Heerlijk, die macht!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef Elounda het volgende:
Ik heb trouwens hoofdpijn.... al de hele ochtend, met een beetje mazzel vanavond dus ook nog wel
Idd, ik bedoel. De machtigste personen op deze wereld zijn allemaal vrouwen! En de geschiedenisboeken staan vol met vrouwen!quote:
Proost dan maar!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Elounda het volgende:
Burphh...
Elounda moet boeren... (komt door de "migraine-aanval", ja dat gaat snel, van hoofdpijn naar migraine)
ROFLquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Elounda het volgende:
Ik heb hier gisteren een tijdje volkomen onzin zitten te posten, toen hapten alle heren razendsnel toe...en dachten dat ik alles serieus bedoelde.
Even voor de vrouwen die hier nog aan het posten zijn.... De meeste mannen zijn alweer door naar hetvolgende topic terwijl jullie, langzaam als jullie zijn, hier alles nog proberen bij te houden en te bevatten. We zien jullie daar wel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
You too babe, you too!![]()
Valt het je trouwens op dat er geen man meer rondhangt hier?
![]()
![]()
Ik snap het niet...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:37 schreef tslh het volgende:
[..]
Even voor de vrouwen die hier nog aan het posten zijn.... De meeste mannen zijn alweer door naar hetvolgende topic terwijl jullie, langzaam als jullie zijn, hier alles nog proberen bij te houden en te bevatten. We zien jullie daar wel!![]()
aaah... Mr. Top Gun is ook weer back in town...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef GiSaE het volgende:
[..]
ROFL
Serieus reageren, op fok, op internet, over zo'n onderwerp, laat me niet lachen![]()
![]()
![]()
Daarbij, ik en serieus gaan niet samen
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
aaah... Mr. Top Gun is ook weer back in town...
Wat stop je er allemaal in dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Magnetrons zijn sneller, en klagen minder.
ROFL!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
[afbeelding]Je moet de magnetron dan ook niet eten, hetgeen wat erin zit moet je eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |