SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha dat klopt homdeckoneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
ik geef als antwoord het vogelbekdier en de nieuw-zeelandse egel, die dieren komen geloof ik alleen daar voor meen ik ooit gehoord te hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef Homdeck het volgende:
een soort van egeltje
Mij lijkt de oorsprong vd Islam de dag/nacht dat Mohammed de openbaring vd engel Gabriël te zien kreeg ?quote:
vogelbekdier en mierenegel???quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:46 schreef Yestuuur het volgende:
ja ok een cryptische hint dan maar
1e letter: eerste letter van het land ten zuiden van de westelijke sahara
2e 3 letters: een nationaliteit van een persoon die bij pokeren erom bekend staat erg veel te bluffen.(die letters in een andere volgorde)
gevolgd door [en]
en dan egel
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:51 schreef Yestuuur het volgende:
bingo
B_BOY +1
Ronde 568
Yestuuur 1
B_BOY 1
Geen gokvragen?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
In hoeveel landen wordt coca cola verkocht?
is geen gokvraagquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef DiviFilius het volgende:
En alweer een gokvraag
allemaal ( stuk of 200 ? )
dan een andere (erg makkelijke)quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:55 schreef Neleos het volgende:
Dit is inderdaad een kutvraag.
Nee, geen enkele vraag is een gokvraag als je het antwoord weet. Maar met een beetje gezond verstand kun je zelf bedenken of een vraag gaat over iets dan mensen over het algemeen weten (of toevallig niet), of dat je vraagt naar iets dat bijna niemand paraat heeft, maar dat wel makkelijk gegokt kan worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |