*stilquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie zijn gevoel voor eigenwaarde af laat hangen van externe factoren zal altijd een slaaf blijven van zijn omgeving.
.
Volgens google ben ik de eerste die dit zegt. Ik vind mezelf geweldig.quote:
Ik vind je ook geweldigquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens google ben ik de eerste die dit zegt. Ik vind mezelf geweldig.
hoe kan je dan gevoel van eigen waarde af laten hangen van interne factoren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens google ben ik de eerste die dit zegt. Ik vind mezelf geweldig.
Ik wil wel aan je pielemuis zitten hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind je ook geweldig.
Moeten we nu seks hebben ofzo, ik weet niet hoe dat gaat.
Maar wie houdt dan het forum in de gaten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil wel aan je pielemuis zitten hoor.
Erh. Weet je dat echt niet? Ik bedoel, de theorie moet toch wel een beetje bekend zijn bij je? Als je jezelf niet meer vergelijkt met andere en geen waarde meer hecht aan dingen omdat ze 'hip/stoer/lau/in' zijn en van daaruit gewoon je eigen lijn trekt dan is het al een schuifel in de juiste richting. Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar zodra het je echt geen reet meer boeit wat andere over je denken en dan ook niet op een vijandige manier dus, maar gewoon oprecht iedereen zijn eigen visie gunt op jou zonder dat het een negatieve impact op je heeft dan ben je er. Positieve dingen kan je je natuurlijk altijd aantrekken want dat is een lekker gevoelquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Brun0 het volgende:
[..]
hoe kan je dan gevoel van eigen waarde af laten hangen van interne factoren?
Oversight?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar wie houdt dan het forum in de gaten?
makes sencequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh. Weet je dat echt niet? Ik bedoel, de theorie moet toch wel een beetje bekend zijn bij je? Als je jezelf niet meer vergelijkt met andere en geen waarde meer hecht aan dingen omdat ze 'hip/stoer/lau/in' zijn en van daaruit gewoon je eigen lijn trekt dan is het al een schuifel in de juiste richting. Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar zodra het je echt geen reet meer boeit wat andere over je denken en dan ook niet op een vijandige manier dus, maar gewoon oprecht iedereen zijn eigen visie gunt op jou zonder dat het een negatieve impact op je heeft dan ben je er. Positieve dingen kan je je natuurlijk altijd aantrekken want dat is een lekker gevoel. Wees zelfverzekerd en je hoeft niet bang te zijn om een keer ongelijk te hebben ofzo, doet ook geen pijn.
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Na de rap van dirktator moet ik de baas natuurlijk up backen,
Jongens, handjes boven de dekens en maak niet te veel vlekken,
Jouw hoofd is een zeef, probeer niet teveel te lekken,
Je gedachten zijn een open boek ik hoef je niet te hacken!
Maar even serieus, ik heb voor nu genoeg gedold,
TS je bent een stakker en het verkeerde toekomstbeeld in gerold,
Je bent geen stoere rappert of hardcore to the bone,
Je bent gewoon een stakker, een ordinaire hoerenzoon
Ik wil mijzelf beperken en niet in straattaal gaan vervallen,
Maar toch kost het mij moeite, je bent als een dronkelap aan het lallen
Zoek een woordenboek en analyseer de nederlandse taal,
Wellicht kom je dan nog aan de bak als illegaal...
Met saladadin fucken is fucken met heel r'dam ghetto jeweets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
Goeie kick
Sala-din, pleur op met je treurige shit dat je hem gelijk wil opzoeken enzo, hoe triest ben je danHet is internet man, als je er niet tegen kan, bemoei je er dan ook niet mee, ga niet de tough guy uithangen
Laat ze maar komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:42 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Met saladadin fucken is fucken met heel r'dam ghetto jeweets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |