Kerel je hebt echt wilde fantasieen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey Coolcat. Volgens mij staat je foto in de top 10 van Paiq 'vrouwen van top tot teen'. Ik zie het aan je ogen, want die foto stond hier pasgeleden op Fok!.
En nu ga ik echt slapen
Alsof dat m lukt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:15 schreef yoghurtje het volgende:
Damm dit is echt een mega slowchat topic geworden...
[..]
(of is dit een truuk om erachter te komen hoe CC eruit ziet ? )
Hahaha... tja ze kunnen het altijd proberen he ?quote:
Nee nu ff geen tijd ook, heb tentamens en moet dit weekend ook nog eens onnozel veel werken dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:23 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Hahaha... tja ze kunnen het altijd proberen he ?
Even ontopic weer... iemand nog een sexdate binnekort ? Ik heb er vandaag een, en morgen en overmorgen.... (wel met dezelfde maar dat maakt niet uit toch) ?![]()
Oh een sexloos weekend ? houd je dat wel vol dan ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:25 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee nu ff geen tijd ook, heb tentamens en moet dit weekend ook nog eens onnozel veel werken dus...
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:13 schreef Coolcat het volgende:
Alsof ik ga smeken hier....
![]()
Echt niet...
Ik denk dat jij Coolcat enigszins zou kunnen verleiden tot een foto, want zover ik kon zien lig je nogal goed bij de vrouwtjes, dus doe ons eens een plezier, spreek met Coolcat af, haal je lul uit je broek, en neuk der helemaal kapot, en als ze dan naakt en afgeneukt op je bed ligt, maak ff een foto en post die even hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:27 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Oh een sexloos weekend ? houd je dat wel vol dan ?
Boeiend, de goede vraag is, heb je gister nou geneukt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Daggerspine het volgende:
ik ben ook eens een avondje uit, en het sexdate topic veranderd meteen in [fantasie] groepsverkrachting
Ehm we hebben elkaars foto al gezien hoor... maar we zijn niet elkaars typequote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Coolcat enigszins zou kunnen verleiden tot een foto, want zover ik kon zien lig je nogal goed bij de vrouwtjes, dus doe ons eens een plezier, spreek met Coolcat af, haal je lul uit je broek, en neuk der helemaal kapot, en als ze dan naakt en afgeneukt op je bed ligt, maak ff een foto en post die even hier.![]()
Oh, jammerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ehm we hebben elkaars foto al gezien hoor... maar we zijn niet elkaars type
met links en met rechts....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Boeiend, de goede vraag is, heb je gister nou geneukt?
En ook al zouden we dan nog jouw fantasie waarmaken, dan gaat Yoghurtje echt geen foto's maken en die hier plaatsen... Anders ben ik bang dat hij nooit meer sex zal gaan hebben daarna...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ehm we hebben elkaars foto al gezien hoor... maar we zijn niet elkaars type
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:47 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En ook al zouden we dan nog jouw fantasie waarmaken, dan gaat Yoghurtje echt geen foto's maken en die hier plaatsen... Anders ben ik bang dat hij nooit meer sex zal gaan hebben daarna...![]()
Goeiemorgen dan...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had niet door dat we al aan een nieuw topic toe waren
Waarom neukt ie je dan..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, hij werd een beetje boos en zei da ie niet als een speeltje behandeld wil worden en dat ie waardigheid heeft
Dude![]()
En dat vraagt-ie van jou? Dapper.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, hij werd een beetje boos en zei da ie niet als een speeltje behandeld wil worden en dat ie waardigheid heeft
Dude![]()
Nee alleen mannen mogen vrouwen als speeltje behandelen zeker...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Dude![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |