Geen idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
He , ik wist niet eens dat Dedecker met namen zou komen vanavond. Waar heb je dat nieuws gehaald ?
Dat programma heet gewoon zo (ook al omdat het meestal rond middernacht komt)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Had de post al aangepast.
In de TT staat morgen dus ik ging er vanuit dat het morgen op was.![]()
Wat is de opinie nu in België. Held die van zijn voetstuk is gevallen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vanaf morgen kan je altijd de uitzending op het net ook bekijken.
Dit is die van gisteren ook al over de hele dopingheisa : http://www.vrtnieuws.net/(...)enBeter/index.shtml#
Dat was hij al natuurlijk. Het schandaal rond Museeuw is al een hele tijd bezig en iedereen wist dat voor de rechtbank binnen enkele weken/maanden alles naar boven zou komen. Er was nog maar een kleine groep believers eigenlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de opinie nu in België. Held die van zijn voetstuk is gevallen ?
hahaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:58 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die vrouw. Ze baggataliseert alles zoals een rechtgeaarde Belg.
Heb ik gelijk ?quote:
Je weet dat die discussie om een Skill drilboor ging hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Wat een nitwits. Het kampioenschap van Nederland werd dit jaar nog verkocht. Een renner de beste in de koers werd door Boogerd teruggewezen anders kreeg ie geen contract bij RABO. Ik denk dat half België nu denkt mensen had er andere mensen neergezet in de studio.
Die vrouw is een journaliste bij De Standaard en is een wekelijkse gast , die andere is een bekende advocaat die ook vaak te gast is. En Vansevenant is zo'n sportjournalist die alles weet maar nooit zijn bek durft open doen ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hij zit op een tribunaal. Ik ken die anderen niet maar zijn het mensen die belang hebben bij een schjone sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |