We krijgen toch:quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanavond loten we een echte tegenstander en dan word het bekertoernooi pas leuk.
Feyenoord?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanavond loten we een echte tegenstander en dan word het bekertoernooi pas leuk.
Vond je dat nou serieus? Hij had vaker mislukte acties dan goed gelukte acties tegen een speler van Haarlem nota bene? Om over de voorzetten nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef super-mario het volgende:
wel aardige wedstrijd..4-0 is te doen ;-)...Mauro was weer lekker bezig! Jammer dat die vertrekt naar River...Mauro bedankt!
410 gasten kijken anders naar hemquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vond je dat nou serieus? Hij had vaker mislukte acties dan goed gelukte acties tegen een speler van Haarlem nota bene? Om over de voorzetten nog maar te zwijgen.
Eens, Bespaard mij ook weer geldquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso hoop ik in de volgende ronde op een uitwedstrijd, thuiswedstrijden in de beker zijn zó saai.![]()
Babel oogt gevaarlijker omdat hij sneller is, is logischquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:54 schreef Cheiron het volgende:
De eerste helft was dodelijk saai, maar 3 doelpunten.
De tweede helft vond ik persoonlijk beter, maar 1 doelpunt.
In de tweede helft werd vaker snel gecombineerd, 1 keer raken e.d.
Babel in de spits oogt gevaarlijker
Verder had je uit 15+ corners toch minimaal 3-4 ballen op goal moeten maken ipv 0
Dat ligt ook aan de tegenstander natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso hoop ik in de volgende ronde op een uitwedstrijd, thuiswedstrijden in de beker zijn zó saai.![]()
En hij schiet wat onverwachter, hij hoeft minder in stelling te worden gebracht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel oogt gevaarlijker omdat hij sneller is, is logisch![]()
Inderdaad. Hij kan, bijna uit stand, toch wel hard schieten hoor. Jammer dat hij niet wat meer scoort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
En hij schiet wat onverwachter, hij hoeft minder in stelling te worden gebracht.
ja dat zowiezo haha...maar vond m wel aardig spelen hoor...hopelijk speelt die bij Riverplate ipv bank zitten...gun het hem wel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 gasten kijken anders naar hem![]()
Agh, hij maakte wat leuke acties en wat aardige voorzetten maar ik ben blij als hij er vandoor is. Ik denk dat het een goede speler kan zijn, maar het is misschien weer zo'n typische Argentjjn die alleen in eigen land goed speelt.
Speelt daar wel in de basis ja, die coach is nogal lovend over hem.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:54 schreef super-mario het volgende:
[..]
ja dat zowiezo haha...maar vond m wel aardig spelen hoor...hopelijk speelt die bij Riverplate ipv bank zitten...gun het hem wel!
Wat had je verwacht, dat je ging winnen ofzo ahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:01 schreef PabloLopez het volgende:
homootjes bij ajax, kwam amper haarlem vak in door die nephoolies.
verder kutwedstrijd. ajax veel beter. moesten we nog 45 mins langer blijven zitten vanwege de rellen.
nepclub.
jack S IK BEN AJAXIED? JIJ OOK? wat triest en die karaoke voor de wedstrijd, ik zou me kapotschamen maar goed... gefeliciteerd anywayz
quote:Ajax starlet Babel wants Arsenal move
tribalfooball.com - January 24, 2007
Arsenal are on the verge of landing Ajax striker Ryan Babel.
The Independent says a deal for the 20-year-old, who will cost between £7m and £10m, will not be finalised until the summer. Sources in the Netherlands claim that Babel has set his heart on joining Arsenal.
Babel's friendship with the Arsenal forward Robin van Persie has helped persuade him to move to the Emirates Stadium.
Newcastle, who are believed to have lodged an informal bid of around £5m, and Portsmouth have made contact with Ajax, hoping to secure a deal in the January transfer window. But it is understood the player only wants to move to Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |