Welke site dan ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef Daggerspine het volgende:
btw, heb op een andere dating site, gewoon naar 35 van mn 40 matches een knipoog gestuurd. tot nu toe 2 reacties terug
best goed resultaat als je bedenkt dat ik niet voor elke vrouw een persoonlijk berichtje heb hoeven tiepen, alleen voor degene die mijn profiel leuk vonden
nuttige manier om als man mensen naar je profiel te lokken, aangezien vrouwen 10x zoveel hits krijgen als ze de match/zoek functie op zo'n site gebruiken
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
wil er iemand hier nog neuken?
voldoet volgens de ISO-standaardquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ik ben echt übergeil en wil echt NEEUUUUUUKEEEEEN
measurements: M35x130
Zijn je ballen dan al ingedaald ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ik ben echt übergeil en wil echt NEEUUUUUUKEEEEEN
measurements: M35x130
ja je las neuken.....zekr niet met mij, ook goed, ben toch al kansloos verklaard hier op Fok.quote:
Ja hallo, ben niet helemaal achterlijk. Als ik mijn foto hier plaats is meteen mijn geheime identiteit naar de klotequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Zijn je ballen dan al ingedaald ?![]()
Kom op zeg.. doe even wat moeite als je echt wil neuken... post op zijn minst een foto van jezelf.. zodat een van de sexdate meisjes kan zien wat je in huis hebt...
als je al hebt gevraagd of ze een keer wil ontmoeten, en ze heeft nee gezegd, dan denk ik niet dat je nog kans hebt op een sexdate....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ok maar nu ff serieus weer. Ik ben nu langere tijd aan het chatten met een best wel aantrekkelijke meid op Paiq. Het gaat echter alleen over koetjes en kalfjes en zij gaf aan dat ze op Paiq zit "voor de lol" en als ze iemand écht aantrekkelijk vind, dan wil ze pas een afspraak maken. Hoe kan ik haar nu heel subtiel laten weten dat ik graag een sexdate wil scoren en niet een relatie?
nee nog niet gevraagd, en dat wil (lees: durf) ik nog niet omdat ik niet weet wat zij van mijn uiterlijk vind....volgens mij kan ze nog niet eens mijn foto's zien....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
als je al hebt gevraagd of ze een keer wil ontmoeten, en ze heeft nee gezegd, dan denk ik niet dat je nog kans hebt op een sexdate....
je zegt in je vorige post nog dat je al "langere tijd" met haar hebt gechat over koetjes en kalfjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
nee nog niet gevraagd, en dat wil (lees: durf) ik nog niet omdat ik niet weet wat zij van mijn uiterlijk vind....volgens mij kan ze nog niet eens mijn foto's zien....
foto's dus unlocken en zeggen dat je ook voor de lol zit...quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
nee nog niet gevraagd, en dat wil (lees: durf) ik nog niet omdat ik niet weet wat zij van mijn uiterlijk vind....volgens mij kan ze nog niet eens mijn foto's zien....
er wordt alleen niet geneukt...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, dit topic leeft nog
Ik heb Paiq gehacked ja. Ik word schijtziek van Paiq, vandaar dat ik ff wraak heb genomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:47 schreef Coolcat het volgende:
Hij deed t net weer bij mij...
en dan spreken jullie af en zijn jullie beiden zo zenuwachtig dat jullie geen ene reet durven.. uiteindelijk gebeurd er niks en word je verliefd en wil je haar vaker zien. jullie beginnen een relatie en na 3 maanden durven jullie seks te hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:46 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren geile smsjes over en weer.
We hebben binnenkort afgesproken.
Ik zal dan mijn bevindingen wel posten.
Heb je frustaties daarmee opgelopen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:50 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
en dan spreken jullie af en zijn jullie beiden zo zenuwachtig dat jullie geen ene reet durven.. uiteindelijk gebeurd er niks en word je verliefd en wil je haar vaker zien. jullie beginnen een relatie en na 3 maanden durven jullie seks te hebben
nee ik baseer het niet op ervaringen, gewoon een uit de lucht gegrepen gok.. laat me weten of ik gelijk heb gehadquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Heb je frustaties daarmee opgelopen ?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee ik baseer het niet op ervaringen, gewoon een uit de lucht gegrepen gok.. laat me weten of ik gelijk heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |