hmm je bedoeld dat programma zodat vijanden kunnen zien hoeveel kernkoppen ze hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef Aurora025 het volgende:
The magic keyword to Chemtrails : THE OPEN SKIES TREATY
http://www.state.gov/t/ac/rls/fs/2004/33147.htm
Op het zuidelijk halfrond komen contrails minder vaak voor volgens mij. Ik ken australiërs die vroegen wat het waren, ze kwamen daar niet voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Aurora025 het volgende:
Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw
Die Australiërs die ik ken, die komen ook uit Australië, en hadden ze nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:43 schreef Aurora025 het volgende:
Chemtrails in australia
http://www.rense.com/general3/chemel.htm
http://www.resist.com.au/forum/topic.asp?TOPIC_ID=19&whichpage=4
Die eerste link in je vorige post gaat over 2000.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Aurora025 het volgende:
Australie had de Open Skies Treaty in 2003/2004 nog niet ondertekend. Dit hebben ze in 2005 gedaan.
"Air Canada said a recent open skies treaty signed between the US and Canada would allow it to fly the previously barred route."
http://www.smh.com.au/new(...)6/1138066920839.html
Dat sowieso.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef Boswachtertje het volgende:
Chemtrails of niet, we zouden ons eens mogen gaan afvragen of ons vliegverkeer dan niet erg vervuilend is. En dat hoeven we ons eigenlijk niet eens afvragen, want dat is wel bekend.
Je bent neem ik aan er mee bekend dat in WO2 al flink wat contrails zijn getrokken? Het is dus niet echt een nieuw fenomeen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Aurora025 het volgende:
Deze screenshots uit de animatiefilm Over The Hedge zeggen eigenlijk al genoeg.
Hiermee willen ze de komende generatie bekend laten maken met dit fenomeen.
Predictive Programming wordt dit ook wel genoemd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Experimenteren met chemtrails in WO2? Echt niet. Ten eerste waren de vleigtuigen die ze toen gebruikten bommenwerpers, en daarom volgeladen met bommen, ze hadden geen ruimte voor veel anders. Ten tweede was dat echt niet geheim gebleven, omdat er zoveel van die dingen zijn neergeschoten en door beide partijen (en ook door niet-militairen) onderzocht konden worden dat je dat echt niet geheim had kunnen houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Aurora025 het volgende:
Ja, er werd al eerder voor relatief korte tijd mee geexperimenteerd, maar nu heben ze het op grote schaal ingezet.
George Bush Sr. is trouwens de persoon die de Open Skies Treaty heeft voorgesteld in 1989 en ondertekend heeft in 1992.
Dat viel mij ook al op aan die film.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Aurora025 het volgende:
Deze screenshots uit de animatiefilm Over The Hedge zeggen eigenlijk al genoeg.
Hiermee willen ze de komende generatie bekend laten maken met dit fenomeen.
Predictive Programming wordt dit ook wel genoemd.
Je ziet ook wanneer de film het einde nadert, de chemtrails dikker worden en aan het eind zelf tot wolken gevormd zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op aan die film.
Mensen met een beetje leeftijd en die niet blind zijn kunnen nog door eigen observatie bedenken dat er iets onnatuurlijks aan de gang is, maar als deze trend inderdaad doorzet zal de jeugd het op deze wijze met de paplepel ingegoten krijgen dat dit iets natuurlijks is.
Dan snap je duidelijk niet de betekenis van het woord programmaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Zo is het.
Wel eens afgevraagd waarom iets op tv een "Programma" wordt genoemd?
Iets wordt door het programma geprogrammeerd, en dat zijn wij.
Of kijk jij niet diep genoeg achter het 'tvscherm'quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan snap je duidelijk niet de betekenis van het woord programma
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:10 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Of kijk jij niet diep genoeg achter het 'tvscherm'![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:17 schreef DizzyDizzer het volgende:
Nog een paar mooie foto's van chemtrails voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien moet je dan eens bij het vliegveld gaan kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Aurora025 het volgende:
Landen die de Open Skies Treaty hebben ondertekend kunnen legaal andere memberlanden overvliegen.
Je ziet dan ook alleen chemtrails in landen die lid zijn van the Open Skies Treaty. Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw
Dit zijn de landen die lid zijn: Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Georgia, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russian Federation, Slovak Republic, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, Ukraine, and United States. Kyrgyzstan has signed but not yet ratified. The Treaty depositaries are Canada and Hungary.
nee het zijn chemicalienquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:55 schreef The_stranger het volgende:
Wat een verrassing, een land ondertekent de open skies overeenkomst en daarna zijn er veel meer contrails te zien... Goh, hoe zou dat nu komen....
Hint, zou het door toegenomen vliegverkeer komen?
Ps. en geen chemtrails boven Brazilïe?
http://projectprove.com/Arts/Ch49/Ch49.php
Duh, wel eens uitgezocht hoe het luchtverkeer is toegenomen in de afgelopen 20 jaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Aurora025 het volgende:
Contrails zijn er altijd al geweest, daar heb je gelijk in, maar deze contrails hebben geen wolken achtergelaten zoals je dat tegenwoordig ziet.
Pak je familiealbum er maar eens bij en laat mij een foto zien ouder dan 20 jaar waar je deze strepenformaties in de lucht ziet. Ik heb alle fotos bekeken bij mij en heb er niet één kunnen vinden.
Tuurlijk vind je hier en daar misschien een contrail, maar zeker niet de formaties die je nu ziet.
Foto's uit alle decennia zijn al langsgekomen in eerdere topics.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Aurora025 het volgende:
Contrails zijn er altijd al geweest, daar heb je gelijk in, maar deze contrails hebben geen wolken achtergelaten zoals je dat tegenwoordig ziet.
Pak je familiealbum er maar eens bij en laat mij een foto zien ouder dan 20 jaar waar je deze strepenformaties in de lucht ziet. Ik heb alle fotos bekeken bij mij en heb er niet één kunnen vinden.
Tuurlijk vind je hier en daar misschien een contrail, maar zeker niet de formaties die je nu ziet.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Zo is het.
Wel eens afgevraagd waarom iets op tv een "Programma" wordt genoemd?
Iets wordt door het programma geprogrammeerd, en dat zijn wij.
quote:Dr. Stephen C. L’Hommedieu, D.C. practices in Wichita, KS and specializes in identifying underlying causes to complex and chronic health disorders and their effective treatments. With more than 30 years of study in natural healing and alternative medicine his professional experience draws from an extensive range of alternative healing approaches that help to restore normal balance and function to the individual.
The material for this ‘investigation’ presented by the ‘Not to Discover’ channel was just as you would expect from a controlled media production. They presented carefully selected material arranged into a purposely crafted design. They started with an easily dismantled, implausible and ridiculous hypothesis from a collection of amateur opinions on chemtrails. The investigation then set the stage for discarding the validity of chemtrails from this bogus hypothesis. This is the kind of bad ‘science’ commonly implemented to dismantle any information that gets too close to the truth. It’s called discrediting.
http://www.newswithviews.com/public_comm/public_commentary47.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |