jawel, iedereen weet dat, maar door de vraagstelling wordt iets anders gesuggereerd. En daarom vind ik het geen geschikte quizvraag.quote:
ben ik het niet echt mee eens, want er wordt duidelijk gezegd dat het een instinker isquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
jawel, iedereen weet dat, maar door de vraagstelling wordt iets anders gesuggereerd. En daarom vind ik het geen geschikte quizvraag.
Tja, maar daar gaat het dus niet om. Ik vind het kortom nogal kinderachtig om zulke vragen te stellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kijk, en ik hoopte al dat iemand dat zou weten. Had eigenlijk zelfs verwacht dat iemand dat meteen zou zeggen.
Sorry, maar ik heb lol gehad![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
jawel, iedereen weet dat, maar door de vraagstelling wordt iets anders gesuggereerd. En daarom vind ik het geen geschikte quizvraag.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Zoals Saskia ook al aangeeft is juist het feit dat alleen Nederland met Japan mocht handelen algemene kennis, en daarmee een goede vraag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:21 schreef DiviFilius het volgende:
idd, beetje hetzelfde als vragen 'Wie is Equaoflaif', en vervolgens zeggen dat ie nooit bestaan heeft, en dat iemand dat toch zou moeten weten, maargoed.
Jeejquote:
Maakt niet uit, was aangegeven dat het een strikvraag was. Dus het was wel te raden, maar ik ging de kant op van onwaarschijnlijke landenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef SaskiaR het volgende:
Maar ik denk dat HawaiTim, Jojo en DiviF het ook allemaal wisten, en dus test je niet de kennis maar wacht je tot iemand the obvious in woorden gaat zetten.
En toch is het geen abbaquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef SaskiaR het volgende:
klinkt toch wel als abba-lyriek...
ja complete namen onthouden... nee dan liever beginletter enz.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat schrijf je dat weer apart op Attitude...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef Attitude het volgende:
Is dat niet van B. Tyler , Holding Out For A Hero??
Mja..toch apart dat je het precies zo schrijft met punten hoofdletters.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef Attitude het volgende:
[..]
ja complete namen onthouden... nee dan liever beginletter enz.
dat meen je niet, mag ik hopen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef Attitude het volgende:
[..]
ja complete namen onthouden... nee dan liever beginletter enz.
Die bedoelde ik, inderdaad. Zij heeft een cover gezongen van het nummer voor Shrek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Die Fairy Godmother is Jennifer Saunders...
Ja, hij is serieusquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
dat meen je niet, mag ik hopen?
Uiteraardquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:02 schreef doeka het volgende:
Radio Bergeijk?
Dank! ben er ook heel blij mee.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jellystone park
Die hadden we drie weken geleden bij de quizquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jellystone park
Inderdaad, maar toen was de vraag ondersomquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die hadden we drie weken geleden bij de quiz![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die hadden we drie weken geleden bij de quiz![]()
Dan was het een geheugentest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad, maar toen was de vraag ondersom
Dat is van de Murphys Quiz. Maar wij spelen een anderenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef doeka het volgende:
[..]
Wij gisteren. Gaan jullie ook naar de finales in de HMH in maart?
Finale in HMHquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef doeka het volgende:
[..]
Wij gisteren. Gaan jullie ook naar de finales in de HMH in maart?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Finale in HMHHet is wel serious business of niet
Dat boek heet "De slinger van Foucault"quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dat boek waar ik niet doorheen kwam![]()
Jahaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dat boek heet "De slinger van Foucault"
Zelfde vent, ander voorwerp (in dit geval de gyroscoop dus)
Dat is alvast goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef Attitude het volgende:
gyros = cirkel
Neuh..maar scoop is gewoon niet goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:22 schreef PhysicsRules het volgende:
scoop is eerder iets als grootte, dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |