yup, daarom een nieuw blok. plus bak en kabelboomquote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Je koopt wel weer een risicootje, moet ik zeggen...
4 ton is opzich natuurlijk wachten totdat het ding ermee ophoudt...
Ergens is het blok gewoon op...
Ja, plus dat het blok niet het enige is dat slijt. Alle bussen van de ophanging, wiellagers etc etc. Dat slijt ook allemaal.quote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
als je had gelezen wist je dat ik geen plannen heb voor deze auto enz enz.quote:Op maandag 16 april 2007 12:56 schreef DonJames het volgende:
Laat me raden: Ook voor deze auto heb je het plan een gepimpte/getunede vast-en-de vuurius auto te maken, maar komt het er uiteindelijk weer op neer dat je veel geld uitgeeft aan autostyle-rommel, zonder de echte problemen eerst aan te pakken, en de auto uiteindelijk weer met dik verlies te koop zet? Of ga je het nu na de 440, Astra en Calibra toch anders aanpakken?
No offence, maar ook hier heb ik weer weinig hoop dat het uiteindelijk tot een fraai eindresultaat komt. Dat zei ik bij de Calibra ook al Prove me wrong..
bedenk wat nieuws.quote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, plus dat het blok niet het enige is dat slijt. Alle bussen van de ophanging, wiellagers etc etc. Dat slijt ook allemaal.
Een auto met 4 ton op de teller.Hij was gratis hopelijk?
en kut? hij rijdt, heeft APK enz.quote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
Apk zegt geen fuck...quote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en kut? hij rijdt, heeft APK enz.
lekker boeie?
Nee hoor, met 2 ton gaf ik je nog een kans.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bedenk wat nieuws.
en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
Met drie ton kan het ook nog... Maar kijk dan wel vantevoren wat je koopt...quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee hoor, met 2 ton gaf ik je nog een kans.
Pauper.
Tuurlijk, lekker eigenwijs doen, hoop geld uitgeven, en volgend jaar weer een auto die uit elkaar dondert...quote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken
anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990
dus wss haal ik die van 1440
je moet toch iets doen met geld?quote:Op maandag 16 april 2007 14:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker eigenwijs doen, hoop geld uitgeven, en volgend jaar weer een auto die uit elkaar dondert...
Dat ben ik met je eens...quote:
... 1440 euri voor een (goed?) Turbo blok met bak computer en volledig 4x4 systeem? Snel binnen halen die handel!quote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken
anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990
dus wss haal ik die van 1440
Yepz... Inderdaad... Voor een losse 3sgte zou het al een erg mooie prijs zijn...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef -Muse- het volgende:
[..]
... 1440 euri voor een (goed?) Turbo blok met bak computer en volledig 4x4 systeem? Snel binnen halen die handel!
Mwoah, ik moet zeggen dat ik je gedachtengang ook niet helemaal kan volgen. Het is wel een Toyota, dus die is hardstikke betrouwbaar, maar als hij gaat haperen is het linke soep en kun je je afvragen of het niet verstandiger was geweest om die 1400 euro samen met het aanschafbedrag te steken in een Celica met wat minder kilometers.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bedenk wat nieuws.
en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
Vind ik persoonlijk een beetje een overdreven opmerking. Sinds wanneer zijn duitse wagens niet meer betrouwbaar dan? Mijn ouders hebben nog nooit in andere auto's dan BMW, Volkswagen of Audi gereden, en nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Mijn eerste auto was een VW Polo, zo betrouwbaar als het maar kan. Op dit moment heb ik een Audi A3. Deze heb ik inmiddels ook alweer ruim een jaar, en hij is gewoon super. Nou heeft ie me ook de nodige centen gekost in de aanschaf, maar dan heb je ook wat...quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet zeggen dat ik je gedachtengang ook niet helemaal kan volgen. Het is wel een Toyota, dus die is hardstikke betrouwbaar, maar als hij gaat haperen is het linke soep en kun je je afvragen of het niet verstandiger was geweest om die 1400 euro samen met het aanschafbedrag te steken in een Celica met wat minder kilometers.
Maar in ieder geval verstandig dat je nu een Japanner hebt, die zijn sneller en betrouwbaarder dan een Duitser. En voor dat geld heb je meestal ook meer luxe.
Bij vier ton zal het niet veel meer uitmaken nee...quote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Het is gewoon zaak om in beginsel een fatsoenlijke auto met een fatsoenlijke km-stand en dito staat van onderhoud te kopen. Een toyota met 4 ton op de klok lijkt me niet betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een passat met dezelfde km-stand...
In ieder geval wens ik Asmooh veel succes met zn 4de aankoop, ik hoop voor hem dat ie nu wel een goede keuze heeft gemaakt.
ja en dan ben je ook 10000 kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Een goede oude m3 moet je wel goed zoeken helaas. Ondertussen flink aan het sparen voor m'n droomauto, een E30 M3![]()
en jij bent een loser, who gives a fuck?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
TS is echt een amateur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |