abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45652716
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Je bent een vrouw, die kan niet snel lezen
Jij ouwehoert als een vrouw...

Kusje
pi_45652718
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:40 schreef Yoghii het volgende:
Goed bezig je eigen topic te verpesten

Edit: Samenvatting?
Vrouwen zijn langzaam, komt door evolutie; oplossing?
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bedreigt hem niet eens met de dood, wat ben jij voor mislukte Neanderthaler, ik zal jou eens manieren bijbrengen door een sabeltandtijger op je af te sturen onderwijl ik je wijf bats
Ik wil niet gebanned worden
En mijn wijf batst al met een sabeltandtijger
pi_45652720
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
En mijn wijf batst al met een sabeltandtijger
Jij hebt een wijf, dan moet je wel een mongool zijn als je zo denkt zoals u wel edelgeleerde heer
pi_45652724
Evolutie omkeren, mannen mogen op de bank liggen en vrouwen moeten alles heel snel doen in de gevaarlijke buitenwereld.

Slotje?
pi_45652726
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:47 schreef Yoghii het volgende:
Evolutie omkeren, mannen mogen op de bank liggen en vrouwen moeten alles heel snel doen in de gevaarlijke buitenwereld.

Slotje?
En hoe wil je dat allemaal bereiken? Vrouwen moeten juist sneller worden anders krijgen we degradatie van onze soort.
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 januari 2007 @ 03:49:30 #46
22592 crew  Ole
pi_45652727
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:47 schreef Yoghii het volgende:

Slotje?
Ja doe maar (ik kan het niet)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45652738
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja doe maar (ik kan het niet)
na een paar generaties zal het al beter gaan...

Eerste keer dat ik niet egoistisch ben
pi_45652744
Uhm.........

Hoop tekst, mannelijke poster, waarschijnlijk van Google
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_45652799
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45652810
Vrouwen multitasken meer en dat geeft soms wat vertraging in de interactie tusen beide hersenhelften.
pi_45653268
Goh, misschien hebben jullie wel gelijk zeg! Weet je wat jullie (mannen) moeten doen: je vrouw de deur uit schoppen. Gewoon lekker zelf 40 uur werken + nog wat overwerk natuurlijk en daarnaast zelf je onderbroeken wassen, je sokken uitkoken, je huis schoonmaken, de kinderen twee keer per dag naar school brengen en twee keer per dag halen, stofzuigen, eten koken, bedden verschonen, jezelf verzorgen als je ziek bent en vooral: jezelf trekken (want als wij dat moeten doen duurt het zoooooo lang)!

Ik denk dat dat gewoon de beste oplossing is! Zet ons vrouwen gewoon ergens op een onbewoond eiland, kunnen we ook niet weg en kunnen we elkaar vervelen.....Goed plan?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_45653612
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
Goh, misschien hebben jullie wel gelijk zeg! Weet je wat jullie (mannen) moeten doen: je vrouw de deur uit schoppen. Gewoon lekker zelf 40 uur werken + nog wat overwerk natuurlijk en daarnaast zelf je onderbroeken wassen, je sokken uitkoken, je huis schoonmaken, de kinderen twee keer per dag naar school brengen en twee keer per dag halen, stofzuigen, eten koken, bedden verschonen, jezelf verzorgen als je ziek bent en vooral: jezelf trekken (want als wij dat moeten doen duurt het zoooooo lang)!

Ik denk dat dat gewoon de beste oplossing is! Zet ons vrouwen gewoon ergens op een onbewoond eiland, kunnen we ook niet weg en kunnen we elkaar vervelen.....Goed plan?
Genoeg mannen die dat doen, wacht maar tot jouw tijd gekomen is en je wordt ingewisseld voor een sneller exemplaar.
Their eyes opaque.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:22:08 #53
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45657904
quote:

Helemaal mee eens....

En trouwens: van al die miljoenen zaadcellen die zich ooit een weg hebben gebaand naar die ene eicel van mijn moeder: was ik wel de snelste!!
Dus waar hebben we het nou over....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45658094
quote:

Jeetje dat jij onder de plak'kende duim zit moet je ons superieure ras niet verwijten maar je voelt je heel wat en druk hè als vrouw zijnde.....
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:32:04 #55
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45658182
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jeetje dat jij onder de plak'kende duim zit moet je ons superieure ras niet verwijten maar je voelt je heel wat en druk hè als vrouw zijnde.....
Heeft niets te maken met onder de plak zitten.
Mannen kunnen niet multi-tasken...ze kunnen helaas maar 1 ding tegelijk....

Veel plezier met superieur zijn
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:34:50 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45658274
quote:

Als alle vrouwen opeen verdwenen zijn dan lopen de mannen rond in oude stinkende onderbroeken, bierflesjes overal in huis en ze zijn zielsgelukkig, kinderen hoef je niet naar school te brengen want de trage baarmachines zijn eindelijk opgerot dus dat is dan ook opgelost. Je zal zien dat er opeens wereldvrede tot stand komt omdat blijkt dat de vrouw achter elke man zodanig irritant was dat de wereldlijers hun frustratie op het werk afreageren. dat is niet zo erg als je plantsoenmedewerker bent maar het wordt wel lastig als je de leiding geeft over een land/lucht en zeemacht. Binnen 2 jaar nadat de wereldvrede tot stand is gekomen met de legendarische zin 'ey, sorrie. Biertje?' verzinnen de Mannelijke wetenschappers een manier om zonder tussenkomst van de baarmachine genaamd vrouw een kind te baren. Dit kind is altijd mannelijk natuurlijk en zal voor zijn geboorte al leren lopen/lezen/schrijven en zal zindelijk zijn. Na 5 jaar beginnen de eerste onderbroeken zich echter vast te hechten aan het lijf van de man en dan komt de omslag. Ze gaan naakt over straat en bier komt gratis uit biertappen die op elke hoek van de straat staan, robots ruimen alles op ( technische vooruitgang zal hals over kop toenemen ) En elke man krijgt bij zijn 12de verjaardag een realdoll met een ingebouwde fleshlight.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45658328
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef Elounda het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met onder de plak zitten.
Mannen kunnen niet multi-tasken...ze kunnen helaas maar 1 ding tegelijk....

Veel plezier met superieur zijn
En jij gelooft ook zeker dat mannen elke zeven seconden aan sex denken, nou weet je wat, stel dat dat klopt en wij kunnen maar één ding tegelijk hoe doen we dat dan als we autorijden, praten of sporten?

Nee maar de persoon waar ik op reageerde zit niet onder de plak hoor, klagen en vertellen hoe druk ze het heeft omdat ze (bijna) alles alleen moet doen terwijl haar partner pleite is..... blijkbaar is de man daar de baas dus het is een beetje een grolletje hè
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:41:14 #58
137621 SignOff
Build God Then We'll Talk
pi_45658426
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Elounda het volgende:

En trouwens: van al die miljoenen zaadcellen die zich ooit een weg hebben gebaand naar die ene eicel van mijn moeder: was ik wel de snelste!!
Dus waar hebben we het nou over....
daar heeft ze wel een punt...
If You Can't Convince Them, Confuse Them...
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:42:03 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45658440
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef SignOff het volgende:

[..]

Joehoe, jij ook hoor, ik ook, hell; praktisch iedereen ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45658472
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef SignOff het volgende:

[..]

Zegt dat niet meer iets over de andere celletjes? Ze is één van de beste langzame vrouwen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')