Whahahquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:58 schreef koemleit het volgende:
Haha ik ben daar ooit moderator geweest ook naar aanleiding van zo'n topicin een ver verleden. Aanmeldprocedure was easy. Helaas hadden ze snel genoeg in de gaten dat m'n antwoorden niet al te serieus waren en werd ik "op straat gezet"
Hahahahaquote:Op zondag 28 januari 2007 18:38 schreef Consigliere het volgende:
LOLLERCOPTER! Gewoon nog serieus gaan antwoorden op mijn vraag
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef classpc het volgende:
Hulde aan TS voor het klikken op die banner![]()
quote:Hallo, gisteren werd ik een beetje opgewonden van zon clip op tmf dus wilde ik mastruberen. de vorige x had ik mezelf afgetrokken en dit vond ik een beetje saai dus heb ik nu onze kat gevangen en geprobeerd mijn piemel erin te stoppen. het lukte wel een beetje, maar na een tijdje rende de kat hard weg omdat het pijn deed.
Nu ben ik alleen bang dat ik een soa heb omdat ik het zonder condoom heb gedaan. ik heb gezocht op internet maar kon nergens iets vinden of je een soa kan krijgen van sex met een kat.
Kunnen jullie mij helpen, want ik durf dit ook niet aan de dokter uit te leggen en aan mijn ouders.
OMFGquote:
quote:Hoi ik wil verkering hebben alleen niemand vind mij aardig.
en ik doe niet pesterig ik ben mezelf help me!
quote:Beste Levi,
Ik zou me er niet teveel mee bezig houden als ik jouw was, je bent nog jong dus er kan nog van alles gebeuren.
Wacht gewoon af, en hou je er dus niet teveel meee bezig
Liefs,
Amanda
It's normal but you need to see Jesusquote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
AHHAHHAHAHAHHAHAH
http://isitnormal.com/story/3744/
quote:MIJN VRIEND EN IK ZIJN ONGELUKKIG GETROUWT:'( WIJ HEBBEN 11 KINDEREN EN ZIJN TOCH NIET BLIJ:'( WAT MOETEN WIJ DOEN:'( HELP ONS:'(
x Jamiiéé &&. Michieel
quote:hoi HELP,
wij hebben echt wel belangrijkere dingen te doen zoals mensen met zelfmoordneigingen en mensen die verkracht zijn.
denk maar eens na hoe erg dat is
ga iemand anders vervelen
Jara
19 jaar, en dan denken dat alles door een computer wordt beantwoordquote:Hallo
ik heb een probleem ik ben zelf 19 jaar en mijn vriendin 23.
maar ik heb moeilijk om haar te vertrowen want ik heb haar gezien met haar ex, terwijl ze zegt dat ze geen contact heeft met hem.
en zij heeft een keer tegen mij gelogen.
en nu is moeilijk om ik haar vertrowen maar ze leek dat ze echt van me houdt.
En als we naar stad lopen wilt ze niet hand in hand lopen want ze zegt ik ben bang als iemand ons ziet.
kan iemand me helpen.
Oja wou ook een vraag stelen er is iemand die alles beantwoord of dat is een computer.?
mijn dank is groot
quote:Lieve iemand,
Wij zijn allemaal jongeren. Die alle vragen beantwoorden, vaak kan het even duren voor je antwoord krijgt omdat het best druk is.. Maar wij proberen er alles aan te doen dit snel en goed te doen..
Dat hij niet met jou hand in hand wilt lopen zie ik als een ontkenning van jullie relatie.. Het lijkt er beetje op dat de buitenwereld niet mag weten dat jullie iets hebben.. Schaamt ze zich misschien voor je. Dat je haar niet vertrouwd kan ik aan de hand wat ik van je heb gelezen voorstellen. Ze zei dat ze haar ex niet zag, maar toch heb jij hun samen gezien. Praat hierover met je vriendin, om jullie relatie in stand te houden.. Vraag haar dan ook waarom ze niet hand in hand wilt lopen... en waarvoor ze dan zo bang is..
succes ermee,
liefs,
Kelly
quote:Ik ben verliefd op een meisje van 10 net toen ik het wou aanvragen hebben mijn vriendinnen gevraagd of zij het voormij mogen aanvragen en ik heb gezegd ok ze hebben het gevraag op een rare manier en ze zei dus nee ik ben nu doodverdrietig en ik heb nu in mijn nickname op msn gezet: dat is spijtig:( echt waar:(:( ik hoopte dat het goed kwam het is allemaal mijn schuld!! en zij zei gij hebt toch niks gedaan? ik zei een beetje toch!
zei snapten het maar vondt het niet erg ze zei doe dat weg uit u nickname!
ik zei ok als jij het vraagd:)
dan heb ik het gedaan
en dan zei ze ma ik haat gewoon jonges
wat moet ik doen?
want ik ben echt smoorverliefd op haar!!
ik vindt haar de mooiste,slimste,tofste,liefste enzo.. kan ik uren doorgaan maar ze zegt nee ik haat jonges maar ik ben echt zo smoorverliefd op haar
quote:Beste Tom,
Dus het vragen van de verkering is mislukt.
Wat jammer voor je!!
Misschien is het toch beter , om het de volgende keer zelf
aan haar te vragen.
Ze staat dus bij jou op de msn.
En ze heeft tegen jou gezegt dat ze jongens haat.
Tsja wat moet je daar nou weer mee?
Het wordt wel lastig , om iemand verkering te vragen
die jongens haat.
Vraag haar als ze weer eens online is , waarom ze jongens haat.
Daar moet toch een reden voor zijn??
Probeer eerst eens een vriendschap met haar op te bouwen.
Misschien kom je er dan ook achter waarom ze zo afwijzend
tegenover jongens staat.
Dus proberen vriendschappelijk met haar om te gaan
op de msn.
Misschien ontdooit ze nog wel.
En wil ze alsnog verkering.
Ik hoop het voor jou!!!
En in de tussen tijd blijf je gewoon bevriend met haar,
als ze dat toelaat tenminste.
Ik zou haar toch nog eens vragen waarom ze jongens haat.
Misschien heeft ze een keer iets vervelends meegemaakt met
een jongen.
Sterkte ermee.
Groeten van Susan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |