abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:37:25 #76
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45656638
Waar is OS eigenlijk?
A.F.C. Ajax
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:37:59 #78
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45656654
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef koemleit het volgende:
Al die mensen hier die zitten te zeiken dat ie hier problemen mee krigjt omdat ie gelogen heeft.

Hij toont gewoon aan dat iedereen onherkenbaar op de foto kan en dat die idifennticatieplicht een groot onzin is
Precies.
A.F.C. Ajax
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:38:27 #79
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45656662
quote:
De rest telt nog 882 tekens.

Ik kan alleen de eerste 100 zien.
A.F.C. Ajax
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:39:08 #80
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45656686
Ik had het trouwens toffer gevonden als je als een smiley naar het gemeentehuis was gegaan.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  Lieve Belg donderdag 25 januari 2007 @ 11:39:09 #81
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45656688
quote:
Minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) wil uitleg van de gemeente Hellevoetsluis over het verstrekken van een identiteitskaart aan een man die verkleed als clown op de foto staat.
ooe, het gaat hoog
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_45656701
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef SoupNazi het volgende:
Waar is OS eigenlijk?
Druk/populair aan het zijn denk ik
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_45656702
quote:

Kan misschien gelijk het gemekker van Oosthoek ontkracht worden door de kamer
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_45656705
Haha wat een lol! Nog leuker dan die jongen met een pistool in de telegraaf!
pi_45656707
SGP vraagt opheldering over clown op identiteitskaart

SGP-Kamerlid van der Staaij heeft in schriftelijke vragen aan de minister van Binnenlandse zaken opheldering gevraagd over het bericht dat het een man gelukt is om als clown afgebeeld te staan op een identiteitskaart:

1.
Hebt u kennis genomen van het bericht dat er een identiteitskaart is uitgegeven waarop de betrokkene als clown staat afgebeeld? (1)

2.
Hoe verhoudt deze afbeelding zich tot de verscherpte regels ten aanzien van pasfoto’s op identiteitskaarten?

3.
Is het juist dat de gemeente Hellevoetsluis de foto accepteerde, omdat de man aangaf dat de uitdossing als clown tot zijn levensovertuiging behoort? Wat vindt u er van dat de gemeente deze uitdossing aanvaardde als uiting van een levensovertuiging?

4.
In hoeverre is het voor gemeenten mogelijk om af te wijken van de regels ten aanzien van pasfoto’s in het geval er door betrokkene een beroep wordt gedaan op zijn of haar levensovertuiging?

5.
Welke stappen hebt u ondernomen in de richting van de gemeente Hellevoetsluis en op welke manier wilt u waarborgen dat gemeenten zich aan de afgesproken regels houden, zodat misbruik in het vervolg wordt voorkomen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45656711
maak er een soort van foto album van ... wel grappig voor later
Who is it?
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:40:09 #87
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_45656716
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:30 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Het is niet toegestaan geschminkt, en dus onherkenbaar, op een paspoort te staan. Dat de gemeente zegt dat ze slechts de wet toegepast heeft, betekent niet dat dat ook zo is. Ze proberen alleen gezichtsverlies te beperken, het is namelijk volslagen debiel dat iemand dat paspoort heeft afgegeven. Het is een fout van de gemeente, niet van de wet, en al HELEMAAL niet van de overheid waar iedereen zo op loopt te zeuren omdat ze een wet gemaakt zouden hebben die niet klopt. Bullshit.
je loopt een onzin te verkondigen dat het gewoon komisch is.
een vrouw mag met make-up op de foto dus een man ook...

wie gaat het verschil tussen schmink en make-up aantonen?
Neerkomen wel!
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:40:52 #88
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_45656736
Ik wil toch nog het hele verhaal van OS horen met meer (sappige) details. Hoe reageerde bijvoorbeeld de mensen op straat op je tronie, als je weer eens in clownvermomming naar het gemeentehuis ging ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_45656742
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:34 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Mijn god, dit soort reacties geven het niveau van kennis op fok over wetgeving genoeg weer om te stoppen met deze kansloze discussie Tabee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:41:11 #90
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_45656745
geniaal!!
pi_45656757
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef Falco het volgende:
Ik wil toch nog het hele verhaal van OS horen met meer (sappige) details. Hoe reageerde bijvoorbeeld de mensen op straat op je tronie, als je weer eens in clownvermomming naar het gemeentehuis ging ?
Dat zal ie inmiddels wel aan shownieuws verkocht hebben lijkt me
pi_45656766
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

Kom maar op met de artikelen om ons de mond te snoeren! Laat dan zien dat wij niet gelijk hebben. Als je echt overtuigd bent van je gelijk en van de wet kun je zo laten zien waarom je gelijk hebt.
Jij denkt dat geldige regelgeving in Nederland alleen uit wetsartikelen bestaat? Zoek maar eens op wat jurisprudentie, gewoonterecht, memorie van toelichting betekent.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:41:54 #93
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45656770
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef Falco het volgende:
Ik ben meer benieuwd hoe degene reageerde die de pasfoto maakte.
A.F.C. Ajax
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:42:39 #94
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45656788
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:41 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Jij denkt dat geldige regelgeving in Nederland alleen uit wetsartikelen bestaat? Zoek maar eens op wat jurisprudentie, gewoonterecht, memorie van toelichting betekent.
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:34 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Mijn god, dit soort reacties geven het niveau van kennis op fok over wetgeving genoeg weer om te stoppen met deze kansloze discussie Tabee.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45656792
Heeft Oversight zelf de media er attent op gemaakt dat ie als clown een id-bewijs heeft kunnen bemachtigen? Zoiets verschijnt niet zomaar in het nieuws lijkt me...
pi_45656798
quote:

[..]

Kom maar op met jurisprudentie, gewoonterecht, memorie van toelichting, waaruit blijkt dat de overheid of de rechter zich kan uitspreken over de geldigheid van een levensovertuiging.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45656799
Oosthoek tyf op je hebt toch gezien dat hij de foto heeft laten maken? En dat het systeem DUS niet waterdicht is? lijkt me weinig tegen in te brengen he ?
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:43:10 #98
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_45656800
quote:

[..]

Ik twijfel ook niet dat de wet uiteindelijk zegt dat het niet mag... maar... het blijkt dus gewoon voor de ambtenaren niet duidelijk te zijn. DAT heeft hij aangetoont.
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:43:16 #99
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45656803
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:39 schreef sigme het volgende:
SGP vraagt opheldering over clown op identiteitskaart

SGP-Kamerlid van der Staaij heeft in schriftelijke vragen aan de minister van Binnenlandse zaken opheldering gevraagd over het bericht dat het een man gelukt is om als clown afgebeeld te staan op een identiteitskaart:

1.
Hebt u kennis genomen van het bericht dat er een identiteitskaart is uitgegeven waarop de betrokkene als clown staat afgebeeld? (1)

2.
Hoe verhoudt deze afbeelding zich tot de verscherpte regels ten aanzien van pasfoto’s op identiteitskaarten?

3.
Is het juist dat de gemeente Hellevoetsluis de foto accepteerde, omdat de man aangaf dat de uitdossing als clown tot zijn levensovertuiging behoort? Wat vindt u er van dat de gemeente deze uitdossing aanvaardde als uiting van een levensovertuiging?

4.
In hoeverre is het voor gemeenten mogelijk om af te wijken van de regels ten aanzien van pasfoto’s in het geval er door betrokkene een beroep wordt gedaan op zijn of haar levensovertuiging?

5.
Welke stappen hebt u ondernomen in de richting van de gemeente Hellevoetsluis en op welke manier wilt u waarborgen dat gemeenten zich aan de afgesproken regels houden, zodat misbruik in het vervolg wordt voorkomen?
Die laatste twee. Hij heeft zich toch aan de regels gehouden?
A.F.C. Ajax
pi_45656812
Grappig, zou me niet verbazen als nu in heel Nederland dit soort verzoeken gaan worden ingediend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')