Geen idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
He , ik wist niet eens dat Dedecker met namen zou komen vanavond. Waar heb je dat nieuws gehaald ?
Dat programma heet gewoon zo (ook al omdat het meestal rond middernacht komt)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Had de post al aangepast.
In de TT staat morgen dus ik ging er vanuit dat het morgen op was.![]()
Wat is de opinie nu in België. Held die van zijn voetstuk is gevallen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vanaf morgen kan je altijd de uitzending op het net ook bekijken.
Dit is die van gisteren ook al over de hele dopingheisa : http://www.vrtnieuws.net/(...)enBeter/index.shtml#
Dat was hij al natuurlijk. Het schandaal rond Museeuw is al een hele tijd bezig en iedereen wist dat voor de rechtbank binnen enkele weken/maanden alles naar boven zou komen. Er was nog maar een kleine groep believers eigenlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de opinie nu in België. Held die van zijn voetstuk is gevallen ?
hahaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:58 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die vrouw. Ze baggataliseert alles zoals een rechtgeaarde Belg.
Heb ik gelijk ?quote:
Je weet dat die discussie om een Skill drilboor ging hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Wat een nitwits. Het kampioenschap van Nederland werd dit jaar nog verkocht. Een renner de beste in de koers werd door Boogerd teruggewezen anders kreeg ie geen contract bij RABO. Ik denk dat half België nu denkt mensen had er andere mensen neergezet in de studio.
Die vrouw is een journaliste bij De Standaard en is een wekelijkse gast , die andere is een bekende advocaat die ook vaak te gast is. En Vansevenant is zo'n sportjournalist die alles weet maar nooit zijn bek durft open doen ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hij zit op een tribunaal. Ik ken die anderen niet maar zijn het mensen die belang hebben bij een schjone sport.
Een pijnlijke uitspraak van onze minister van Administratie , die noemde in een interview de ambtenaren die niet mee willen met zijn vereenvoudiging en vernieuwing van de ambtenarij "ambetantenaren" ( ambetant = vlaams voor vervelend) , waardoor die nu al twee dagen voor het ministerie staan te betogen. Helaas voor hen , door de hele dopingaffaire heeft niemand eigenlijk iets van hun betoging gemerktquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn anbetantenaren ? Die komen morgen.
ja, ik vind dat zo'n bullshit. je kunt best de tour rijden zonder doping, alleen rijd je dan niet 41 gemiddeld, maar 37 of 39 of zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, laten we de 100 meter sprint ook inkorten tot 80 gezien de vele doping die ze daar moeten nemen om de meet te kunnen halen ...
op één zeker, op canvas is iets engelsquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor wie nog wakker is : nu de herhaling van Ter Zake op Canvas, met oa Michel Wuyts
één jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
op één zeker, op canvas is iets engels
Nee op Canvas (jij zag nog een reclame net ervoor zeker)quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
op één zeker, op canvas is iets engels
ah, dat zal 't zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee op Canvas (jij zag nog een reclame net ervoor zeker)
ik heb mij ook vergist tis canvas.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee op Canvas (jij zag nog een reclame net ervoor zeker)
Blijft voor mij staan, prachtige wielrenner, hij in nl niet de enige die heeft gebruikt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Wat moet Museeuw een geweldige dag hebben"
"Museeuw is wereldkampioen jaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaah "
"En bij ons staat Johan , en die is al gerecupereerd, prachtig jowan"
Eddy Boumans zou onze Tour renner worden. Volgens zijn eigen woorden werd ie het niet omdat ie weigerde EPO te gebruiken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:54 schreef maril het volgende:
[..]
Blijft voor mij staan, prachtige wielrenner, hij in nl niet de enige die heeft gebruikt.
T was al en paar jaar duidelijkdat hij had gebruikt, hij heeft het alleen nooit bekend.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eddy Boumans zou onze Tour renner worden. Volgens zijn eigen woorden werd ie het niet omdat ie weigerde EPO te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |