Jij hebt zeker ook alle topics mbt tot chemtrails doorgelezen en wat ik daar gepost heb, ik heb op alles maar dan ook alles wat Hekje zegt tegenargumenten inc. bronnen (patenten e.d) gegeven. Ik kan mezelf wel weer gaan quoten maar het houdt n keer op, en dat is nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je niet inhoudelijk op zijn reactie wenst in te gaan ja.
Ik studeer.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zozo hoe kom je aan al die wijsheid?
er zijn al zoveel twijfels ontstaan door sommige burgers dat een final ONAFHANKELIJK onderzoek wel nodig is lijkt me. geen reden om zo'n onderzoek te blokkeren , dat heet democratie.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien omdat de mensen die wél in chemtrails geloven nog steeds geen onderbouwde argumenten hebben aangedragen om de niet-gelovers voldoende over de streep te trekken.
dan heb je dus weer het gehele topic niet gelezen.quote:-edit- en dat terwijl de niet-gelovers wél veel beargumenteren.
Thx, ik ben blij dat jij dat WEL ziet, dacht al ff dat mijn reacties weg waren ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat heeft hij al 10.000 keer gedaan denk ik?
zo'n topic wordt dan al gauw 7 pagina's gevuld met herhalingen.
Niet allemaal, wel veel.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef Resonancer het volgende:
Jij hebt zeker ook alle topics mbt tot chemtrails doorgelezen en wat ik daar gepost heb, ik heb op alles maar dan ook alles wat Hekje zegt tegenargumenten inc. bronnen (patenten e.d) gegeven. Ik kan mezelf wel weer gaan quoten maar het houdt n keer op, en dat is nu.
En er is evenvaak of vaker aangegeven waarom zijn gedachtegangen in de praktijk onmogelijk zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat heeft hij al 10.000 keer gedaan denk ik?
zo'n topic wordt dan al gauw 7 pagina's gevuld met herhalingen.