abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47028490
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef Aurora025 het volgende:
The magic keyword to Chemtrails : THE OPEN SKIES TREATY

http://www.state.gov/t/ac/rls/fs/2004/33147.htm
hmm je bedoeld dat programma zodat vijanden kunnen zien hoeveel kernkoppen ze hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:28:34 #92
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47028876
Landen die de Open Skies Treaty hebben ondertekend kunnen legaal andere memberlanden overvliegen.
Je ziet dan ook alleen chemtrails in landen die lid zijn van the Open Skies Treaty. Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw

Dit zijn de landen die lid zijn: Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Georgia, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russian Federation, Slovak Republic, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, Ukraine, and United States. Kyrgyzstan has signed but not yet ratified. The Treaty depositaries are Canada and Hungary.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_47029330
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Aurora025 het volgende:
Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw
Op het zuidelijk halfrond komen contrails minder vaak voor volgens mij. Ik ken australiërs die vroegen wat het waren, ze kwamen daar niet voor.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:43:25 #94
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47029526
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_47030073
quote:
Die Australiërs die ik ken, die komen ook uit Australië, en hadden ze nog nooit gezien.
Ging om 2 wielrenners die respectievelijk in 2003 en 2004 hier kwamen. Onafhankelijk van elkaar vroegen ze wat contrails waren, toen ze ze hier zagen. Heb ze toen gevraagd of die daar niet voorkwamen, ze zeiden van niet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:15:20 #96
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47030938
Australie had de Open Skies Treaty in 2003/2004 nog niet ondertekend. Dit hebben ze in 2005 gedaan.

"Air Canada said a recent open skies treaty signed between the US and Canada would allow it to fly the previously barred route."
http://www.smh.com.au/new(...)6/1138066920839.html
pi_47033238
Ik heb simpelweg geconstateert dat veel wolken tegenwoordig een onnatuurlijke vorming ondergaan en dat er op heldere dagen wel verdacht veel strepen urenlang in de lucht blijven hangen.

Chemtrails of niet, we zouden ons eens mogen gaan afvragen of ons vliegverkeer dan niet erg vervuilend is. En dat hoeven we ons eigenlijk niet eens afvragen, want dat is wel bekend.

There's something going on and I'm not enjoying it!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_47033397
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Aurora025 het volgende:
Australie had de Open Skies Treaty in 2003/2004 nog niet ondertekend. Dit hebben ze in 2005 gedaan.

"Air Canada said a recent open skies treaty signed between the US and Canada would allow it to fly the previously barred route."
http://www.smh.com.au/new(...)6/1138066920839.html
Die eerste link in je vorige post gaat over 2000.
pi_47033435
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef Boswachtertje het volgende:
Chemtrails of niet, we zouden ons eens mogen gaan afvragen of ons vliegverkeer dan niet erg vervuilend is. En dat hoeven we ons eigenlijk niet eens afvragen, want dat is wel bekend.
Dat sowieso.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:44:40 #100
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47035778
Deze screenshots uit de animatiefilm Over The Hedge zeggen eigenlijk al genoeg.
Hiermee willen ze de komende generatie bekend laten maken met dit fenomeen.
Predictive Programming wordt dit ook wel genoemd.
Je ziet ook wanneer de film het einde nadert, de chemtrails dikker worden en aan het eind zelf tot wolken gevormd zijn.

pi_47035925
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Aurora025 het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent neem ik aan er mee bekend dat in WO2 al flink wat contrails zijn getrokken? Het is dus niet echt een nieuw fenomeen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:53:43 #102
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47036319
Ja, er werd al eerder voor relatief korte tijd mee geexperimenteerd, maar nu heben ze het op grote schaal ingezet.
George Bush Sr. is trouwens de persoon die de Open Skies Treaty heeft voorgesteld in 1989 en ondertekend heeft in 1992.
pi_47036647
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Aurora025 het volgende:
Ja, er werd al eerder voor relatief korte tijd mee geexperimenteerd, maar nu heben ze het op grote schaal ingezet.
George Bush Sr. is trouwens de persoon die de Open Skies Treaty heeft voorgesteld in 1989 en ondertekend heeft in 1992.
Experimenteren met chemtrails in WO2? Echt niet. Ten eerste waren de vleigtuigen die ze toen gebruikten bommenwerpers, en daarom volgeladen met bommen, ze hadden geen ruimte voor veel anders. Ten tweede was dat echt niet geheim gebleven, omdat er zoveel van die dingen zijn neergeschoten en door beide partijen (en ook door niet-militairen) onderzocht konden worden dat je dat echt niet geheim had kunnen houden.

Edit: niet onbelangrijk is dat ook jagers contrails trokken en die werden eigenlijk maar voor één ding gemaakt: vijandige vliegtuigen neerschieten, dan gaan ze er niet ook nog eens spul in stoppen om chemtrails te kunnen trekken, want daar wordt 'ie langzamer van, en dus eerder neergeschoten door een vijandelijke jager.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:01:57 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:29:19 #104
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47038031
But Vietnam was not the first time that the military had used herbicides to wage war. The US began testing chemicals during the Second World War and found that herbicides were particularly effective in tropical climates.
http://www.newint.org/issue323/petrified.htm

As it went, Zinc Cadmium Sulphide was sprayed into the air in an attempt to simulate germ warfare.
The cloud was being traced at sampling stations through Somerset and Wiltshire back to Porton...
http://www.bbc.co.uk/insideout/west/series1/porton-down.shtml

1950: In an experiment to determine how susceptible an American city would be to biological attack, the U.S. Navy sprays a cloud of bacteria from ships over San Francisco. Monitoring devices are situated throughout the city in order to test the extent of infection. Many residents become ill with pneumonia-like symptoms.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:36:37 #105
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47038332
Contrails zijn er altijd al geweest, daar heb je gelijk in, maar deze contrails hebben geen wolken achtergelaten zoals je dat tegenwoordig ziet.

Pak je familiealbum er maar eens bij en laat mij een foto zien ouder dan 20 jaar waar je deze strepenformaties in de lucht ziet. Ik heb alle fotos bekeken bij mij en heb er niet één kunnen vinden.
Tuurlijk vind je hier en daar misschien een contrail, maar zeker niet de formaties die je nu ziet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:40:24 #106
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47038471
Ze proberen de mensen er wel aan te wennen zo blijkt het.

pi_47039036
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Aurora025 het volgende:
Je ziet ook wanneer de film het einde nadert, de chemtrails dikker worden en aan het eind zelf tot wolken gevormd zijn.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel mij ook al op aan die film.

Mensen met een beetje leeftijd en die niet blind zijn kunnen nog door eigen observatie bedenken dat er iets onnatuurlijks aan de gang is, maar als deze trend inderdaad doorzet zal de jeugd het op deze wijze met de paplepel ingegoten krijgen dat dit iets natuurlijks is.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:00:18 #108
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47039202
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:55 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op aan die film.

Mensen met een beetje leeftijd en die niet blind zijn kunnen nog door eigen observatie bedenken dat er iets onnatuurlijks aan de gang is, maar als deze trend inderdaad doorzet zal de jeugd het op deze wijze met de paplepel ingegoten krijgen dat dit iets natuurlijks is.
Zo is het.
Wel eens afgevraagd waarom iets op tv een "Programma" wordt genoemd?
Iets wordt door het programma geprogrammeerd, en dat zijn wij.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:12:52 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47039601
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Zo is het.
Dan snap je duidelijk niet de betekenis van het woord programma
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_47040828
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan snap je duidelijk niet de betekenis van het woord programma
Of kijk jij niet diep genoeg achter het 'tvscherm'
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 8 maart 2007 @ 01:12:45 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47040868
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:10 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Of kijk jij niet diep genoeg achter het 'tvscherm'
Zou goed kunnen Ik kijk zo goed als geen tv.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_47042996
Wat een verrassing, een land ondertekent de open skies overeenkomst en daarna zijn er veel meer contrails te zien... Goh, hoe zou dat nu komen....

Hint, zou het door toegenomen vliegverkeer komen?

Ps. en geen chemtrails boven Brazilïe?

http://projectprove.com/Arts/Ch49/Ch49.php
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:40:18 #113
167723 sanni
Acima de seu
pi_47045266
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:17 schreef DizzyDizzer het volgende:

Nog een paar mooie foto's van chemtrails voor de liefhebbers:

[afbeelding]

[afbeelding]
zo..
pi_47046884
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Aurora025 het volgende:
Landen die de Open Skies Treaty hebben ondertekend kunnen legaal andere memberlanden overvliegen.
Je ziet dan ook alleen chemtrails in landen die lid zijn van the Open Skies Treaty. Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw

Dit zijn de landen die lid zijn: Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Georgia, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russian Federation, Slovak Republic, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, Ukraine, and United States. Kyrgyzstan has signed but not yet ratified. The Treaty depositaries are Canada and Hungary.
Misschien moet je dan eens bij het vliegveld gaan kijken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_47046955
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:55 schreef The_stranger het volgende:
Wat een verrassing, een land ondertekent de open skies overeenkomst en daarna zijn er veel meer contrails te zien... Goh, hoe zou dat nu komen....

Hint, zou het door toegenomen vliegverkeer komen?

Ps. en geen chemtrails boven Brazilïe?

http://projectprove.com/Arts/Ch49/Ch49.php
nee het zijn chemicalien
pi_47047455
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Aurora025 het volgende:
Contrails zijn er altijd al geweest, daar heb je gelijk in, maar deze contrails hebben geen wolken achtergelaten zoals je dat tegenwoordig ziet.

Pak je familiealbum er maar eens bij en laat mij een foto zien ouder dan 20 jaar waar je deze strepenformaties in de lucht ziet. Ik heb alle fotos bekeken bij mij en heb er niet één kunnen vinden.
Tuurlijk vind je hier en daar misschien een contrail, maar zeker niet de formaties die je nu ziet.
Duh, wel eens uitgezocht hoe het luchtverkeer is toegenomen in de afgelopen 20 jaar?

Overigens zijn er in voorgaande delen al genoeg foto's voorbij gekomen waaruit is gebleken dat er daarvoor ook al zulke strepen en wolkvorming was.

Verder blijft het een onzinnige manier om chemicalien uit te strooien op die hoogte.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2007 12:03:46 ]
pi_47049175
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Aurora025 het volgende:

Foto's uit alle decennia zijn al langsgekomen in eerdere topics.

Op vakantiekiekjes neem je meestal niet (gericht) de lucht op. Vliegverkeer was veel minder toen, ook nam je minder foto's, dus is de kans veel kleiner dat je er een contrail op ziet. Wat niet betekent dat ze er niet waren.

Ik heb eerder ook al aangegeven dat ik van jongs af aan erg geïnteresseerd was in vliegtuigen (of iig vanaf de lagere school), en dat ik ook eind jaren 70 al genoeg contrails heb gezien. Ik vond het namelijk erg interessant om te zien hoe die verwaaiden. Maar foto's ervan heb ik niet, foto's maken ging toen toch iets minder makkelijk dan nu.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:15:35 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47049491
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Zo is het.

*Buikpijn van het lachen heb*
Een programma van theater of TV had die naam al voordat er computers waren die "geprogrammeerd" werden.
De naam komt van dat wat uitgevoerd (gezonden) wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47053662
quote:
Dr. Stephen C. L’Hommedieu, D.C. practices in Wichita, KS and specializes in identifying underlying causes to complex and chronic health disorders and their effective treatments. With more than 30 years of study in natural healing and alternative medicine his professional experience draws from an extensive range of alternative healing approaches that help to restore normal balance and function to the individual.

The material for this ‘investigation’ presented by the ‘Not to Discover’ channel was just as you would expect from a controlled media production. They presented carefully selected material arranged into a purposely crafted design. They started with an easily dismantled, implausible and ridiculous hypothesis from a collection of amateur opinions on chemtrails. The investigation then set the stage for discarding the validity of chemtrails from this bogus hypothesis. This is the kind of bad ‘science’ commonly implemented to dismantle any information that gets too close to the truth. It’s called discrediting.
http://www.newswithviews.com/public_comm/public_commentary47.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:17:05 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47053929
En heeft er nu al eens iemand een "chemtrail" opgezogen en bewezen wat er in zat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')