Ach, de informatie is gewoon om de gemiddelde burger te helpen. Maar hulp word niet vaak meer geappricieerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:55 schreef ANWB het volgende:
idd zwaar irritant die vraag jostie's, dan kan je net zo goed het bedelen weer toestaan...![]()
Net als die lui die je bellen onder het eten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ach, de informatie is gewoon om de gemiddelde burger te helpen. Maar hulp word niet vaak meer geappricieerd
Hoe moet het de burger precies gaan helpen dan? Wat voor een onderzoek is het?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ach, de informatie is gewoon om de gemiddelde burger te helpen. Maar hulp word niet vaak meer geappricieerd
ha-ha, ik ben nog 1 van de weinig Nederlanders die een beetje fatsoen heeft meegekregenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:08 schreef MarMar het volgende:
niemand vind jou aardig, maar het ligt niet aan jou he?
![]()
Fatsoen&Slayerquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ha-ha, ik ben nog 1 van de weinig Nederlanders die een beetje fatsoen heeft meegekregen![]()
De beste truc inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ook wel eens een enquete moeten houden voor school. Op het moment dat ik zei dat ik niets probeerde te verkopen werkten ze bijna allemaal vriendelijk mee.
Nederlanders![]()
helemaal niets natuurlijk! dus dan mag je gewoon lekker FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK mee gillen met deftones, want dat heeft niets met fatsoen te makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
wat heeft muzikale smaak nou te maken met fatsoen
Ik heb het over sociale omgangquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
helemaal niets natuurlijk! dus dan mag je gewoon lekker FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK mee gillen met deftones, want dat heeft niets met fatsoen te makennice
Skaters zijn a-sociaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb het over sociale omgang![]()
dus jij voelt je aangesproken als een gemiddelde Nederlanderquote:
Ik zit je maar een beetje te stangen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
dus jij voelt je aangesproken als een gemiddelde Nederlander![]()
En ik ben geen skater, ik vind het gewoon leuk om te skaten.
Mensen die op fitnissen zitten zijn toch ook geen fitnissers, of mensen die op tafeltennis zitten tafeltennisers
lol
je had het over fatsoen, wel bij de les blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb het over sociale omgang![]()
Maar eigenlijk haat je dus jezelf.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
ik moet dus in opdracht voor school wat mensen ondervragen.
....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |