Dat staat er toch????quote:
You are welcome!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat staat er toch????![]()
Whatever dude![]()
Je zit nog steeds in hetzelfde topic hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat ligt aan de heren hoor.
Ik heb hier gisteren een tijdje volkomen onzin zitten te posten, toen hapten alle heren razendsnel toe...en dachten dat ik alles serieus bedoelde.
Ik kreeg zelfs een berisping van de TS (of ik de edit in de OP wel had gelezen)...
Heb in een deuk gelegen hier.... Toen ik tegen de TS vertelde dat ik het ook allemaal niet serieus bedoelde.. gaf hij aan dat alle mannelijke posters dit ook wel wisten en dat ze mij te pakken wilde nemen.
Typisch een mannelijk voorbeeld van: "hoe draai ik me eruit als ik het niet geheel begrepen heb.."
Trage shit dit..![]()
![]()
Omdat de meeste mannen nu werken, geld verdienen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
You too babe, you too!![]()
Valt het je trouwens op dat er geen man meer rondhangt hier?
![]()
![]()
Ook weer typisch vrouw, dit is al de derde keer dat je het zegt,.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind dat je dit topic, geplaatst in Onzin voor je leven, wel erg serieus neemt...
Ik taai af hier... valt te weinig te lachen
Het is dan ook een serieuze zaakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind dat je dit topic, geplaatst in Onzin voor je leven, wel erg serieus neemt...
Ik taai af hier... valt te weinig te lachen
Eerlijkheidshalve moet ik hier wel op zeggen dat je die extra tijd waarschijnlijk rukkend zou hebben doorgebracht en dan waren je ballen nu verschrompeld door overgebruik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik word er zo weemoedig van als ik terugdenk aan al die jaren die ik heb verspild aan wachten, slenteren en nog meer van dat soort langzame dingen![]()
Wel aardig dat je nu net die naaktfoto doorstuurt als goedmakertjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef Elounda het volgende:
Oke:
Resumé:
Jij hebt dit topic geopend. Ga dan op een goede manier met de reacties om, en draag de gevolgen van dit enorme grensoverschrijdende topic als een man.
Ik ben niet begonnen met dreigen...Jij schreef de eerste dreigbrief...
Ik geef toe, dat ik je daarna inderdaad zelf nog 2 keer heb bedreigd.. ik weet ook niet wat me bezielde.
En voor wat betreft die betere wereld, zonder verkeersborden..gezonder zijn, vrije tijd hebben:
Dat is een utopie of een eng Pyramidespel...
![]()
Ik heb trouwens hoofdpijn.... al de hele ochtend, met een beetje mazzel vanavond dus ook nog wel
Ja goed hè?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wel aardig dat je nu net die naaktfoto doorstuurt als goedmakertje![]()
Magnetrons zijn sneller, en klagen minder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef IJzerzaag het volgende:
gelukkig zijn vrouwen wel snel met eten koken
En is minder lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Magnetrons zijn sneller, en klagen minder.
Heerlijk, die macht!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef Elounda het volgende:
Ik heb trouwens hoofdpijn.... al de hele ochtend, met een beetje mazzel vanavond dus ook nog wel
Idd, ik bedoel. De machtigste personen op deze wereld zijn allemaal vrouwen! En de geschiedenisboeken staan vol met vrouwen!quote:
Proost dan maar!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Elounda het volgende:
Burphh...
Elounda moet boeren... (komt door de "migraine-aanval", ja dat gaat snel, van hoofdpijn naar migraine)
ROFLquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Elounda het volgende:
Ik heb hier gisteren een tijdje volkomen onzin zitten te posten, toen hapten alle heren razendsnel toe...en dachten dat ik alles serieus bedoelde.
Even voor de vrouwen die hier nog aan het posten zijn.... De meeste mannen zijn alweer door naar hetvolgende topic terwijl jullie, langzaam als jullie zijn, hier alles nog proberen bij te houden en te bevatten. We zien jullie daar wel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
You too babe, you too!![]()
Valt het je trouwens op dat er geen man meer rondhangt hier?
![]()
![]()
Ik snap het niet...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:37 schreef tslh het volgende:
[..]
Even voor de vrouwen die hier nog aan het posten zijn.... De meeste mannen zijn alweer door naar hetvolgende topic terwijl jullie, langzaam als jullie zijn, hier alles nog proberen bij te houden en te bevatten. We zien jullie daar wel!![]()
aaah... Mr. Top Gun is ook weer back in town...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef GiSaE het volgende:
[..]
ROFL
Serieus reageren, op fok, op internet, over zo'n onderwerp, laat me niet lachen![]()
![]()
![]()
Daarbij, ik en serieus gaan niet samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |