Het constant jezelf ongevraagd afzetten aan een andere club op een zeer kinderachtige manier is juist een teken dat die andere club groter is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind de amsterdamse supporters toch wel af en toe arrogant overkomen over het verleden.
Elke keer als ik lees dat "men" zo groot was en nog steeds is.Nou daar schieten wat mij betreft de tranen van in mijn ogen.Men weet altijd wel te zeggen dat men nog altijd de beste van het land is.
Ik laat feiten voor me spreken.Ik doe niet groot omdat ik zeg dat Ajax maar een klein clubje is en PSV de grootmacht van Nederland.Ik spreek over dat dit Ajax niet meer het Ajax van het verleden is.
Punt.
Respect tonen zou het beste zijn maar ach.Dit heb je.Al haat ik hooliganisme en vind dat dat soort idioten hard aangepakt moet worden.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
... en dat de harde kern van Liverpool bekend staat als de 'Red Army'. ...
Uiteindelijk zijn toch alle liedjjes van LFC gestolen (behalve de stomme liedjes danquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef pekel het volgende:
Who gives a fuck? Supporters zijn er imo om een club aan te moedigen. Wie dan dat ene liedje heeft bedacht zal me een reet roesten.
Van mij part gaan ze lekker toeteren bij een voorsprong en gaan ze fluiten bij een achterstand. Ieder z'n eigen ideeen.
Dat is Ajax al jaren niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
De op een moment grootste club van het land
Krijgen we dit geleuter weer. Alsof het boeit dat je de grootste of kleinste club bent. Het gaat uiteindelijk om de prijzen die je nu pakt.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
Ben zelf geen hooligan, ik ben niet lid van de harde kern maar ik kom voor mijn eigen rechten op en heb vaak genoeg gevochten. Als ik op TV de zogenaamde harde kernen van PSV en AZ zie, lach ik me kapot als ik zie wat voor een grote mond ze hebben. Ik ben toch heel benieuwd hoe stoer deze mannetjes zijn als ze in een vechtpartij tussen harde kernen komen. Neem dan liever een voorbeeld aan clubs als ADO, Utrecht en Feyenoord. Die weten waar ze staan, dat zijn met recht échte harde kernen van clubs die niet bij elkaar zijn gekocht.
En dat doet PSV.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Krijgen we dit geleuter weer. Alsof het boeit dat je de grootste of kleinste club bent. Het gaat uiteindelijk om de prijzen die je nu pakt.
Dat is echt niet iets van tegenwoordig hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ach het is tegenwoordig "in" om vooral anti-Ajax te zijn. Dan hoor je er helemaal bij.
Dat zet je toch aan het denken he.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef dlebrok het volgende:
Overigens vind ik het altijd wel leuk dat de harde kern van de Ajax-supporters vaak met redelijk veel
'respect' over die van Feyenoord praat. Veel meer dan over PSV en AZ-supporters in elk geval.
Mwah, ik denk dat dit het meest trieste is wat ik de laatste tijd gehoord heb.. damnquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
PSV- en AZ-supporters hebben altijd de grootste mond op internetforums. Ben zelf geen hooligan, ik ben niet lid van de harde kern maar ik kom voor mijn eigen rechten op en heb vaak genoeg gevochten. Als ik op TV de zogenaamde harde kernen van PSV en AZ zie, lach ik me kapot als ik zie wat voor een grote mond ze hebben. Ik ben toch heel benieuwd hoe stoer deze mannetjes zijn als ze in een vechtpartij tussen harde kernen komen. Neem dan liever een voorbeeld aan clubs als ADO, Utrecht en Feyenoord. Die weten waar ze staan, dat zijn met recht échte harde kernen van clubs die niet bij elkaar zijn gekocht.
kan je net zo goed zonder sjaaltje zitten of denk je dat het de spelers echt beter maakt, dat sjaaltje van jou.......quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dit het meest trieste is wat ik de laatste tijd gehoord heb.. damn
Het zijn gewoon een stelletje randebielen die je daar opnoemt van Feyenoord, ADO en Utrecht.
Morgen ga én kan ik gelukkig gewoon met m'n Eagles sjaaltje tussen het PSV publiek zitten
Thialf sfeerloos?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef Backdoorman het volgende:
az?!?! ik wist niet eens dat die supporters hadden...sorry hoor maar die club wordt toch hopelijk door de meesten niet echt serieus genomen? Volgend jaar kunnen ze net zo goed weer 6de of 7de eindigen....en van die supportersschare raak ik ook niet onder de indruk want heb het idee dat ze dat nieuwe stadionnetje maar met moeite vol krijgen en het is er zo sfeerloos als in thialf....
Nee, in Nederland heb je een top drie Ajax Feyenoord PSV en dan een hele tijd niks en dan de clubs als Twente AZ Groningen Vites Utreg etc....En dat Az nu toevallig 2 of 3 leuke seizoenen draait zegt me niks.
Ik zie dat je voor Emmen bent..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Krijgen we dit geleuter weer. Alsof het boeit dat je de grootste of kleinste club bent. Het gaat uiteindelijk om de prijzen die je nu pakt.
oh mijn God ben jij er zo eentje....brrrrr...jij loopt zeker ook met Unox mutsje voorop bij de polonaise in thialf...wat een sukkel zeg!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zie dat je voor Emmen bent..
Ik weet niet of je er afgelopen vrijdag bij was in Deventer, maar hulde aan de Emmen supporters!
Zelf toen ze 2-0 achter stonden deden ze mee met de wave. Geweldige sfeer. Zo moet het toch ook?!
Gezeik altijd over die supporters die menen dat ze een ander in elkaar moeten timmeren onder het mom van 'je club verdedigen'.. Te triest.. De echte supporters maken er gewoon één grote gezelligheid van..
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Naar het voetbal voor de gezelligheid, voor de vechtpartijen of voor de kwaliteit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zie dat je voor Emmen bent..
Ik weet niet of je er afgelopen vrijdag bij was in Deventer, maar hulde aan de Emmen supporters!
Zelf toen ze 2-0 achter stonden deden ze mee met de wave. Geweldige sfeer. Zo moet het toch ook?!
Gezeik altijd over die supporters die menen dat ze een ander in elkaar moeten timmeren onder het mom van 'je club verdedigen'.. Te triest.. De echte supporters maken er gewoon één grote gezelligheid van..
Vind je?? Sinds ze elke week de josti-band uitnodigen met die trommels van ze lijkt het me echt een verschrikking als je daar je seizoenskaart hebt...elke week in dat getrom te moeten zitten, walgelijk gewoon. Daar krijg je toch koppijn van??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef dlebrok het volgende:
FC Twente wordt altijd onderschat qua sfeer. De ideale supporters daar : bloedfanatiek herrie maken, maar nooit lopen rellen.
Joh, ieder z'n ding he.. Maar ga niet dom lopen lullen dat je met matten je club ook maar íéts helpt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
oh mijn God ben jij er zo eentje....brrrrr...jij loopt zeker ook met Unox mutsje voorop bij de polonaise in thialf...wat een sukkel zeg!
Geniet altijd van de agressie rondom wedstrijden van Feyenoord tegen Ajax en omgekeerd en de passie waarmee de Utreg fans hun team aanmoedigen tegen ajakkes...
Ik geniet ook enorm van de agressie buiten het stadion tussen dezelfde supportersgroepen. Geweldig is dat toch, fans die lekker de hele openbare orde verstoren, clubs in de steek laten (Nancy?). Leuk joh, agressie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
oh mijn God ben jij er zo eentje....brrrrr...jij loopt zeker ook met Unox mutsje voorop bij de polonaise in thialf...wat een sukkel zeg!
Geniet altijd van de agressie rondom wedstrijden van Feyenoord tegen Ajax en omgekeerd en de passie waarmee de Utreg fans hun team aanmoedigen tegen ajakkes...
ik wil er maar mee zeggen dat ik thialf-sfeer niet in een voetbalstadion wil zien...zoals bij heerenveen bijv...daar zakt je broek toch vanaf....thialf is voor domme uitgezakte huisvrouwen en nikszeggende mannen en kinderen......wil ik helemaal niks mee te maken hebben dat soort slappe hap figuren....ach ach ach....quote:
typische reactie weer....ik heb het over sfeah...kneus...dat jij dat gelijk aan rellen relateert is weer dat zwart wit denken van sommigen....jij hoort duidelijk niet thuis in een voetbalstadion! veel plezier bij het schaatsen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Joh, ieder z'n ding he.. Maar ga niet dom lopen lullen dat je met matten je club ook maar íéts helpt.
'supporters' Feyenoord? Nancy? bedankt he...
Dan liever een stadion vol met rellende aso's?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ik wil er maar mee zeggen dat ik thialf-sfeer niet in een voetbalstadion wil zien...zoals bij heerenveen bijv...daar zakt je broek toch vanaf....thialf is voor domme uitgezakte huisvrouwen en nikszeggende mannen en kinderen......wil ik helemaal niks mee te maken hebben dat soort slappe hap figuren....ach ach ach....![]()
Nee! Jij wil liever de echte hardcore-fan zijn en lekker lopen rellen tussen de verschillende supportersgroepen omdat dat pas echt je club supporteren op z'n best is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ik wil er maar mee zeggen dat ik thialf-sfeer niet in een voetbalstadion wil zien...zoals bij heerenveen bijv...daar zakt je broek toch vanaf....thialf is voor domme uitgezakte huisvrouwen en nikszeggende mannen en kinderen......wil ik helemaal niks mee te maken hebben dat soort slappe hap figuren....ach ach ach....![]()
Hoe oud ben je trouwens? En volg je enige vorm van opleiding?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat voetbalsfeer is? Ik kom pas 10 jaar in diverse stadions, dus ik weet er niet veel van. Dat je sfeer gelijk aan Thialf-publiek koppelt heeft denk ik meer te maken dat je de betekenis van sommige begrippen niet snapt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
typische reactie weer....ik heb het over sfeah...kneus...dat jij dat gelijk aan rellen relateert is weer dat zwart wit denken van sommigen....jij hoort duidelijk niet thuis in een voetbalstadion! veel plezier bij het schaatsen!![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
typische reactie weer....ik heb het over sfeah...kneus...dat jij dat gelijk aan rellen relateert is weer dat zwart wit denken van sommigen....jij hoort duidelijk niet thuis in een voetbalstadion! veel plezier bij het schaatsen!![]()
Heerlijk sfeertje inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Backdoorman het volgende:
Geniet altijd van de agressie rondom wedstrijden van Feyenoord tegen Ajax en omgekeerd
Gast!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
quote:PSV- en AZ-supporters hebben altijd de grootste mond op internetforums. Ben zelf geen hooligan, ik ben niet lid van de harde kern maar ik kom voor mijn eigen rechten op en heb vaak genoeg gevochten. Als ik op TV de zogenaamde harde kernen van PSV en AZ zie, lach ik me kapot als ik zie wat voor een grote mond ze hebben. Ik ben toch heel benieuwd hoe stoer deze mannetjes zijn als ze in een vechtpartij tussen harde kernen komen. Neem dan liever een voorbeeld aan clubs als ADO, Utrecht en Feyenoord. Die weten waar ze staan, dat zijn met recht échte harde kernen van clubs die niet bij elkaar zijn gekocht.
behalve groningen neem ik geen een club serieus van boven Zwolle dus tja...zegt me niet veel dat jij al 10 jaar je wedstrijdjes bij Emmen meepikt....en onder voetbalsfeer versta ik een lekker hatelijke sfeer tussen twee supportersgroepen met spreekkoren over en weer en zeker geen polonaise en hoempa pa muziek....je gaat naar het voetbal om je eigen club en eigen stad te zien winnen en niet om vriendjes te maken met de tegenpartij, lijkt me vrij logisch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat voetbalsfeer is? Ik kom pas 10 jaar in diverse stadions, dus ik weet er niet veel van.
Nee, het is al jaren stoerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is echt niet iets van tegenwoordig hoor.
zeker, de passie en emotie die dat uitstraalt...tot het randje, de grens gaan voor je club, ja dat vind ik wel mooi...bij feyenoord zie je dat het hevigst...ajax utreg, groningen en den haag hebben dat ook....quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk sfeertje inderdaad![]()
(sorry dat ik geen breezah spreek)
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
Topictitel slaat nergens op.
Iedereen is tegen Ajax, tenzij je Ajacied bent en zo hoort het al vele jaren.
Is nooit anders geweest en zal nooit anders zijn.
En meteen weer zo'n reactie waardoor veel mensen nou een teringhekel aan Ajax krijgen, zelfs al zet je er een knipoog achter.quote:Het is nou eenmaal de enige club uit Nederland die ze over de hele wereld kennen, met een wereldwijde aanhang en daar zijn al die andere clubjes, ondanks al die sponsor-gelden en multinationals erachter, nou eenmaal jaloers op.
Sorry, ik kom ook bij Groningen/Vitesse/Veendam/Heerenveen. Maar aangezien van deze in totaal 5 clubs alleen Groningen en Vitesse in jou serieuzere categorie vallen, zullen we hier maar over ophouden, anders wordt het nog te moeilijk voor je.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
behalve groningen neem ik geen een club serieus van boven Zwolle dus tja...zegt me niet veel dat jij al 10 jaar je wedstrijdjes bij Emmen meepikt....
Ok, even 10 seconden in- en uitademen. Wat is er leuk om een speler van de tegenpartij uit te maken voor kankeraap, de supporters van de tegenstander duidelijk te laten maken dat ze vergast moeten worden, en de scheidsrechter laten weten dat zijn moeder een hoer is? Om te laten zien over hoeveel hersens je beschikt? Over hoe stoer je wel niet bent? En natuurlijk is het heel tof om elkaar de hersens in te slaan en elkaar het leven zuur te maken. Daarvoor ben je ook supporter voor je club! Toch?quote:en onder voetbalsfeer versta ik een lekker hatelijke sfeer tussen twee supportersgroepen met spreekkoren over en weer en zeker geen polonaise en hoempa pa muziek....je gaat naar het voetbal om je eigen club en eigen stad te zien winnen en niet om vriendjes te maken met de tegenpartij, lijkt me vrij logisch.
En dit soort mensen soort mensen blijven ook altijd vol houden de enige échte supporters van hunquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
behalve groningen neem ik geen een club serieus van boven Zwolle dus tja...zegt me niet veel dat jij al 10 jaar je wedstrijdjes bij Emmen meepikt....en onder voetbalsfeer versta ik een lekker hatelijke sfeer tussen twee supportersgroepen met spreekkoren over en weer en zeker geen polonaise en hoempa pa muziek....je gaat naar het voetbal om je eigen club en eigen stad te zien winnen en niet om vriendjes te maken met de tegenpartij, lijkt me vrij logisch.
Totdat ze de binnenkant van een cel zien, een boete krijgen van 5000 euro, het niet af kunnen lossen en uiteindelijk roepen dat het ze spijt en om vergevenis vragen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dit soort mensen soort mensen blijven altijd vol houden de enige échte supporters van hun club te zijn.
Die boete wordt meestal aan hun club uitgedeeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Totdat ze de binnenkant van een cel zien, een boete krijgen van 5000 euro, het niet af kunnen lossen en uiteindelijk roepen dat het ze spijt.
heb jij mij horen beweren dat ik deze taal bezig, lulhannes??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Sorry, ik kom ook bij Groningen/Vitesse/Veendam/Heerenveen. Maar aangezien van deze in totaal 5 clubs alleen Groningen en Vitesse in jou serieuzere categorie vallen, zullen we hier maar over ophouden, anders wordt het nog te moeilijk voor je.
[..]
Ok, even 10 seconden in- en uitademen. Wat is er leuk om een speler van de tegenpartij uit te maken voor kankeraap, de supporters van de tegenstander duidelijk te laten maken dat ze vergast moeten worden, en de scheidsrechter laten weten dat zijn moeder een hoer is? Om te laten zien over hoeveel hersens je beschikt? Over hoe stoer je wel niet bent? En natuurlijk is het heel tof om elkaar de hersens in te slaan en elkaar het leven zuur te maken. Daarvoor ben je ook supporter voor je club! Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |