Maar mijn waterbed lag lekker hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:07 schreef pussydeluxe het volgende:
! Wat een verwarring bij het wakker worden.
jups, ik moet even wat dingetjes afhandelen hier, en dan stuur ik je antwoordquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:07 schreef cohen het volgende:
[..]
[offtopic] buzzer ik heb je een PM gestuurd, wil je hier svp op reageren? dank
ik helaas niet, maar het zou zomaar gekund hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef NJ het volgende:
Ik ben er compleet doorheen geslapen.
Dat kondigde je gisteren al aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef NJ het volgende:
Ik ben er compleet doorheen geslapen.
zoals je ziet gloort er alweer hoop aan de horizont:quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:03 schreef Alicey het volgende:
Hoe ver zijn de troepen van Oversight al doorgebroken?
Check t complete forumquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
Toch niet jij OS?
Ja, maar het is dan ook meer dan 2u geleden dat ik op de PC zatquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
nou da's ook al weer meer dan 2 uur geleden hoor
en ik heb thuis nog screenshots...
ah ok, we waren allemaal zwart trouwens, behalve SiemeNquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef -SL- het volgende:
Uit een ander topicje
[..]
Ja, maar het is dan ook meer dan 2u geleden dat ik op de PC zat
En toen dacht ik: "Als ik terug kom, ga ik kijken wat er met remlof aan de hand is."
zo doende.... en toen ineens was je weer blauw... dus ik zo van:
dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |