Jaloers?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:09 schreef Stoomhamer het volgende:
Die is wel erg wanhopig op zoek naar iemand die haar mooi vind en op wiens zak ze vervolgens kan gaan teren.
Altijd leuk als er ouwe topics van eigen hand herinnerd worden. Dat strrreelt mijn ego weer even.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef komrad het volgende:
kijk hier komt het amoureuze neuk/roddeltopic van de OWS weer terug
Een wereldkampioen is toch veel interessanter en bovendien is Sven vele malen knapperquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar vraag me af of het allemaal waar is. Ze had een tijdje wat met Maxwell de zanger en is gesignaleerd met Leonardo DiCaprio
Naast een kaaslet hebben we nu ook het woord schaatsslet. Zal in 2008 wel in de Dikke VD staan dan. Timmertje ook een goede kandidaat? Kevin Overland,, Peter Mueller, en nog wat anderen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Annemarie Thomas was toch zo'n schaatsslet?:P Die deed het met Bart Veldkamp en volgens mij heel het Canadese team.
Laat me raden jij kan ook fries??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:07 schreef One_conundrum het volgende:
Ze zocht gewoon een vriendje waarmee ze lekker Fries kan praten. . .
Haha, het is voor mij een herkenbaar gevoel en ik weet zeker dat dit meespeeltquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Laat me raden jij kan ook fries??
Daarom schaatst Hulzebos marathons. Die is getrouwd met het lelijke zusje van Greta Smitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
Daarom schaatst ie zo snel, hij wil vlug weer naar d'r terug
ach, hij heeft het in elk geval warm van z'n hoog-rendement-ketelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom schaatst Hulzebos marathons. Die is getrouwd met het lelijke zusje van Greta Smit
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Als er geneukt wordt op de schaats ben ik er bij
Hoewel ik tegenwoordig dus meer van de mannen ben zeg ik toch: Sven goed gedaan, mooie dame
Ellen van Idolsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar dan wel zo'n lekker wijf in de avatar
.
Ik ben ook meer van de mannen, altijd geweest, maar ik vind dit een bijzonder mooi meisjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Als er geneukt wordt op de schaats ben ik er bij
Hoewel ik tegenwoordig dus meer van de mannen ben zeg ik toch: Sven goed gedaan, mooie dame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |