking stroomkabel, zeg dat dan
Dat wil je niet weten!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:23 schreef gateway het volgende:
[..]
wat had jij in gedachten bij een voeding?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |