Wist alleen die Muse vraag nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wist ze allemaal, en dan luister ik maar met een half oor.
Dan ben je te jong denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik vond ze moeilijk, aleen de laatste 2 goed.
KUT! Als ik nou gewoon ontvangst had op stage had ik met radio op mobiel lekker achter de computer gezeten en dat kunnen horen...dan zo maar even de single te voorschijn toveren...quote:
Jammer is het zeker, maar het valt mij nog mee hoor. 538 verliest 1, 2 % (quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:16 schreef Toad het volgende:
3FM zakt iets in de luistercijfers:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/01/114679.html
Toch jammer.
Dan is het weer tijd voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:32 schreef Toad het volgende:
Nog een half uurtje!
ik zou wel om foto's willen vragen, maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef Seraphina het volgende:
Gaan we weer!
En nou ga ik net douchen
Je wilt ze ook niet zienquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou wel om foto's willen vragen, maar dat doe ik niet
Ik moet leren geen afspraken te maken op vrijdagavond. Heb ik 't toch weer gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef -Hans- het volgende:
Morgen het EKstra weekend, ditmaal wel met Michiel!![]()
Dat is niet zo slim! maar.... gelukkig is er nog de podcastquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet leren geen afspraken te maken op vrijdagavond. Heb ik 't toch weer gedaan.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim! maar.... gelukkig is er nog de podcast![]()
Dat beoordeel ik zelf welquote:
Is maar één manier om daar achter te komenquote:Bovendien wordt je vrouw dan boos![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim! maar.... gelukkig is er nog de podcast![]()
Succesquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:![]()
Ben er ook weer... ga weer Macy Gracy met I Try requesten
Dat heet dus ook een podcast.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar!
Trouwens...waar zijn de mp3`s van metmichiel te vinden? Zijn die er? Want dan kan mezelf van dinsdag even downloaden![]()
Die zijn ook te downloaden van de link die ik net gaf, dat bedoel je toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar!
Trouwens...waar zijn de mp3`s van metmichiel te vinden? Zijn die er? Want dan kan mezelf van dinsdag even downloaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |