mirage, als je het helemaal leuk wild maken dan ga je als miss joker en jullie kind als little jokerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Engeland is geen goed voorbeeld...
heb je zijn naam goed gelezen ?
![]()
Dat ga ik niet ontkennmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef Refragmental het volgende:
Oh wacht eens..... is Oversight je man Mirage??
als hij uit is geschoten met zijn oogpotlood wel, maar heeft hij de lijntjes strak heeft gezet niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
schaam je je wel eens op familiefeesten en reunies?
Ik ben onschuldigquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Minister Remkes mag verantwoording voor OS's actie gaan afleggen
quote:
Wat een aktie zeg, ik lag dubbel van het lachen om 07:00 op het werk.quote:
ik heb ook amper iets kunnen volgen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet alle streamings nog bekijken. Ik heb veel gemist (te veel).
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:32 schreef yvonne het volgende:
Net op radio 1,
OS krijgt een aangetekende brief van de gemeente dat hij z'n ID moet inleveren en het rijbewijs wordt niet in behandeling genomen.
Preciesquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de onderbouwing, want op welke grond moet zijn overtuiging gediscrimineerd worden of op welke manier valt zijn overtuiging buiten alle andere ??
Dat mag hij in het beroep uitleggen, mocht hij het toch doorzetten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de onderbouwing, want op welke grond moet zijn overtuiging gediscrimineerd worden of op welke manier valt zijn overtuiging buiten alle andere ??
Nee dat heb ik niet en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. Doe dan maar een ander land, Hongarije ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Engeland is geen goed voorbeeld...
heb je zijn naam goed gelezen ?
![]()
Er bestaan rechtskantoren die dit graag pro-deo willen uitzoeken als toetsing van de wet. Soort meelift actie om hun rechtskantoor in de schijnwerpers te plaatsen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef Mirage het volgende:
Maar ook wettelijk kun je een beroep doen op gezond verstand en de redelijkheid.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er bestaan rechtskantoren die dit graag pro-deo willen uitzoeken als toetsing van de wet. Soort meelift actie om hun rechtskantoor in de schijnwerpers te plaatsen.
Feitelijk is dit een principe zaak die heel gevoelig kan liggen en ver strekkende gevolgen kan hebben.
De vraag is alleen of je die extra mile wilt lopen.
nee joh !quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat mag hij in het beroep uitleggen, mocht hij het toch doorzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |