Dat word nooit bekend bij Ajaxquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef TIM-846 het volgende:
is het al bekend wat ze voor hem betaald hebben?
wie zou de versterking worden? denken jullie dat er uberhaupt een speler bij komt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:48 schreef BoNi het volgende:
Weer een misser van ons scoutingorgaan en met verlies de deur uit (daar ga ik iig vanuit)....
Hoop dat hij het vertrouwen krijgt en het in Duitsland gaat maken!
Wachten is nu dus op de beloofde versterking...!!
Ik verwacht het wel, ze zeikte de hele tijd dat er iemand verkocht moest worden. Is gebeurd dus nu moeten ze het ook waarmaken dat ze Ten Cate de versterking gunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wie zou de versterking worden? denken jullie dat er uberhaupt een speler bij komt?
5 Mil.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef toma het volgende:
voor hoeveel had Ajax 'm gekocht?
Ik heb geen idee wie ze voor ogen hebben, maar ik hoop wel dat er nog wat versterking komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wie zou de versterking worden? denken jullie dat er uberhaupt een speler bij komt?
het is hem geraaie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:55 schreef toma het volgende:
ik denk niet dat Martin v. Geel nog voor woensdag donderdag met een ervaren middenvelder op de proppen komt.
Hij mag dus niet meespelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef ub40_bboy het volgende:
YES EINDELIJK WEER EEN OVERBODIGE SPELER DE DEUR UIT. Ik hoop dat hij meespeelt tegen ajax dan heeft onze defensie het makkelijk.
Jammerquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij mag dus niet meespelen.
hij mag niet voor 2 clubs in europees verband uitkomen binnen 1 seizoen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef ub40_bboy het volgende:
YES EINDELIJK WEER EEN OVERBODIGE SPELER DE DEUR UIT. Ik hoop dat hij meespeelt tegen ajax dan heeft onze defensie het makkelijk.
Ik kan me niet herinneren dat hij voor ajax heeft gespeeld dit seizoen. Maar als jullie het zeggen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
hij mag niet voor 2 clubs in europees verband uitkomen binnen 1 seizoen.
Moeilijk he lezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat heeft hij wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij voor ajax heeft gespeeld dit seizoen. Maar als jullie het zeggen.
Ik las het nieuws op voetbalprimeur en felt the need to post. sry jongen dat ik niet het hele topic heb doorgespeurt.quote:
Oke, welke aanvallers heeft Werder nog meer op Rosenberg en Klose? (die niet geblesseerd zijn)quote:
Almeida, Hunt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke, welke aanvallers heeft Werder nog meer op Rosenberg en Klose? (die niet geblesseerd zijn)
Jammer dat jij zon nerd bent dat je overal eerste moet staan als het op posts aankomt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Jammer dat je zo triest moet posten, ga maar weer fijn terug naar voetbalprimeur dan
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Jammer dat jij zon nerd bent dat je overal eerste moet staan als het op posts aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |