http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=120672729&sid=1quote:
Lol 25g?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:00 schreef Rann het volgende:
[..]
/wave 25G
hmm...nog maar 2599 over
Ik heb gisteravond met Sitethief's druid zitten spelen en hij met me mage...volgens mij issie er verliefd op geworden om mobs te 3hittenStraks koopt mij me account nog
![]()
Oja joh? Waardan?quote:
Niet meer denk ik. ^^quote:
Wij hebben een guild met iets van 10 lvl 70's en een lvl 64 dranei shamanquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Rann het volgende:
70 guild on its way...Ahn'Qiraj is over hel algemeen wel leuk tbh....kunnen wel wat goede spelers gebruiken
Ik typ wel eens wat wazig, soms klopt mijn zins bouw niet en ik ben ook geen kei in spelling.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef ramon1984 het volgende:
haha dat had ik zelf op hakkar..
60 priest vol epic.. laat ik lekker daar staan want die zit toch allie..
wil een nieuwe priest 60 ik ga door tot naxx enz endgame wil gewoon een ogeie guild
denk dat ik binne 2 weke wel 60 ben als ik daar trek haha
Beetje eng ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:55 schreef magge het volgende:
[..]
Ik typ wel eens wat wazig, soms klopt mijn zins bouw niet. Maar jij slaat echt alles!
Nu nog een keer maar dan is het Nederlands
Ik zit zelf op de 120 dagen played in 2 jaar. En heb nog niet eens 1 lvl up in 1 weekquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:00 schreef magge het volgende:
64Shaman. Ik vind het zielig.
Kijk je mag van mij wow spelen, je mag heel veel wow spelen. Maar mensen, kom op! Once in a while get out of the box. 64 in een week is ziek. Ik heb 5 leveltjes in een week. Hij 64. Niet normaal.
Ik zag toestrax een dude met 300days played. 60kGold, Exhalted bij alles waar je maar aan kan denken. (Natuurlijk een mage) - Kom op zeg!
Volgens mij spelen er meerdere mensen op die Shaman die is altijd online.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:00 schreef magge het volgende:
64Shaman. Ik vind het zielig.
Kijk je mag van mij wow spelen, je mag heel veel wow spelen. Maar mensen, kom op! Once in a while get out of the box. 64 in een week is ziek. Ik heb 5 leveltjes in een week. Hij 64. Niet normaal.
Ik zag toestrax een dude met 300days played. 60kGold, Exhalted bij alles waar je maar aan kan denken. (Natuurlijk een mage) - Kom op zeg!
Valt wel mee dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:05 schreef tonks het volgende:
Volgens mij spelen er meerdere mensen op die Shaman die is altijd online.
Hehe - Heb dr zelf 90 op mijn Mage, +/-60 op mijn Hunter. Wellicht ben in net zo erg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:07 schreef Mauro het volgende:
300 dagen speeltijd
omg.... kom ik aan met mijn 40 dagen
Dat is geen sheep meer héquote:Is lekker voor de rogues die je nu aanvallen. Kunnen ze een ignite op zich krijgen als Molten Armor crit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |