Je lijkt wel een wijf man. Als ze je zo genaaid heeft kan ze ongezien het rattenkanker krijgen en is ze je energie niet waard.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik geef er geen ruk om.
De manier waarop ik genaaid ben, 2000 euro kwijt ben aan NIKS, voor een vreemde een PC gemaakt heb voor niks kosten à 600 euro en 100 euro teruggekregen heb, terwijl ik DACHT dat het voor Salsagirl was, verklaart alles.
Als ik Maffia lid had geweest stond er +1 achter mn naam.
Echter heb ik wel een leven en is het sad dat zo'n mensen bestaan en 2 jaar lang glashard zoiets durven te liegen in mn gezicht.
Totzover inhoudelijk voordat heel Fok zich hier dalijk over buigt en daar heb ik geen zin in.
Nope het is 'in niks geinvesteerd geld' waar Salsagirl allang wist dat het in 'niks' geinvesteerd zou worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef T1andonly het volgende:
Het is gewoon een kutsituatie. Kun je uberhaupt nog iets doen aan dat geld dat je kwijt bent?
Is er niet meer in 'fysieke' vorm.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef arneaux het volgende:
Ga t geld dan terug halen.
Dan haal je vervangende dingen. Ik weet niet wat lak op een auto kost? Of een ruit van een huis? Of een huisdier ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Is er niet meer in 'fysieke' vorm.
Wat dacht je van telefoonkosten? Skype mocht er niet komen maar bellen moest maar. Tuurlijk ook m'n eigen fout maar ik had mn lesje moeten leren toen bleek dat ik zelf nooit gebeld werd. Snap nu waarom, en hoop voor 'Salsagirl' dat die nooit per ongeluk tegen me aan loopt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan haal je vervangende dingen. Ik weet niet wat lak op een auto kost? Of een ruit van een huis? Of een huisdier ofzo.
Ach. Fok haar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat dacht je van telefoonkosten? Skype mocht er niet komen maar bellen moest maar. Tuurlijk ook m'n eigen fout maar ik had mn lesje moeten leren toen bleek dat ik zelf nooit gebeld werd. Snap nu waarom, en hoop voor 'Salsagirl' dat die nooit per ongeluk tegen me aan loopt.
Nooit meer.quote:
Kijk nou maar gewoon in de spiegel en zie dat t verdriet er is. Niet te toffe johnny uithangen. Ik bedoel je sig en ondertitel zeggen genoeg. Kom maar met die woordenbij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nooit meer.
*enge ziekte* in dr hartklep als ze dat nog kan krijgen.
Dat ze maar doodgaat op dr verjaardag heb ze 2 feessies.
(en nee je zult die hier nooit meer zien geloof me)
Dit zegt wel genoeg, quote uit interview van Danny:quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon in de spiegel en zie dat t verdriet er is. Niet te toffe johnny uithangen. Ik bedoel je sig en ondertitel zeggen genoeg. Kom maar met die woordenbij.
quote:Op welke manier heeft FOK! jouw wereldbeeld doen veranderen?
Geen. Het heeft wel mijn blik op de onlinewereld doen veranderen in dat sommige mensen erop uit zijn je te breken. Niet perse omdat ze je niet mogen, maar gewoon omdat ze daar lol in hebben. In dat opzicht ben ik wel skeptisch geworden wat
De mening van Danny doet niets af aan jouw ondertitel en sig. Bovendien interesseert 't me geen hol of je breekt, als je niet al gebroken bent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dit zegt wel genoeg, quote uit interview van Danny:
[..]
Je ex is toch een fan van Feijenoord?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef Camplo het volgende:
In breek niet en ben ook niet gebroken.
De ondertitel slaat op alles van feyenoord
De sig komt van Tongteelt - Loslaten (www.hiphopnet.nl)
Meer is het niet![]()
Yep maar daar maar ik me niet brol om. Kom nou heb op de trugweg van Amstel Cup vaak zat met SCF trui dragende 'fans' in de trein gezeten maar betekent niet dat ik ze meteen de kop ingaat slaan... ook al is dat het beeld dat veel mensen van supporters hebben zucht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je ex is toch een fan van Feijenoord?
t Gaat me dan ook niet om de rest. Maargoed, prima, als t je allemaal geen fuck uitmaakt en er dus ook geen topic voor frustatie over opent, zal ik me verder niets mee bemoeien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yep maar daar maar ik me niet brol om. Kom nou heb op de trugweg van Amstel Cup vaak zat met SCF trui dragende 'fans' in de trein gezeten maar betekent niet dat ik ze meteen de kop ingaat slaan... ook al is dat het beeld dat veel mensen van supporters hebben zucht.
Nee in de Jupiler league spelen is wat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha, heb je een lelijk tattoo in je fotoboek staan is het niet eens je eigen tattoo.
Anyhow, frustratie brengt je nergens, en boos mag ik gerust zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Gaat me dan ook niet om de rest. Maargoed, prima, als t je allemaal geen fuck uitmaakt en er dus ook geen topic voor frustatie over opent, zal ik me verder niets mee bemoeien.
Tuurlijk. Smoke wat, neuk een ander wijf, drink met je vrienden en ga verder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Anyhow, frustratie brengt je nergens, en boos mag ik gerust zijn.
Maar ga nu niet dom lopen doen ofzo, tjeez hell no. Lekker sporten, vanaf volgende week budosport erbij, lekker vakantie plannen etc. Life goes on.
Hehe in mn dromen dan, ga nu slapenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tuurlijk. Smoke wat, neuk een ander wijf, drink met je vrienden en ga verder.
Wow, ik wist dat we in ONZ zitten maar zó'n originele grap had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:09 schreef asdqert het volgende:
Men, knap kut he.
Vrouwen.. je kon beter kippen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |