ben jij nou een Ajacied? Schaam jezelfquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jammer dat jij zon nerd bent dat je overal eerste moet staan als het op posts aankomt.
Gast, iemand die zo triest doet over een (ex)Ajax speler mag gelijk oprotten van mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jammer dat jij zon nerd bent dat je overal eerste moet staan als het op posts aankomt.
Ja sorry maar ik was even blij. Omdat ik verwacht dat ajax nu een goede weg in gaat sla qua scoutingsbeleid. (en heb een paar biertjes op)quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Almeida, Hunt.
Trieste reactie trouwens van je maargoed.
4 miljoen krijgen we ervoor, 1 miljoen verlies, had je hem in de zomer verkocht kreeg je winst maargoed.
Vind t ook jammer. Maar ja hij heeft t nooit echt kunnen maken. Na volgend seizoen lopen KJ, Leo en Babel weg en kunnen we weer opnieuw zoekenquote:
Ja geef de biertjes maar de schuldquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik was even blij. Omdat ik verwacht dat ajax nu een goede weg in gaat sla qua scoutingsbeleid. (en heb een paar biertjes op)
ik verwacht dat er komende zomer weinig spelers zullen vertrekken. Alleen Sneijder, Krohn-Dehli en Rosales misschien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind t ook jammer. Maar ja hij heeft t nooit echt kunnen maken. na volgend seizoen KJ, Leo en Babel weg en kunnen we weer opnieuw zoeken![]()
Een redelijke voetballer Rosenberg en een aardige vent maar heeft het nooit laten zien als centrum spits. Op linksbuiten heeft hij wel een paar aardige partijen gevoetbald maar dat was het dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast, iemand die zo triest doet over een (ex)Ajax speler mag gelijk oprotten van mij
quote:
Ach, vorig jaar op Ajax Netwerk speler van 't jaar geworden, aardig wat goals gemaakt en heb hem nooit horen klagen. Desondanks als oud vuil behandeld door Ten Cate. Hopelijk is 'ie chique genoeg om z'n gal niet te spuwen, maar ik zou 't wel begrijpen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Nou maar hopen dat ie niet weer gaat natrappen zoals altijd gebruikelijk is..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef ub40_bboy het volgende:
YES EINDELIJK WEER EEN OVERBODIGE SPELER DE DEUR UIT. Ik hoop dat hij meespeelt tegen ajax dan heeft onze defensie het makkelijk.
Doet hij niet denk ik, misschien dat hij zegt dat het niet klikte tussen hem en Henkie maar hij zal de club Ajax niet natrappen als ik hem zo hoorde praten de laatste maanden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar op Ajax Netwerk speler van 't jaar geworden, aardig wat goals gemaakt en heb hem nooit horen klagen. Desondanks als oud vuil behandeld door Ten Cate. Hopelijk is 'ie chique genoeg om z'n gal niet te spuwen, maar ik zou 't wel begrijpen.
Tsja, hij is niet de enige bij Ajax die dat niet goed kan hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef HeatWave het volgende:
Rosales daarintegen, hij hoeft alleen maar de bal voor te geven, en dat kan ie niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |