Het was de enige plek in japan waar westerlingen mochten komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Hint: het is een instinker: waarom was die Nederlandse handelspost zo bijzonder?
Waarom vraag je het danquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik kan deze niet echt meer hinten, anders dan het antwoord weggeven. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik zeker weet dat niemand het land zal weten te noemen.
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef erkel het volgende:
Is het wel echt een Westers land??
Je bent warm!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef SaskiaR het volgende:
zeg het dan maar, want ik heb echt geen idee
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan is het antwoord geen want nederland had het allenrecht?
blijkbaar niet hequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:16 schreef SaskiaR het volgende:
Geen? maar dat is toch een stomme vraag, want dat weet iedereen toch
Kijk, en ik hoopte al dat iemand dat zou weten. Had eigenlijk zelfs verwacht dat iemand dat meteen zou zeggen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Beetje flauwe vraagmaarja
Ik vond het ook al zo vreem want ik zou zweren dat nederland het alleen recht had![]()
jawel, iedereen weet dat, maar door de vraagstelling wordt iets anders gesuggereerd. En daarom vind ik het geen geschikte quizvraag.quote:
ben ik het niet echt mee eens, want er wordt duidelijk gezegd dat het een instinker isquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
jawel, iedereen weet dat, maar door de vraagstelling wordt iets anders gesuggereerd. En daarom vind ik het geen geschikte quizvraag.
Tja, maar daar gaat het dus niet om. Ik vind het kortom nogal kinderachtig om zulke vragen te stellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kijk, en ik hoopte al dat iemand dat zou weten. Had eigenlijk zelfs verwacht dat iemand dat meteen zou zeggen.
Sorry, maar ik heb lol gehad![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
jawel, iedereen weet dat, maar door de vraagstelling wordt iets anders gesuggereerd. En daarom vind ik het geen geschikte quizvraag.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Zoals Saskia ook al aangeeft is juist het feit dat alleen Nederland met Japan mocht handelen algemene kennis, en daarmee een goede vraag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:21 schreef DiviFilius het volgende:
idd, beetje hetzelfde als vragen 'Wie is Equaoflaif', en vervolgens zeggen dat ie nooit bestaan heeft, en dat iemand dat toch zou moeten weten, maargoed.
Jeejquote:
Maakt niet uit, was aangegeven dat het een strikvraag was. Dus het was wel te raden, maar ik ging de kant op van onwaarschijnlijke landenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef SaskiaR het volgende:
Maar ik denk dat HawaiTim, Jojo en DiviF het ook allemaal wisten, en dus test je niet de kennis maar wacht je tot iemand the obvious in woorden gaat zetten.
En toch is het geen abbaquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef SaskiaR het volgende:
klinkt toch wel als abba-lyriek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |