Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruiktquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef BeeDee het volgende:
Gaat e.e.a nog consequenties hebben voor TS, of is dit echt een n00b vraag ?![]()
Ow, ik dacht hierbij:quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel me naakt.
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruikt![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...![]()
Roder kon bijna niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou hij was rood zat
![]()
*checked Banmeldtopicquote:
Ja. Niet hij zelf maar wel die foto en die id-card enzoquote:
Tuuk, vanavond weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf het een geweldige stunt vinden_O_
Alleen moet onzin wel weer onzin heten![]()
Dan is het goedquote:
Precies, hhort een beetje bij zijn stuntsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is het goedZo voor een dagje is het wel grappig
Wel een heerlijke samenloop van omstandigheden eigenlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, hhort een beetje bij zijn stunts
Ik kon m'n koffie nog net binnen houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit eerder om zeven uur 's ochtends schaterlachend achter mijn computer te hebben gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |