ga op je normale hand zitten tot die tintelt en dood is, and try again.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Soms trek ik me wel eens met mijn 'niet-normale-trek' arm.
Opzich is het wel fijn. alleen de kneepjes van het vak zijn net wat lastiger aan te leren!
Iemand hier ervaring mee? en tips zijn altijd welkom!
Ja ik heb het nog nooit gedaan, dus ik vraag me af, wtf is er geil aan om met een lamme poot wiens vingers je niet eens kan buigen, aan je eigen pielemoos te zitten? Een beetje tegen je jandoedel aanmeppen met je klauw, spetter jij je navel er van vol? Ik denk niet dat mij dat lukt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
ga op je normale hand zitten tot die tintelt en dood is, and try again.![]()
Zeer grafisch vertelt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog nooit gedaan, dus ik vraag me af, wtf is er geil aan om met een lamme poot wiens vingers je niet eens kan buigen, aan je eigen pielemoos te zitten? Een beetje tegen je jandoedel aanmeppen met je klauw, spetter jij je navel er van vol? Ik denk niet dat mij dat lukt.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef Slarioux het volgende:
spetter jij je navel er van vol?
dat hoort als geinig bevonden te worden! maar het is gewoon kut. het probleem is dat ik nogal veel computer en dus ook met rechts mijn muis vast houd. ik telefoneer met rechts. ik drink met rechts. Alles met rechts. dus om RSI te voorkomen moet ik dus ook met links activiteiten ondernemen? zijn er mensen die dus 2 handig zijn in trekken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog nooit gedaan, dus ik vraag me af, wtf is er geil aan om met een lamme poot wiens vingers je niet eens kan buigen, aan je eigen pielemoos te zitten? Een beetje tegen je jandoedel aanmeppen met je klauw, spetter jij je navel er van vol? Ik denk niet dat mij dat lukt.
Meestal kan ik me hand nog wel bewegen hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tips ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Soms trek ik me wel eens met mijn 'niet-normale-trek' arm.
Opzich is het wel fijn. alleen de kneepjes van het vak zijn net wat lastiger aan te leren!
Iemand hier ervaring mee? en tips zijn altijd welkom!
klopt, of natuurlijk een vriendin nemen. maar dat moet je liggen hequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tips ?
Meer oefenen natuurlijk![]()
liggen? het kan ook staand in een lift of in de auto hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
klopt, of natuurlijk een vriendin nemen. maar dat moet je liggen he![]()
Definieer "verkeerde hand"quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
liggen? het kan ook staand in een lift of in de auto hoor
maar moet zij dan ook haar 'verkeerde' hand gebruiken?
Precies! Anders gaat het ten koste van de symmetrie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tips ?
Meer oefenen natuurlijk![]()
Hulde! maar snijden in mijn polsen gaat zo ver om wat ruk-kunsten te lerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
ik moest op een gegeven moment wel, omdat ik hechtingen in m'n rechterpols had zitten
Heb mezelf in een half jaar toch wel aardig wat trekkunsten aangemeten met links
Nu zo af en toe even wat afwisselen tussen links en rechts, altijd goed.
geen van beide. dit is puur voor het ultieme rukgenot! dat jij al promotie heb gemaakt tot opblaasbare middelen is jou geluk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef shifto het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om dit topic.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hulde! maar snijden in mijn polsen gaat zo ver om wat ruk-kunsten te leren![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hulde! maar snijden in mijn polsen gaat zo ver om wat ruk-kunsten te leren![]()
Ik weet niet of ik hier als vrouw op mag reageren, maar bij mij maakt links of rechts niks uit, ik kan er dezelfde dingen mee. Met links gaat het vaak zelfs beter, terwijl ik rechts ben. Met links mezelf vingeren lukt dan weer nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
zijn er mensen die dus 2 handig zijn in trekken?
Dus niet 2 handig even geoefend als met de 1 iets beter gaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier als vrouw op mag reageren, maar bij mij maakt links of rechts niks uit, ik kan er dezelfde dingen mee. Met links gaat het vaak zelfs beter, terwijl ik rechts ben. Met links mezelf vingeren lukt dan weer niet![]()
ja, maar jij kan rukken vanuit een ander standpunt. zo kan ik het ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier als vrouw op mag reageren, maar bij mij maakt links of rechts niks uit, ik kan er dezelfde dingen mee. Met links gaat het vaak zelfs beter, terwijl ik rechts ben. Met links mezelf vingeren lukt dan weer niet![]()
Als ik er naast lig is het ongeveer hetzelfde standpunt, zelfs nog lastiger voor mij.. of denk ik nou verkeerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ja, maar jij kan rukken vanuit een ander standpunt. zo kan ik het ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |